Hae Anna.fi-sivustolta

Kertokaa kauheimmasta treffikokemuksestanne!

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä ;), 26.04.2006.

1. Crishelle Vierailija

Näin on. Olen mitä olen, pystyn sen muillekin avoimesti myöntämään ja otan vastuun omista virheistäni kaikilla elämän alueilla. Niin sen homman on oltava. Ei pidä muita syyttää jos itse on itsensä huonoon elämään saattanut.

2. Jarmo Vierailija

Kiitos kokemuksiaan jakaneille, kyllä näitä lukiessa työpäivän harmaus muuttuu myönteiseksi kokemukseksi verkkohuumorin voimasta! Paras vitsihän on sellainen joka on samalla tosi.

Aikanani nettitreffejä pari kertaa kokeiltuani (kokemukset eivät kyllä vedä vertoja esitetyille) päätin lopettaa sellaiseen uskomisen. Jos on yksinäinen, niinkuin moni meistä toisinaan on, on nettitreffit tietysti houkutteleva ajatus asian ratkaisuksi. Mutta baarit, kahvilat, puistot, kulttuuririennot ja harrastukset ovat täynnä ihmisiä ja sinkut tunnistavat toisensa jo pelkästä katseesta jos pitävät toisiaan mielenkiintoisina. Ainoa ratkaisu on voittaa oma epätoivo ja elää rohkeasti omillaan ilman kumppania, ja antaa tämän näkyä. Nurinkurista on juuri se, että jos tämä puoli on kunnossa, alkaa kysyntääkin riittää, ja nyt kun mulla on sielunkumppani kainalossa, on hymy jo luonnostaan niin leveä että huvittaa ajatella että joskus olin itsekin tilanteessa että ahdistuneena etsin vastakkaista sukupuolta, ja ongelma on enemmänkin tarjousten torjuminen niiden esittäjiä loukkaamatta ja toisaalta sen välttäminen että suosio nousee liiaksi päähän.

Siinä pätee se järjetön laki, että sen saa mistä luopuu.

3. Mimmi Vierailija

Suostuin kerran mukavan kuuloisen miehen tapaamiseen. Heti ensi kohtaaminen oli hirveä.Mies tuli tilataksilla tapaamiseen ja huusi kovalla äänellä taksin takaosasta;Täällä minä olen!!
    Meinasin jo siinä vaiheessa karata.Sitten näin ulos kömpivän muovikassia kantavan ukon.
    Mies tarttui kyynärpäähäni ja kuljetti minua ravintolaa kohti.
    Ravintolassa hän yritti yhtenään suudella minua ja repi puseroani ylöspäin..hän myös piipahti veskissä ja sekoili...sitten minä livistin.

Jälkeenpäin sain rivoja viestejä kännyyni ja uhkailupuheluita..
    Ei enää ikinä nettitreffejä!

4. ei nettitreffeille Vierailija

Talvella menin nettitreffeille. Piti olla ihan OK jannu, no ei ollut. Oltiin syömässä ja kahvilla ravintolassa. Koko aikana mies ei puhunut mitään, vastasi kyllä 1 sanalla kun kysyin jotain. sitten hänen kaveri soitti kännykkään (!) ja silloinhan varsinainen puheripuli alkoi. Sen jälkeen taas sama mykkyys jatkui. Nähtiin vielä toisenkin kerran, tällä kerralla joku kaveri oli mukana ja jannu puhui vain hänelle eikä käytännössä mulle yhtään.

Sai olla.

Ja ikää oli 42v, ei 14v!

5. suorapuheinen Vierailija

Kyllä minä vähän sinunkin arvostelukykyäsikin kyseenalaistaisin, kun lähdit vielä toisillekin treffeille mykän kanssa... Eikö yksi tapaaminen riittänyt? Itsellänikin on ollut kaikenlaisia treffikumppaneita, mutta kukaan ei ole sentään mykkä ollut, sen olen varmistanut jo etukäteen puhelimessa puhuessa. Jos puhelimessa ei ole yhtään synkannut, olen torpannut koko treffit ja tyypin. Turha tuhlata aikaa vääriin tyyppeihin edes kohteliaisuudesta.

