Kerro PARAS kosmetiikkasarja, minkä tiedät (hinta/laatu suhteeltaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kosmik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kosmik

Vieras
Mikä on mielestäsi paras kosmetiikka-sarja ja miten laaja sarja, mitä siihen kuuluu. Esim. puhdistukset, voiteet, seerumit, naamiot, kuorinnat, mahdollisesti meikit, vartalohoitotuotteet?

Kiitos :)

Olen etsimässä itselleni jotain hyvää sarjaa, missä löytyisi mahdollisimman laajasti tuotteita ettei tarvitse käyttää montaa sarjaa päällekkäin, kuitenkin hinta ja laatu pitäisi kohdata, enkä etsi mitään kovin kallista sarjaa enkä tietenkään markettisarjaa vaan hoitoloista löytyviä :)

Etsi paikkakuntasi Mary Kay -konsultti. Itse kokeilin vaikka mitä tuotteita aiemmin ja en ollut tyytyväinen. Ihoni on herkkä ja reagoi nopeasti ja ikävästi vääränlaisiin tuotteisiin. Kun löysin Mary Kay -ihonhoitotuotteet, olen ollut todella tyytyväinen. Ne ovat mielestäni kohtuuhintaisia siihen nähden, kuinka riittoisia ovat. Ja ei, en ole konsultti enkä mainosta Mary Kayta sen tähden, että saisin itse myyntiä :D Minä vaan olen huomannut, että se on itselleni ollut se paras ja toimivin ja tuskin tulen käyttämään enää mitään muuta. Löytyy siis koko kropalle hoitotuotteet ja meikit vielä lisäksi.

Mulla on Clinique-sarjan tuotteet. Ovat tosi hyviä, joka ihotyypille löytyy omansa. Tiedän, että ostettaessa tuntuvat kalliilta, mutta ovat sitten riittoisaa tavaraa, ei tartte heti uutta purnukkaa hankkia.

Mary Kay ehdottomasti! Eikä se lopulta niin kallis ole, sillä on niin riittoisa. Kerralla toki isompi investointi, jos kaikkea haluaa, mut sit meneekin 3kk-vuosi ennen kuin tarttee uusia purnukoita hankkia. Ihan paras sarja ja sen oikeasti näkee naamasta kuka käyttää ja kuka ei.

Oon vedelly naamaan Diorit, YSL:ät, Clinicit, Lauderit, Chanelit ym enkä ole huomannut mitään eroa Lumeneen, joka kuitenkin kohtuuhintainen. Lumenen 10e maskarat hakkaa kaikki edellisten merkkien tuotteet. Silmämeikinpoistovesi on myös yksi parhaista, tykkään myös Lancomen'kaksikerros' poistovedestä, mutta jättää silmänympärykset rasvaiseksi. Lauderin ja Lancomen huulipunat on kyllä hyviä.

Ihonhoitotuotteista on ollut käytössä jo yli 10 vuotta Clinique. Purkit ja pullot kestää hintaansa nähden superkauan, mielestäni tuplasti vaikka Lumeneen verrattuna. Löytyy lisäksi monesta nettikaupastakin, jos haluaa halvemmalla.

Itse panostan ihon perushuoltoon eli putsari, kasvovesi ja kosteus- ja silmänympärysvoiteet sekä kuorinta-aine ovat Cliniqueta. Harvemmin käytettävät jutut kuten naamiot ostan aina jossain kertakäyttöpakkauksissa tms. tarpeen mukaan.

Omalla kohdallani ehdottomasti bareMinerals. Kaikki (ainakin lähes) kasvojen hoitoon ja meikkaukseen tarvittavat jutut löytyvät kyseisestä sarjasta. Tilaan sarjan tuotteet aina feeluniquelta, tulee lähes puolet halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna.

Riippuu ihotyypistä jne. Kun ihoni oli rutikuiva, ainoastaan Diorin tuote auttoi (ja todellakin kokeilin halvimmasta alkaen!!). Nyt kun iho on taas ok, Madara ja Lumene toimivat kivasti. Madaralla tosi hyviä kaikki rasvat!

Yhteistyössä