Kertokaa äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehille ei vissiin ole tärkeää että minkänäköinen ja kokoinen nainen on kunhan vain saa!!! Olenko oikeassa??? Itse olen tällainen aika iso täti ja rakastan seksiä.

Toki ulkonäöllä on merkitystä mutta jos on oikein puutteessa ja hirveä panetus päällä niin ulkonäkö jää vähmmän tärkeäksi asiaksi. Itse satun pitämään erikoisesti isokokoisista naisista ne kiihottavat seksuaalisesti aivan älyttömästi, minäkin rakastan seksiä suunnattomasti eikä yksi nainen riitä ainakaan tällä erää täyttämään tätä suunatonta ""rakkauden"" kaipuuta alkuunkaan. Nytkin kulli seisoo ja hirveä panetus päällä, eikä viitsis harrastaa koko aika itsetyydytystä. Nyt ois kiva rakastella jonkun ison eroottisen Neidon kanssa.

Vaikutat täydelliseltä :)
Olen alle kolmekyppinen xl-tyttö, jolla on tapana seurustella ja harrastaa seksiä itseänsä nuorempien miesten kanssa. Välillä aina on sellainen olo että olisi kiva kokeilla vanhempaa, täysin vierasta miestä ihan vain seksin merkeissä. Harmi, että tuota välimatkaa on muutama sata kilometriä.

Vaikutat tosi kiinnostavalta. Pidän myös kovasti suutelemisesta varsinkin kielareista, rintojen suutelemisesta/imemisestä ja erityisesti pillun/clitoriksen nuolemisesta. Ihan oikeesti mulla on aika useasti onkelmia siinä ettei yhdyntä meinaa onnistua kun mulla on niin iso kulli. Jos olet tottunut iso kulliseen (tai arvelet ettei siitä tule ongelmia), niin pitemmästäkin matkasta voin tulla jos sinulta liikenee koko yö, että voitaisiin rakastella koko sydämmestä. Näen jo silmissäni ihanan eroottisen nuorehkon xl-tytön josta haluaisin pitää koko illan ja yön tosi hyvää huolta.

Ajatus aikuisen miehen kielestä saa jo pääni sekaisin. Ja kokohan normaalisti selviää vain kokeilemalla. Olen kuitenkin tottunut pitämään uskollisuutta tärkeänä asiana aina ja siksi tällainen halu vieraaseen tuntuu huolestuttavalta. Koskaan aikaisemmin en ole edes miettinyt mitään tällaista toimintaa.

No olenhan minäkin sitä miettinyt ja siitä haaveillut kovin usein, mutta en aikaisemmin niin, että suunnittelen tosissani sen touteutuvan. Kertokaahan ihmiset joilla on kokemusta tällaisesta, että miltä tuntui käydä vieraissa ja tuliko morkkis.

Voi jos olisit tosissasi ja jos tulisit vähän kauemmaksi , ja jos opettaisit 30v ekakertalaisen, Minä pidän erityisesti suusexistä ja koko kämmenen leikistä . Voiii jos.....