E
elämä on mitä on
Vieras
Minulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen kun elin asumuserossa lasteni isästä. Nyt tää mies on ollut eroneena yli puoli vuotta ja me sitten kohdattiin. Ja vanhat tunteet roihahti uudestaan. Ja itse asun taas nykyisin lasteni isän kanssa, jota kohtaan minulla ei ole oikeastaan kuin toverillisia tunteita. Hän sanoo rakastavansa...
No, olen tapaillut tätä toista. Mutta en enää kestänyt salailua ja pistin poikki. Hän sanoi että voin ottaa yhteyttä joskus jos tilanne muuttuu (siis eroan). Tiedän että näin on parasta mutta minuun sattuu!!!! Miksi me tavattiin aina väärään aikaan. Oma mies ei tiedä asiasta, ja en aio varmaan sanoa. Hän ei suostu ottamaan musta eroa enää, sen tiiän...
No, olen tapaillut tätä toista. Mutta en enää kestänyt salailua ja pistin poikki. Hän sanoi että voin ottaa yhteyttä joskus jos tilanne muuttuu (siis eroan). Tiedän että näin on parasta mutta minuun sattuu!!!! Miksi me tavattiin aina väärään aikaan. Oma mies ei tiedä asiasta, ja en aio varmaan sanoa. Hän ei suostu ottamaan musta eroa enää, sen tiiän...