6. Crishelle Vierailija

Mä olin kerran hieman vanhemman, toisesta uskontokunnasta olevan miehen kanssa tapailusuhteessa. Ensin se selitti että haluaa mun kanssa naimisiin ( olin tuolloin 14v ) ja kun jätin sen saatuani tietää että sillä on vaimo ja minun lisäkseni toinen tyttöystävä, se roikkui mun perässä pitkään ja koetti saada selitystä. Annoinkin mutta ei se uskonut yhtään mitään. Enivei, tapasin sen vielä kolme vuotta tapauksen jälkeen ja silloinkin vielä se yritti saada mua suhteeseen. Desperate? Yes.

Sitten oli tämä toinen tapaus joka oli ihan järkevä mies, mutta alun juttelun jälkeen se kävi "hakemassa lisää juomaa" ja olikin hävinnyt koko baarista. Ei siinä, heitin juttua kahden muun miehen kanssa joista kummatkin halusivat alkaa suhteeseen. Otin heistä sitten nuoremman =)

7. vierailija741 Vierailija

ei soita kuin kerran tai kaksi kertaa viikossa minulle kun on ottanut pari lonkeroa. Ja kun menen hänen luokseen hän ei anna minun koskea häntä, hän koskee jos haluaa. Yleensä mies katsoo televisiota kun menen ja katsoo monta tuntia, ei puhu eikä koske. Hän ehdottaa yleensä seksiä katsottuaan televisiota muutaman tunnin. Ei halua koskea minua, hän haluaa että kosken häntä niinkuin hän itse haluaa, haluaa yhdyntää. Yleensä minuun sattuu koska en ehdi valmistautumaan yhdyntään koska jännitän ja mies ei halua esileikkiä kuin itselleen. Saatuaan mitä haluaa, hän menee pesulle, polttaa tupakan ja käy nukkumaan niin että kääntää selkänsä. Joskus harvoin hän kehuu minua kauniiksi. Ja aamulla käskee lähtemään kukonlaulun aikaan. Minä en saa soittaa hänelle enkä mennä hänen luokseen silloin haluan, hän itse haluaa määrätä milloin pitää yhteyttä. Mulla tunteita miestä kohtaan, en tiedä mitä hän tuntee minua kohtaan. Taidan lopettaa tämän suhteen hänen kanssaan. Mitä tekisitte?

8. ldfgbv Vierailija

Mutta jos toinen on vain ujo, ei viitsisi heti skipata kenties hyvää miestä. Jos se alkukankeuden jälkeen alkaisi puhumaan? Kuinka kauan muuten sellainen alkukankeus voi kestää, päivän vai vuoden?

9. juupatia Vierailija

Ei tollasia voi olla.

10. juupatia Vierailija

No miksi sä annoit sille despootille sitten?

11. Aivan Vierailija

Eikä tollasia voi olla jotka on tollasten kanssa.

12. huokasu Vierailija

En yhtään ihmettele, että olet rakastunut noin syvälliseen mieheen. Pidä vain kynsin hampain kiinni moisesta kultakaivoksesta!

13. oidfkdfsd Vierailija

Varsin mielenkiintoisia juttuja ollut tässä, oli pakko lukea (melkein) kaikki! Minulla ei ole lähimainkaan noin pahoja kokemuksia, etenkin jos puhutaan lähinnä ensitreffeistä.

Muutamia ajatuksia tämä ketju on kyllä herättänyt. Mm. miksi ihmiset tapaavat jopa useamman kerran treffikumppaneita, jotka selkeästi ovat aivan mahdottomia (epäkunnioittavia, huonotapaisia, epämiellyttäviä)? Tai miksi esim. härskin kähmijän kanssa vaan jatketaan treffejä eikä lähdetä litomaan. Noh, onhan kaikki toki tilannesidonnaista ja etenkin nuori ihminen voi vain mennä niin lukkoon, ettei osaa vetää rajoja.

