Hae Anna.fi-sivustolta

Kertokaa hullut ja hauskat unenne

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä Fist, 06.06.2015.

1. Fist Vierailija

Meidän parvekkeella oli Mr.Putin.Heristi minulle nyrkkiä,kun oli lukittu sinne.Myöhemmin näytti tankkinsa,jolla aikoo valloittaa Suomen.Se olikin lelu.

2. jaa vi Vierailija

Minkä kokoinen tankki putinilla oli.

3. ikävää Vierailija

Koetin minäkin tänne avata kerran ketjua unille,mutta eipä tuo ottanut oikein tulta. Irvileukoja kyllä sinne riitti vääristelemään ihan,kuin nyt tähänkin ketjuun jo yksi älykääpiö ehti.

4. Pierre P Vierailija

Taidat nähdä mustavalkoisia unia. Arkkua viedään edestakaisin.

5. Olen nähnyt unen, jossa olin valtavan rikas sulttaani, oli kulta-aaarteita holvit täynnä ja olin niinkuin semmonen kansan johtaja. Kävin kultanestekylvyissä, tosi hieno valtava palatsi. Oli tosi kurjaa herätä tuosta unesta, kun olenkin vain työtön luuseri ja nainen olen, vaikka olin sulttaanimies unessa.
    Kun luin uutisen, että Ruotsissa on kohta häät tulossa, niin eipä aikaakaan, kun näin unen, että olin siellä hienossa beigessä pitsileningissä, polvipituisessa ja lierihattu päässä tarkastelemassa miten ruokapuoli sujuu. Mulla oli pitopytiä katsellessa kädessä vanha nuotiokahvipannu, ihan ruosteinen, semmonen on kotona pihalla. No, siihen minä sitten kaadoin semmosesta isosta vesisäiliöstä vettä, kun hanevettä ei siellä voinut juoda. Hyi, että oli pahanmakuista vettä. Saapa nähdä, näkyykö tollanen roouva siellä hääkuvissa sitten, kuka lienee. Lisäkin ois kerrottavaa, kunhan muistan niitä unia. Aivan mahtavia unia. Joskus olen nähnyt saman unen alusta loppuun monta kertaa.

6. pöö pässinpää Vierailija

Oletko mielestäsi hyvinkin fiksu?;)

7. Mitä tämä oli Vierailija

Näin kerran unen,että kuljin hopeanhohtoista tietä eteenpäin,maailma oli musta ympärillä.
    Kohta eteeni aukesi tulinen patsas ja kaksi kuilua,joihin putosi kuu ja aurinko.
    Sitten kirkastui ja taivaalle nousi kaksi kuuta! Huusin,ettei kuuta voi olla kaksi.
    (Joku unista tietäväinen sanoi tätä unta ns. suuruneksi!?)

8. uurastan vielä Vierailija

Minä olen usein unessani entisillä työpaikoilla. Touhuan hikipäässä ja kuitenkin jotakin unohtuu tekemättä. (Olen eläkkeellä)

9. sama trolli Vierailija

se on joka palstalla älyttömiä kirjoittelemassa. Sitä ottaa aivoon ja käy hirveän kateeksi, kun akat ottaa kauppaan ukkonsakin, joka on ihan normaalikäytäntö.
    Ite näin viime yönä unen, että olin viihteellä. Odotin, että joku mies hakis tanssimaan, mutta eipä kukaan hakenut, vaikka olin viimesen päälle pynttäytynyt ja oikein nättikin. Muut siinä tanssi diskotansseja ja mun jalkaa kovasti vipatti.

10. työmatkalla Vierailija

Olin unessani menossa töihin,mutta siitä ei tahtonut tulla valmista,kun bussinkuljettajan piti joka välissä käydä naulaamassa tietä(?) Lopulta,kun päästiin kunnolla liikkeelle niin voi hitto sitä vauhtia. Kuski kurvasi vielä eduskuntatalonkin portaita niin,että rapa lensi. Mitä lie sieltä hakenut?
    Tiedä häntä pääsinkö ikinä sinne työpaikalleni,kun heräsin kesken unen.

