Kerron teille nyt että miksi yksinäisten miesten on turha kysellä pariutumisneuvoja naisilta netissä (tai edes kaverinaisilta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ujot hiljaiset miehet saavat naisia vähemmän, koska eivät ota kontaktia naisiin ylipäätään niin usein kuin nämä röyhkeät hyvän itsetunnon omaavat miehet.
Nämä röyhkimykset saavat myös pakkeja, mutta yrityksiä on paljon eivätkä jää märehtimään.

On myös röyhkeitä aloitteentekijänaisia , jotka ottavat kontaktia kunnolliseen, hiljaiseen ja ujoon mieheen.
Mitä täll. mies tekee; lutka.. ja toteaa mielessään..miehen pitää olla aloitteentekijä eikä nainen kelpaa silloinkaan, koska olisi pitänyt kunnollisen naisen tavoin odotella tämän ujon miehen aloitetta. Saamattomuutta sanon minä.

On myös röyhkeitä aloitteentekijänaisia , jotka ottavat kontaktia kunnolliseen, hiljaiseen ja ujoon mieheen.
Mitä täll. mies tekee; lutka.. ja toteaa mielessään..miehen pitää olla aloitteentekijä eikä nainen kelpaa silloinkaan, koska olisi pitänyt kunnollisen naisen tavoin odotella tämän ujon miehen aloitetta. Saamattomuutta sanon minä.
Minun kokemukseni mukaan nämä ujot miehet juoksevat karkuun jos niille tekee aloitteen. Ovat niin herkkiä ja kokemattomia, ja pelkkä ajatus siitä, että seksi voisi olla jotain muuta kuin videokuvaa tietokoneen näytöllä on heille mieltä järkyttävä.

Yhteistyössä