kertokaa jos tiedätte jotain naurettavampaa ja nöyryyttävämpää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nimittäin mieheni on ihastunut äitiini.

kauan olen sivusta seurannut ja ajatellut ettei se mitenkään voi olla mahdollista,mutta niin se taitaa olla.minulla ja miehelläni ikäeroa 10v,hänellä ja äidilläni myöskin 10v.

äitini nuorekas ja menevä,ei mikään mummeli todellakaan.
kun olemme siellä kylässä mieheni useimmiten huomaa vain äitini,juttelee tälle ei minulle,välillä ei edes huomaa että olen siellä.heittelee seksistisiä kommentteja äidilleni. jos äitini tarvitsee jotain isompia hankintoja,on mieheni heti valmis avustamaan.

voiko alaspäin enää mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä, valitettavasti

Toinen näköjään molemmista :snotty:

ei vielä miehen kanssa edes seurusteltu,kun hän näki ensimmäistä kertaa äitini ja sanoi että hänkin on hyvännäköinen.sanoin että hän on myös vapailla markkinoilla,johon mieheni tokaisi ettet kai sinä ajattele enää vapaa olevasi. näin aloimme seurustelemaan.

en ikimaailmassa ajatellut että hän voisi oikeasti ihastua äitiini.siis hei haloo!!!!

Yks mun exä sano kerran, että on seurustellu semmosen naisen kanssa, että sen äitiäkin voisi hoidella kun on sen verran vetävän näköinen eikä uskois sen ikäiseksi. Seurusteltiin vielä tuolloin, mutta tuntu aika pahalta kuulla tuota ja aloin ajatella, josko se puhuikin minun äidistä.

Nöyryyttävämpää kyllä oli kun äiti totesi mun exästä "sopis paremmin hänelle" ja kyttäsi kuin koira makkaranpätkää. Ikäeroa heillä kuitenkin 35 vuotta....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yks mun exä sano kerran, että on seurustellu semmosen naisen kanssa, että sen äitiäkin voisi hoidella kun on sen verran vetävän näköinen eikä uskois sen ikäiseksi. Seurusteltiin vielä tuolloin, mutta tuntu aika pahalta kuulla tuota ja aloin ajatella, josko se puhuikin minun äidistä.

olen miehelleni tästä sanonut.hän sanoi että rakastaa vain minua että voi sen vaikka ottaansa tatuoida. jos mieheni olisi sanonut että olen ihastunut hänen isäänsä, ni olisin sanonu että on hullu kun keksiikin tollasta.mutta mieheni ei edes kummastellut että mistä tollasta olisin saanut päähäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Nöyryyttävämpää kyllä oli kun äiti totesi mun exästä "sopis paremmin hänelle" ja kyttäsi kuin koira makkaranpätkää. Ikäeroa heillä kuitenkin 35 vuotta....

voi voi. huomaan kyllä välillä että äitini lirkuttelee ihan kympillä kun ollaan siellä.heti äänensävy vaihtuu kun mieheni lähtee. kaikkia olen miehiltä saanut kestää mutta tämä vie voiton ihan kaikesta

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Sanattomaksi kyllä vetää. Ällöttävää, oikeesti :x

ja sokerina pohjalla, meillä sattuu olemaan lapsi.eli hän on ihastunut lapsensa mummoon. siis kuin naurettavalta se jo kuulostaakin. olisi edes siskooni sitten,sekin olisi jotenkin...en nyt tiedä parempi mutta...

No onpas kyllä tilanne :x Onko sun mies sitten noin muuten kova flirttailemaan? Eli voisko se selittää edes jotenkin tuota että flirttailee sitten äidillesi(kin)? Vaikka silti, olis kyllä ihan kamala tilanne :o Oletkos sä jutellut äitisi kanssa tuosta lirkuttelusta?

Alkuperäinen kirjoittaja jääsydän:
Et ole ajatellut jutella tästä miehesi kanssa?Ja myös äitisi kanssa?Mä en kattelisi tuota kovin pitkään.

en todellakaan puhu äidilleni tästä asiasta sanaakaan. miehelleni olen tästä sanonut, muutamaan otteeseen. ennen lastamme kun kävimme baareissa tai juhlimme kotona hän usein kysyi pyytäisimmekö äitini sinne.kysyin miksi hän on niin äitini perään, hän vastasi vaan jotain "en mää nyt sitä,kunhan kysyin et jos haluis tulla".

ei hän muille ole tälläinen,pöhnässä ehkä,muttei selvinpäin oikein kehtaa muille naisille puhuakkaan.

en kyllä tiedä mitä tekisin,en halua edes puhua asiasta kenellekkään, niin naurettavaa ja noloa tämä on

Alkuperäinen kirjoittaja piirpauke:
miehesi tuntuu olevan todella sairas!!Hoiton tollaset ja heti

ymmärrän kyllä että äitini on hyvännäköinen ja moni nuori mies on hänestä ollut kiinnostunut. mutta että oma mieheni...voi hyvä luoja.

Ällöttävää, varo vain etteivät päädy samaan petiin. Näin kävi meidän sukulaisille, tytär vielä yllätti äitinsä ja miehensä sängystä! Ja olivat ainaki joitaki vuosia sitten vielä yhessä...

taas kun olemme kotona, hän antaa minulle huomiota yllin kyllin.seksi kiinnostaa puolin ja toisin, aina haluaa iltasin katsella televisiota vieresäni.yhdessä liikutaan ja käydään kylässä.hän siis on ihan normaali muuten seurassani,sellainen kun miehen kuuluu naiselleen olla. mutta kun menemme äitini luo, niin tilanne on aivan toinen.

kun äitini puhui jostain miehest jonka kanssa ollut yhteyksissä, mieheni kysyi jälkeenpäin että mikä semmonen mies on. miksi hän olisi niin kiinnostunut asiasta jossei sillä olisi mitään väliä?

Yhteistyössä