11. vähän unia Vierailija

Lähiaikoina ei ole jäänyt unia mieleen. Olisi tylsää nähdä Vladimir Putin unissaan.
    En seuraa edes uutisia miehen elämästä. Miten seuraisinkaan, kun hänellä on joskus tapana hävitä reiluksi viikoksi teille tietymättömille. Ja naisasioistaan hän ei anna mitään tietoja.
    Joten ei unia kiitos Putinista parvekkeellani.
    Tietenkin meistä jokainen toivoo unta, jossa näytettäisiin selvästi oikeat Lotto ym. veikkausnumerot.
    Voisi edes sanoa mistä R-kioskista kannattaa ostaa raaputusarpa. Joku oli mennyt vaihtamaan itselleen pientä rahaa ja samalla voittanut raaputtamalla miljoona euroa. Luin tänään netistä.
    Mutta uniaan ei voi tilata. Ja juhannuksena en enää tämän ikäisenä viitsi poimia kedolta kukkia nähdäkseni unta uudesta puolisosta. Heräisin varmasti hiestä likomärkänä. Voisi Putin olla niihin miehiin verrattuna ihan kelpo kaveri.

12. Kateellinen Vierailija

Olisit jättänyt ukkos kotiin!

13. unimurmeli Vierailija

Minua ihmetyttää aina toisten unet, tai siis sellaiset unet, jotka on selkeitä ja loogisia ja jotka etenee kronologisesti. Esim. yksi ystävä kertoo aina unistaan ja ne on sellaisia, että niissä hän on jossakin vaikka työpaikalla ja sinne tulee joku ihminen ja alkaa kysellä asioita, ja työkaveri vastailee ja sitten tapahtuu jotain erityistä ja taas kaikki etenee sujuvasti, kaikki on ihan sellaista kuin oikeastikin elämässä. Unella on vielä selkeä loppukin. Siis ihan juonellisia kertomuksia.

Minä en näe ikinä sellaisia unia. Minun unet on sekavia hajanaisuuksia, niissä voi tapahtua mitä tahansa outoa. Ne ovat kuin hetkellisiä kuvaelmia. Jos näen unta työpaikasta, se on aina täysin erinäköinen kuin oikeasti, siellä häivähtelee milloin mitäkin, milloin siellä on isoja reikiä lattiassa tai mustat hirsiseinät, milloin siellä on aivan tuntemattomia ihmisiä töissä ja vain joku tuttu jossain hetken harhailee, ei mitään loogisuutta eikä mitään kunnon alkua eikä loppua. Työn tekeminenkin on vain jotain ihme nysväämistä. Jotkut kertoo unessaan puhuvansa ihmisten kanssa ihan niin kuin todellisuudessakin, minä korkeintaan jonkun sanan saan unessani kiinni sieltä tai täältä.

Joskus kiipeilen jossain talojen seinillä tai kuljeskelen vieraitten ihmisten omakotialueilla, käyn jossain sisälläkin, piileskelen vaikka en tiedä miksi. Joskus huomaan istuvani vaikka vessassa ja sitten siinä ei olekaan seiniä, ihmisiä parveilee ympärillä. Kerran olin jonkun ison talon vintillä, ja siellä ei ollut yhtään ainutta huonekalua eikä mitään muutakaan, tyhjä tila vain. siellä oli kauhean kuuma ja katsoin ikkunasta ulos, näin sota-aluksia kaukana jossain pellolla. Siinä koko uni. Ei mitään jännittäviä juonenkäänteitä eikä takaa-ajoja tai muuta, niin kuin jotkut kertoilee.

14. painajainen Vierailija

liekö johtunut tähän ketjuun kommentoinnista. Heräsin yöllä omaan huutoon. Käärme kietoutui lapseni ympärille. Olimme veneretkellä ja exäni oli pelottava. Huusin hänelle, että toivon hänen kuolevan.
    Hirveä painajainen.
    Ehkä haluan jo unohtaa ja päästä elämässä eteenpäin.
    Raivostuttaa oikeasti yt ja Suomen mäntti tilanne.
    Meille jo nauretaan ranskalaisessa satiirilehdessä.
    En taatusti toivo kenenkään kuolemaa. Haluan kaikille hyvää.

15. Herttarouva Vierailija

Se on luonnekysymys. Tuosta unesta sinunkin luonteesi voi profiloida, mutta en viitti.

16. Onnistuva mies. Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Kauniita eroottisia unia näen.
    Niistä ei enempää, kun moni voisi siitä pahoittaa mielensä.
    Minulle ne ovat mieluisia.
    Voi nähdä kaikkea kivaa.

17. lunta ja shortsit Vierailija

Olin huoneessa,joka oli täynnä lunta! Silti minä kellottelin kesätamineissa. Ei pahemmin edes vilustanut.:p

18. piikillä orgasmiin Vierailija

Näin kerran unen,joka sai herättyäni posket punastumaan häpeästä. Eräs sukulaismies tyydytti minut terävällä piikillä! Hirveää edes ajatella hereillä ollessa mokomaa tyydytystapaa,,mutta hyvältä se unessa tuntui.:)

19. tarkkamuija Vierailija

Hulluimassa unessa minulle tarjottiin juhla-ateriana lautasellinen sinisiä nilkkasukkia.

20. pottuska Vierailija

Notkuvista juhlapöydistä olen minäkin nähnyt. Joissakin unissa kun menen syömään, on jo ruoka loppunut ja joskus lappaan ruokaa lautaselle, mutta ei ihan parhaimpia ruokia ole enää. Yhden kerran kerkesin ajoissa ja söin ihania ruokia.

21. Miina Vierailija

Mä näin kerran sellaisen unen, että olin jossain korkealla lavitsalla aamutakkisillani ja lavitsan edessä oli jono miehiä. Kaikkien oli tarkoitus olla mun kanssa sillain. Joku juuri poistui lavitsalta, sinne oli siis muutaman askelman portaat. Katsoin siitä, kuka on seuraava, mutta en tuntenut, kaikki oli vaan jotain miehiä, mutta sitten näin kauempana jonossa yhden tutun miehen ja sen takana seurakuntamme kirkkoherra. Kaikki kiltisti jonossa. Tälle unelle mä olen nauranut ihan kauheasti, vaikka siitä on varmaan jo yli kymmenen vuotta. Mitähän joku unienselittäjä sanoisi?

22. puutarhuri Vierailija

Taidat olla antelias ja avoin ihminen.

23. Useasti kuljen ihanaa puistotietä,jonka reunamilla on suuria puita täynnä muhkeita ja maukkaita erilaisia hedelmiä,joita hotkin suurella nautinnolla.
    Toisessa unessa kaivan puun juuristoa,josta löydän hirveän paljon kolikoita. Ihmettelen kuka ne on sinne laittanut. Monena yönä olen kaivellut niitä puun juuria.
    Mihinkähän ne kolikot ovat joutuneet?:rolleyes:

24. tuli käymään Vierailija

Viime yönä näin unen,että kuollut veljeni tuli kylään meille. Nukkui yön ja aamulla oli lähtenyt ja jättänyt lapun,jossa kiitteli yösijasta ja pahoitteli,että pitää jatkaa matkaa ja tuumasi siinä vielä,että teidän asuntonne on liian kuuma nukkua.
    Tuntuu hyvältä nähdä häntä edes unessa.

25. Rea Listi Vierailija

Ei kai Suomessa diskotanssit ole paritansseja? Ihanko oikeesti joudutte odottamaan että joku vaivautuu hakemaan??? Täällä "muualla" jokainen hyppää lattialle yksin, kaksin tai kolmisin tai vaikka koko ryhmä kun tulee omasta mielestä tanssittavaa musiikkia.

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari