Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
Meidän vajaa 3v kovassa kuumeessa. Annoin 4 aikaan pronaxenia 2ml ohjeen mukaan. lääkäri määrännyt sitä sen 2ml aamulla ja illalla.
Nyt kuume noussut taas tosi korkeaksi, ja pikkunen tuolla pyörii sängysssä, eikä saa nukuttua..
Kertokaa nyt joku, voinko antaa uudestaan nyt jo tuota pronaxenia, tai voiko suppoa (burana) laittaa?!
Toinen on niin kipeä..
Tota,tota...eikös äidin vaistosi ole sen verran mielessä että voisit mennä lääkäriin?? Vai odotatko tosissaan täältä jotain TOSI hyviä vinkkejä?? Katos kun nuo toisten kokemat sairaudet EI välttämättä parannu kun täältä asiaa kyselt, pikemminkin pahentaa...mutta omapahan on asiasi ja lapsesi!
No just, ajattelin vaan että jos ihan tavis flunssaa on, ja joku (vaikka joku terveysalan ihminen) osais sanoa noista lääkkeistä..
En nyt kuitenkaan viittis kuumeista ja nuhaista lasta lähteä keskellä yötä viemään 30km päähän päivystykseen! Aamulla ajattelin kyllä heti lähteä!
Mutta eihän täältä saa tietenkään mitään neuvoa kysellä, ku aina osa kommenteista on just tätä!! Kiitos, kun tuli myös noita neuvojakin osalta.
Ja sun on ihan turha väheksyä mun äidinvaistojani yhtään, kun et mua tunne!
Kiitos, ja öitä! Lähen nyt lapseni viereen, kun olen ensin soittanut päivystykseen, ja kysynyt mitä LÄÄKETTÄ SAA ANTAA!