Ja toinen huomio on nämä itsekin useamman kerran koetuksi tulleet epätoivoiset tyypit. Ei anneta toiselle tilaa epäröidä ja miettiä tahtooko nähdä, puhumattakaan siitä, kun aletaan pakonomaisesti soitella perään, vaikka toinen olisi tehnyt selväksi ettei nappaa. Minulle on käynyt muutamia kertoja niin, että vaikken ole mitään antanut ymmärtää, on toinen esim alkanut pommittaa viesteillä tyyliin "ootpas kiinnostunut" "en ole kiitos vaan" "ootpas sä katoit mua kiinnostuneesti, mennään nyt treffeille pliiiiiis" (ja tätä voi jatkua pitkäänkin, tyypillistä on että vielä hyvinkin pitkän ajan päästä putkahtaa viesti, siinä vaiheessa kun itse on jo unohtanut suunnilleen koko henkilön).

Sitten on näitä, joiden kanssa on kerran käyty treffeillä ja jotka vielä vuosia myöhemmin syyllistävät miten olen särkenyt heidän sydämensä kun en ole lähtenyt toisille treffeille. En oikein ole koskaan ollutkaan treffeilläkävijätyyppiä, ja nuo kokemukset ovat vain vahvistaneet mielipidettäni. Perinteinen treffeillä käyminen ahdistaa, koska toinen osapuoli tuntuu aina olevan liian tosissaan heti alussa. Omien kokemusteni perusteella ei ole mahdollista vain harmittomasti käydä treffeillä sellaisella "voihan sitä nyt kahvilla käydä" -mentaliteetilla.

Aina se toinen on jo suunnilleen perhettä perustamassa tai seurustelua nyt vähintään, vaikka tavattaisiin ensimmäistä kertaa. Sitten sitä saa kokea olevansa hirveä julmuri, kun loukkaa toisen syviä tunteita kieltäytymällä seuraavista treffeistä. Sellainen harmiton treffailu ei tunnu olevan mahdollista. Onneksi seurustelen eikä tarvitse vaivata päätään tuolla asialla... Varsinaisilla nettitreffeillä en ole ollut koskaan, eli ihan reaalielämästäkin voi löytää näitä epätoivoisia deittailijoita. Toisaalta (sorry nyt vaan) netissä (siis nettideittipalstoilla) tuntuvat pyörivän ne epätoivoisimmat. Ei tietenkään voi yleistää, mutta prosentuaalisesti enemmän varmasti epätoivoisia pyörii netissä. Joskus nuorempana olin sellaisessa kirjoilla, mutta en kestänyt.

Niin ja nämä, jotka puhuvat avioliitosta ja lapsista ensitreffeillä :D Haloo... Tulee jotenkin niin sellainen "peräkammarifiilis"... Melkeinpä surullista.

Niin ja minultakin löytyy kokemusta siitä, että annetaan kymmenen vuotta vanha valokuva ja todellisuus onkin sitten vähän muuta. Ainut suht perinteinen nettitreffaus, ei tosin pohjautunut mihinkään deittipalstaan.

14. Stadinkundi79 Vierailija

Haukut miehiä sioiksi ja samaan hengenvetoon toteat tapailevasi miehiä seksin merkeissä ,vaikka olet varattu?

Mene hoitoon

15. Ja nämä ei .... Vierailija

... edes olleet treffit!

Tapaus sattui joskus 80-90 -luvun taitteeseen, jolloin nettiä ei vielä ollut, mutta jonkun aikaa oli muodissa ne puhelimen keskustelulinjat. Itsekin joskus tyttökavereitten kanssa innostuttiin soittelemaan sellaisille linjoille ja kyllähän siellä kaikenlaista sai kuulla, ja ihmiset tosiaan sopi treffeistäkin siellä.

Olin vapaapäivänä kaupungilla ostoksilla ja menin sitten suosittuun kahvila-konditoriaan kahville ja jäätelölle. Istuin yksikseni pöydässä ja luin päivän lehteä. Huomasin, että viereiseen pöytään istui n. 35-40 vuotias jotenkin maalaisen oloinen, mutta siisti mieshenkilö, joka kummallisesti tuntui noteeraavan minut, eli katsoi jotenkin tuttavallisesti. Jonkun ajan päästä mies meni hakemaan itselleen kahvikupin, ja tullessaan takaisin istuikin siihen minua vastapäätä. Katsoin vähän kummissani, mutta jatkoin sitten lehden tutkimista.

