Kerrothan mielipiteesi tatuointiin liittyen! Rohkeasti vaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lydias despair
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lydias despair

Vieras
Kerro oma näkemyksesi näistä tatuoinneista:

1. Millainen on pissistatuointi? Siis sellainen säälittävä trendin takia hankittu

2. Millainen on persoonallinen tatuointi?

3. Millainen on rumin tatuointi jonka olet nähnyt?

4. Millainen on upein koskaan näkemäsi tatuointi?

Kuvia, kertomuksia, sanoja =)

1. pissis tatuointi on joku tribali alaselässä
2. persoonallinen on itse suunniteltu ja sellainen jolla on jokin merkitys.
3. tutulla on paljon itsetehtyjä kammotuksia... tosi rumasti tehtyjä.
4. netistä bongattu, todella taidokkaasti tehty http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1357.snc4/162924_10150125048745631_114205395630_8438248_3171268_n.jpg

1. Kiinalaiset merkit
2. Sellainen joka on oikeasti haluttu eikä niin että on päätetty sielä tatuoijan odotusaulassa että tuo ois kiva
3. Kiinalaiset merkit ja huonosti tehtyjä kuvia oon myös nähnyt paljon
4. niitä on useita...

käsivarressa tripaali,piikkilanka yms
kuvastaa kantajan harrastusta ja on kantajansa näkönen
se kasvokuva joka on tehty muistaakseni hääkuvasta.. son aika persoonallinen, väärällä tavalla
oman miehen käsivarressa oleva suojelusenkeli jonka siipien suojissa on kaksi poikaa :)

1. Millainen on pissistatuointi? Siis sellainen säälittävä trendin takia hankittu
Joka ei merkkaa itselle mitään tiettyä ja on kopioitu esim. julkkikselta

itse suunniteltu ja itselle jotain merkkaava

lähes kaikki rumia... ehkä rumimpana mieleen tulee nuoren kauniin naisen niskatribaali, paksua mustaa niskan ja yläselän täydeltä

siinä ulkomaisessa tatuointiohjelmassa joskus ollut tosi hienoja. suomalaisissa ei taida olla kovin taitavia tatuoijia.

"Hennot" tatuoinnit voivat olla kauniita, sellaiset ääriviivatatuoinnit. Ja neutraalit värit. Kammottavimpia ovat BB-Justiinan tyyliset räikeät ja isot tatuoinnit ja "räkäiset" white trash-tribaalit ym. Angelina Jolien haalistuneet kirjoitukset aika kauniita. Tosin eivät nekään tavallisille ihmisille sovi.

Kerro oma näkemyksesi näistä tatuoinneista:

Tribuuli, perhonen, kiinalainen merkki, ruusu tai tähti

No joku muu kuin yllä luetellut

En tiedä

En tiedä, tatuoinnit on harvoin musta upeita. Varsinkaan jos niitä on kehossa vain yksi, kaksi tai kolme. Kat Von D on kaunis, hänellä koko persoona perustuu ihoon tatuoiduille kuville.

Kaikki tatuoinnit on RUMIA. Yhtään en ole vielä nähnyt jota olisin ihastellut. Etenkin naisilla on kamalia, miehillä nyt vielä menee mutta en mä niitäkään hienoksi kutsuisi. Ne ainoastaan antaa miehelle sellaista renttuasennetta. Ja naiset aina rakastuvat renttuihin......

Jaahas.

Vaikean pistit.

En mä osaa eritellä, joku tatuointi on kaunis ja toinen ei.

Kaikki eivät kuitenkaan tykkää eikä ole tarviskaan.

Multakin löytyy tribaali, vähän erilainen kuitenkin kuin pelkkä 'käikäles'- siitä oli jotenkin turvallista aloittaa.
Loput ovatkin sitten itse suunniteltuja ja ideoituja.

Tosi paljon muuten rassaa tuo, että verrataan johonkin ink- ohjelmaan ja ollaan heti sitä mieltä että ei suomessa osata.......
Osataan kyllä. Yhtä lailla näkee kammotuksia ameriikkalaisten neuloista lähteneenä.

Kauniita ovat muuten ne 'heimotatuoinnit' eli jotkin perinteiset koristeet jotka on vuossatoja pysyneet samanlaisina. Mutta ne eivät ole kauniita henkilöillä jotka eivät kyseiseen heimoon kuulu.

Yhteistyössä