kertoaako vai ei????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä oon tukalassa tilanteessa. kaveri on alkanut uudelleen lämmitellä juttuaan exänsä kanssa ja sanoi ottavansa rauhallisesti. tää ex on mun miehen paras kaveri ja tuli tilittää mulle miten aikoo kosia kaveriani viikonloppuna ja kaikkee.
pyysi etten kertoisi kaverilleni tästä mitään mut mua ahdistaa jutella kaverini kanssa kun salaan tätä ja kaikkea sitä muutakin mitä hänen exänsä mulle tilitti ja kyseli.
kerronko vai en?
hän menee taatusti shokkiin kun tää äijä kosii ja luulen et kieltäytyy.

älä kerro. eiköhän kyseiset ihmiset itse asiansa setvi oikeaan suuntaan. mistä voit varmasti tietää että toinen ei kosintaan suostu? voihan kaverisi sulle esittää ettei ole miehestä kiinnostunut mutta oikeasti sitten onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:
älä kerro. eiköhän kyseiset ihmiset itse asiansa setvi oikeaan suuntaan. mistä voit varmasti tietää että toinen ei kosintaan suostu? voihan kaverisi sulle esittää ettei ole miehestä kiinnostunut mutta oikeasti sitten onkin.

no tiedän vaan ettei suostu.tiedän tasan tarkkaan suhteen historian ja kaverini kertoi nyt uudesta alusta joten tiedän ettei halua tosiaankaan vielä avioitua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:

no tiedän vaan ettei suostu.tiedän tasan tarkkaan suhteen historian ja kaverini kertoi nyt uudesta alusta joten tiedän ettei halua tosiaankaan vielä avioitua.

no olisin silti kertomatta. antaa toisten setviä välinsä keskenään. siinä voi käydä niin että sinä saat sitten suhteen mahdollisesta loppumisesta syyt niskoillesi ja menetät välisi toisen tai jopa kummankin kanssa.

Yhteistyössä