Vähän aikaa mies istui hiljaa, mutta sitten hän aloitti keskustelun sanomalla, että olipa hieno jäätelöannos. Mutisin jotain vastaan, jolloin mies alkoi jutella kaikenlaista joutavaa, ja sitten hän kysyi, että keskusteltiinkos me eilen yhdessä puhelimessa. Silloin tajusin heti, mistä oli kyse. Oli siis sovittu treffit siihen kahvilaan. Ja ilmeisesti nainen oli tehnyt oharit.

Kysyin suoraan, että onko sulla sokkotreffit, jonka mies herttaisesti punastuen myönsi. Sanoin,, että se en kyllä ole minä, ja mies nyökytteli kiivaasti ja sanoi, että kyllä hän sen on jo ymmärtänyt. No, juteltiin jotain ylimalkaista siinä sitten, ja mies lähti. Syrjäsilmällä näin hänen kuitenkin seisovan siellä kahvilan ulkopuolella ikkunan takana, ja katselevan minua.

Katsoin ympärilleni ja totesin, että olin ainoa mahdollinen ehdokas siellä. Kaikki muut olivat jotain koululaisporukoita ja miehiä. Ja sitten tajusin, että mies ajattelee aivan varmasti, että se olen kuitenkin minä, mutta kun näin hänet, päätin esiintyä ihan muuna ihmisenä. Tuntui tosi ilkeältä. Ihan kuin olisin tosiaan ollut se "luopio" vaikka olin ihan viaton!

Itse asiassa, se kuka ne treffit siinä jätti väliin, saattoi tehdä elämänsä virheenkin, koska mies ei ollut ollenkaan hullumpi tapaus, hyvin pukeutunut ja ihan normaalin oloinen, vaikkakin vähän "maalainen" niin kuin jo mainitsin. Varmaan jostain tosi syrjäkyliltä, mutta ihan kivan näköinen ja hyvät hampaatkin. Jotenkin sellaisen viattoman maalaispojan tuntuinen. Toisenlaisissa olosuhteissa olisin voinut jutella intensiivisemminkin, mutta kun olin jo kihloissaoleva naisihminen.

Odottelin niin kauan, että tyyppi oli varmasti luovuttanut ja lähtenyt, ennen kuin poistuin kahvilasta. En ole sen jälkeen häntä koskaan nähnyt, vaikka pikkukaupungissa ollaankin.

16. iloa suruun Vierailija

Vaikka itse olen jo lähes toivon menettänyt ja surullinen sinkku, niin koko ketjun luettuani tuli naurettua muutaman kerran vedet silmissä näille jutuille. Aivan hillittömiä kuvauksia "unelmadeiteistä" :D

Kiitos vaan kokemuksien jakamisesta.

17. jöljlkjljl Vierailija

Mikä oli parhaimmistoa?

18. Crishelle Vierailija

Missä vaiheessa mä sanoin että oon antanu sille? =D

19. Crishelle Vierailija

Kuulostaa ihan mun exältä =D Aika vaikeaa on löytää sitä hyvää miestä, monia olen tapaillut, antanut tilaisuuksia, mutta ne ovat möhlineet ne jollain tavoin. Siksi mulla on ollut paljon tapailuasteella olevia suhteita, mutta vain noin 10% heistä olen antanut jos on pidempää suhdetta ollut. Miehestä on aina sitten paljastunut jokin äärimmäisen ärsyttävä asia, kuten julkinen piereskely tai yksinkertaisesti sikamaisuus tai sovinismi, joten en sitten ole kovin pitkään heitä jaksanut katsella. Tai väkivaltaisuus, alkoholismi... syitä riittää. Nykyinen mieheni onkin sitten se joka jäi. =)

20. hohhoijaa Vierailija

Nää ei nyt oo kamalimmat treffit mut niistä meinas tulla sellaset. Olin ihan uteliaisuuttani suomi24 treffipalstalla, olin jo kauan ollut sinkku ja ajattelin et ei siitä nyt haittaakaan ole.

No juttelin ihan mukavan oloisen pojan kanssa, vaihdettiin kuvat ja sovittiin treffit. Sitten alkoi tulla juttua kuinka hän on jo ihastunut muhun (oltiin vaan netissä juteltu eikä kovin kauaa), valitusta siitä miten huonosti edelliset treffikumppanit on häntä kohdelleet. Viimeinen niitti oli kun tää kyseinen herra sanoi, että jos sit treffeillä ei pidetä toisistamme niin hän lähtee sitten baariin etsimään naista kun ei kestä olla sinkku. Jotenkin toi epätoivo oikeen puski läpi ja sitten sanoo vielä noin törkeästi. No hetken mietittyäni ihan fiksusti ja ystävällisesti sit peruin treffit, noin puolen vuoden päästä tosta törmäsin kyseiseen mieheen kaupassa sattumalta ja hän supisi jotain kaverinsa korvaan ja lähti äkkiä karkuun, että sellaista.

21. muistelijatar Vierailija

Seurustelin eronneen (oli siis pitkä avioliitto+perhe takana) miehen kanssa, joka vertaili mua ääneen joka asiassa ex vaimoonsa. Ei ollut päässyt ilmeisesti yli ollenkaan vaikka erosta oli jo vuosia. Muisteli jopa mitä kondomimerkkejä olivat käyttäneet (!), mikä oli huono, mikä ei. Sanoin etten halua kuulla noin yksityiskohtaisia juttuja, mutta kohta seur. kerralla sama tarinointi alkoi. Juttu päättyi...

22. Maria Vierailija

sinä suostut tähän. Kerroppa kaverille että seksideiteistä pitää maksaa. Laita käsi pitkälle seuraavalla kertaa ja sano että kaks hunttia kiitos ja vielä kuin panit kuivana pieni lisäkorvaus.
    Asuuko muuten tämä mies kaupungissa joka alkaa Va...?

23. Maria Vierailija

toivottavasti et käy enään ilmaispanoilla.

24. kaverin treffit Vierailija

Kaverini laittoi eronsa jälkeen profiilin nettiin. Pidin koko ideaa typeränä ja moitittavana, mutta olin tukena ja olkapäänä.

Kolme mielestään hirvitystä tavattuaan hän sitte pari viikkoa piti yhteyttä yhteen tyyppiin. Tää kaverini piti vappujuhlat (meillä on kiertävä systeemi porukassa ja oli hänen vuoro). Ylläriksi hän kutsui tän tyypinkin sinne. Okei, ihan normaalin näköinen ja oloinen vaikka jotain outoa siinä kyllä oli. Tyyppi joi melko maltillisesti mut kun parin tunnin kuluttua olin keittiössä täyttämässä astianpesukonetta, tyyppi tuli sinne, oltiin kaksin. Se alkoi kysellä multa kaikenlaista ja vastailin vähän ympäripyöreesti. Yhtäkkiä se alkoi kehua mua ja että saisin kenet miehen tahansa (olin sinkku). Musta se oli epämiellyttävää keskustelua ja sanoinkin että paras varmaan mennä muiden luo. Tyyppi yritti että äläs nyt, sovitaan ensin että voitaisko tutustua joskus paremmin. Sanoin sille että ei todellakaan tutustuta ja häivyin keittiöstä. Tyyppi killitteli koko illan ja se alkoi olla niin vastenmielistä että poistuin juhlista tekosyynä huono vointi ja kuume.

Seuraavana päivänä tenttasin kaveriltani mikä tarkoitusperä siinä suhteessa oli. Kaverini mielestä mies halusi pysyvämpää suhdetta ja kaverinikin oli alkanut pitää miehestä, kun heillä synkkasi niin hyvin. Sanoin sitte kaverilleni mitä keittiössä tapahtui. Kaverini suuttui luonnollisesti, tuli kaikki perinteiset sä et vaan halua mulle onnea, olet kateellinen jne. Välit meni poikki.

Seuravaana päivänä eräs toinenkin juhlissa ollut soitti mulle ja kyseli tyypistä. Kerroin tapahtuneet, niin tääkin kaveri sanoi että se oli yrittänyt häntäkin jossain ravintolassa iskeä minne menivät jatkoille.

Pari viikkoa myöhemmin kaverini soitti ja pyysi anteeksi käytöstään. Hänelle oli selvinnyt millanen kusipää se tyyppi oli ja lopettanut kaikki nettitreffailut. Olihan se aika hirveetä.

25. Pitääkö pyytää sitten maksu, kumpi on hyväksyttävämpää?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri