kertoisitko mielipiteesi tälläisestä miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niisku-neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niisku-neiti"

Vieras
-valehtelee
-välillä syö lääkkeitä väärin,eli käyttää huumaavissa tarkoituksissa(toistenkin lääkkeitä kuin omia), ottaa niitä sekä ahdistukseen että huvikseen(siis jotain opiaatteja).jäi kiinni vahingossa,kukaan ei ollut edes huomannut.

-lääkitys sairauteen joka ollessaan aktiivisena päällä aiheuttaa näkö ja kuuloharhoja
-ei osaa eikä halua keskustella ongelmista ikinä
-ei ota tosien tunteita/tarpeita huomioon
-toki kuulemma on joka päivä halannut/pussannut/pitänyt lähellään.

ystävä rutkuttaa tälläsen perään!!

tottakai minä ystäväni tukena olen, mutta pakko purkaa omaa hämmästystään jonnekkin, itellä eka ajatus oli että eihän tollasta ukkoa kantsi kenenkään katella,vaan ilmeisesti teistä ok mies?

mä toivon että ystäväni pääsee tuollaisesta mahd.pian yli ja löytää oikean miehen

[QUOTE="niisku-neiti";27887650]tottakai minä ystäväni tukena olen, mutta pakko purkaa omaa hämmästystään jonnekkin, itellä eka ajatus oli että eihän tollasta ukkoa kantsi kenenkään katella,vaan ilmeisesti teistä ok mies?[/QUOTE]

Ilmeisesti miehellä on joku sairaus, mikä voi hyvinkin aiheuttaa osan hänen ongelmistaan. Ei me kukaan täydellisiä olla, voihan olla että tuo mies on muuten tosi ihana ja ties mitä. Kerroit vaan negatiiviset puolet.

Pelkästään noitten negatiivisten puolien perusteella sanoisin, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Negatiiviset puolet on jo sen verran pahoja, että saisi olla tosi ihmeellisiä positiivisia asioita tälläisessa kaverissa, että jaksaisin edes kaverina. Valehteleva, itsekäs, keskustelutaidoton lääkenarkki, hmmm.

[QUOTE="niisku-neiti";27887650]tottakai minä ystäväni tukena olen, mutta pakko purkaa omaa hämmästystään jonnekkin, itellä eka ajatus oli että eihän tollasta ukkoa kantsi kenenkään katella,vaan ilmeisesti teistä ok mies?

mä toivon että ystäväni pääsee tuollaisesta mahd.pian yli ja löytää oikean miehen[/QUOTE]

Vaikka olisi millainen valopää niin kyllähän se hyvien puolten menetys silti kirvelee.

Jos mies olisi ollut malliuros niin mitenköhän aapee kaverinsa murhetta käsittelis? Syyttäis kaveriaan elämänsä menetyksen aiheuttamisesta, kun nyt kerran vaan vetää jotain voitontanssia, vaikka minusta pääpointti on, että ystävän suhde on mennyt puihin ja ystävä suree sitä kaivaten tukea.

Yhteistyössä