Hae Anna.fi-sivustolta

Kertokaa hullut ja hauskat unenne

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä Fist, 06.06.2015.

1. Rekkakuski myöskin Vierailija

Tuli mieleeni kun luveskelin teidän kirjoituksia. Ajelin rekalla ja käännyin toiselle
    tielle, Aurinko paistoi suoraan silmiini ja yritin vain keskittyä siihen ajamiseen.
    Aurinko lasit helpotti hiukan sitä näkemistäni, Yht äkkiä painoin jarrun pohjaan ja
    auto kun pysähtyi heti ulos sieltä. Vieressä meni kävelytie ja siellä äiti kakaransa kanssa joka makasi ihan rekan renkaan vieressä. Minä heti katsomaan olenko murhaaja, En ollut kakara oli henkissä, Sen äiti selitti mulle että Ville on niin vilkas poika, Se temppuili pyöränsä kanssa ja kaatui sun rekkasi pyörää vasten.
    Ja oli tosi onni että pysäytit sen pelin, Ja Ville törmäsi pyörään joka ei pyörinyt juuri silloin. Eli läheltä piti että ei rekka 12 tonnia keulan paino mennyt pojan yli.

2. vierailija Vierailija

Siis oliko tämä tosijuttu? Aika kamala kokemus.

3. vierailija Vierailija

Minä olin kylässä ja me kaikki mentiin nukkumaan kun kello tuli tarpeeksi.
    Minä olin unessani riisunut housuni alas ja potkinut ne pois koivistani. Minä heräsin kikatukseen ja syynä oli kun olin vielä peitteenikin heittänyt lattialle
    (tai se oli otettu multa pois). Minä alaste muna ylhäälla ja ikääkin 16w pojalla.

4. Äidin poika. Vierailija

Me olimme kylässä äitini kanssa ja se juopotteli tietysti kun sille annettiin ilmasta
    viinaa. Minä leikin talon likan kanssa joka oli myöskin 13v kuten minäkin. Se veti
    multa housujani alas mutta ei nähnyt mikä on mulla kovana. Näytä poika se mulle
    ole kiltti mulle, Se yritti ja samalla avata multa sepalustani auki. POIKA karjas mun äitini ja minä sen luokse. Se oli humalassa selvästi ja minä päätin heti en sille
    temppuile nyt. Äitini rupesi mun housujani availemaan mutta ylä nappi oli sille vaikee paikka. Minä avasin sen sille ja äitini nykäs heti multa housuni alas. Noin se
    on mun poikani ja käski minua ottamaan housuni pois koivistani sekä mennä kaikille näyttämään että olen poika. Kun tulin likan kohalle se oli onnessaan kun sai minua runkata minäkin sen huomasin. Onko kaikki runkanneet mun poikaani
    nyt se kyseli humalaisen äänellä. Mun iso siskoni ei ole vielä runkannut sun poikaasi se sanoi mun äidilleni. Vie se poika sitten sillekin runkattavaksi sanoi mun äitini sille. Se asui samassa kerroksessa kuin hekin mutta omassa asunnossa.
    Taivas miltä se näytti minä 13v poika olin heti sille myyty. Tollainen ei kiitos ja mut ovesta ulos sekä takas heille. Likka vei mut heti sen huoneeseen ja mut selälleni sen sänkyyn sekä runkkausta mulle oli vain luvassa siltä. Aamulla porukka oli hiljaista ja kun mut oli pesty sekä saatu vaatteet takas mun päälleni niin takas kotiin.

5. Sisko Vierailija

Menin poikani kanssa outoon asuntoon.Se oli yksiö.Asunnon piti olla tyhjä,mutta siellä olikin veljeni nukkumassa.Sitten huomasin,että veljeni vieressä vuoteessa oli,iso elävä kala.Veljeni heräsi ja tappoi kalan.Meillä on huonot välit perintöriidan takia.

6. Sisko Vierailija

Menin poikani kanssa outoon asuntoon.Se oli yksiö.Asunnon piti olla tyhjä,mutta siellä olikin veljeni nukkumassa.Sitten huomasin,että veljeni vieressä vuoteessa oli,iso elävä kala.Veljeni heräsi ja tappoi kalan.Meillä on huonot välit perintöriidan takia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri