Hae Anna.fi-sivustolta

Kertokaa kauheimmasta treffikokemuksestanne!

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä ;), 26.04.2006.

1. jonkin verran aikaa Vierailija

Kerran olen ollut sokkotrefeillä ja mies tuli puukengissä/hollannikkaissa ravintolaan, vaikka oli jo lähes marraskuu ja muutenkin. Muuten oli siisti, mutta se tyssäs kenkiin. Toista kertaa ei tavattu. En kyllä maininnut kengistä tietenkään mitään, menihän se ilta siinä kolistellen.

2. Amanda Vierailija

kuin arvaan. Olisko ollut rekkakuski.

3. nostaju Vierailija

4. emmismä Vierailija

70 luvullahan ei ollut nettiä eikä treffilinjoja, mutta olihan diskot ja puhelimet.
    Eli yleensä tiesi kenen kanssa oli treffeille menossa.
    Olin nuorempanan lievästi sanottuna villi tapaus, ja saatoin pyörittää useampaakin miestä yhtä aikaa ... no se oli silloin se.
    Seurustelin yhden vakavamman tapauksen kanssa, mutta ei se estänyt käymästä diskoissa, joissa kerran tapasinkin upean hiukan vanhemman miehen.
    Jotenkin tuli ilmi, että mies oli naimisissa, mies tanssitti ja uteli kaikenlaista koko illan.
    Olin hölmöyksissäni kertonut missä olen työssä, seuraavana työpäivänä firman keskus kyseli minulta, että olinko tavannut jonkun ukon eilen. No olin tavannut, mies oli udellut nimeni keskukselta, sillä varjolla, että aikoo yllättää mut ...
    Siitähän se rumba lähti. Sain ensin kukkapuskan töihin, ja se oli todella hervoton puska.
    Ukko soitteli töihin, ja aneli treffeille.
    Työkaverit naureskelivat, ja keskus ivaili tästä ihailijasta, josta kaikki jo tiesivät.
    Kerran mies kyttäsi firman portilla kun pääsin töistä. Painelin vain ohitse muiden kanssa.
    Tämä oli kaikki niin irvokasta,koska hän pelkäsi aivan sairaasti, että "suhteemme" paljastuu.
    Viimein suostuin menemään ulos hänen kanssaan, vannotin, että voin olla pois vain tunnin.
    Ajattelin, että siinä ajassa puhun hänelle järkeä, ja käsken lopettamaan ahdistelun.
    Istuimme koko ajan hänen autossaan, mies itki ja aneli, että jatkaisin "suhdetta",
    mikään järkiselitys ei mennyt perille. Jätin hänen autoon, teki mieli oksentaa.
    Soittelu vain jatkui, muistan hänen kerran soittaneen kotoaan, taustalla kuuluivat lasten ja vaimon äänet, ja mies supatti minulle lemmenvalojaan.
    Suostin vielä kerran menemään hänen kanssan treffeille, ne olivat kyllä ikimuistoiset, mies lähti ajamaan maaseudulle, jossa oli mukamas hänen kesämökkinsä, päädyimme jonnekin metsätielle keskelle korpea.
    Autossa alkois sitten kähmintä, mutta kamalinta oli itku ja epätoivo, kun minä nyt jätän hänet.
    Elikkäs hän oli mielessään kyhännyt meille suhteen, vaikka emme edes tapailleet, hänellä oli varmaan hirveä rakkauden puute. Sitten yhtäkkiä soittelu loppui, olin tosi hölmistynyt.
    Ehkä hän löysi tosiaan suhteen itselleen.

5. Eine Daame Vierailija

Tämä on hauska ketju!

Yksi ei-niin-miellyttävä kokemus minulla on kun netin kautta tutustuin johonkin heeboon, jota kävin moikkaamassa naapurikaupungissa. Ajeltiin ympäri kaupunkia ja äijä kehuskeli kuinka hän ostaa tontin/veneen jne ja kuinka monta autoa hänellä on ja mihin hän matkusta jne. Boring. Tapaamisen jälkeen tuli tekstari "Mitäs seuraavak?" Vastasin nätisti, että eiköhän näkemisemme olleet siinä yhdessä kerrassa :)

Vaikka 24 aikoinani muutama ääliö kohdalle osuikin, tuo edellämainittu äijä onneksi jäi ainoaksi livenä tapaamakseni idiootiksi. Sen sijaan pidän edelleenkin yhteyttä kolmeen tyyppiin sieltä, joiden kanssa ei natsannut, mutta olivat mukavia kavereita.
    Nykyinen aviomieheni on löytö deittipalstalta. Emme olisi varmaan koskaan tavanneetkaan ilman Suomi24:ää, sillä harrastuksemme ja mielenkiinnon kohteemme ovat sen verran erilaisia, että tuskin samaan paikkaan olisimme törmänneet muuten.

Kerron vielä yhden kokemuksen. Ei kamalin, mutta kieltämättä mielenkiintoisin treffikokemus tapahtui au pair- aikoinani Saksassa. Olin tavannut mukavan, tumman, komean ja kohteliaan miehen baarissa ja hän huolehti minusta, kun olin tullut juoneeksi liikaa, muttei yrittänyt mitään.

Vaihdoimme numeroita ja mies soittelikin pari päivää myöhemmin, että haluaisinko lähteä käymään jossain. Ajattelin toki tarkoittavan syömistä/leffaa tms ja sovimme, että hän noutaa minut au pair-perheeni edestä.

Hän tuli silloin kun sovittiin hienolla autollaan, mutta takapenkillä oli hänen kaksi kaveriaan. Siinä kohtaa alkoi hälytyskellot soida, että apua uskallanko mennä.

Menin kuitenkin ja kaverit osoittautuivat todella kivoiksi. Ajeltiin siinä hetki ja mies kertoi minulle, että hänellä on yllätys: mennäänkin Hollantiin, koska hänen kaverinsa haluavat ostaa pilveä! Itse hän ei voinut pössytellä, koska töissä on nollatoleranssi. Siinä kohtaa aloin etsiä pakoreittiä autosta. Tilanne ei kuitenkaan muuttunut missään vaiheessa uhkaavaksi, ja matka sujui todella rattoisasti, joten en "paennut".

Käytiin hollantilaisessa rajakaupungissa, kaverit ostivat haluamansa ja käytiin jossain kahvilla. Paluumatka oli hauska kun kavereiden jutut alkoivat olla sitä luokkaa kuin hasista poltelleilla on. Vietiin kaverit koteihinsa ja deittikaverini halusi esitellä minulle kaupunkia, jossa olin ehtinyt asua vasta viikon verran. Kiertelimme kauppoja ja hän halusi ostaa minulle vaikka mitä. En kuitenkaan suostunut ottamaan mitään vastaan.

Nähtiin pari kertaa vielä ja kolmannella kerralla mies kertoi olevansa ihan rakastunut minuun ja haluavansa naimisiin kanssani ja ja ja...jolloin alkoi ahdistaa liiallinen takertuvuus. Sitten häneen ei saanut enää yhteyttä (kerrottuani että suomalaiseen luonteeseen ei kuulu moinen tuttavallisuus näin vähällä tuntemisella).

Parin viikon kuluttua tästä mies soitti ja halusi tavata. Puhelimensa oli kuulemma varastettu ja hänellä oli nyt uusi (puhelinnumero oli tosin sama...) Minulla oli suunnitelmia ja sanoin, että olen sopinut menoa kavereideni kanssa, joita en ole nähnyt aikoihin. Mies yritti vielä, että ei hänkään ole minua tavannut pitkään aikaan, mutten suostunut näkemään silti. Sen jälkeen ei hänestä enää mitään kuulunut.

6. Ennen vai jälkeen avioitumisen? Sori oli pakko viisastella. Saanhan sori?

:=)

7. _tiltu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Toki saa ;)

8. Jeejees Vierailija

Kävin treffeillä nettideittisivuilla tapaamani miehen kanssa. Kuvien ja jutustelun perusteella mies vaikutti tosi rehdiltä, reilulta ja mielenkiintoiselta. Kuvissa miekkonen vaikutti myös ihan kivannäköiseltä.

Sovimme tapaamisen kotikaupunkiini ja olin aika vaikuttunut, koska tämä miekkonen ajoi tapaamiseen urheiluautolla. Tuntui tosin olevan enemmän tohareissaan autostaan, kuin minusta, mutta ajattelin että eiköhän se siitä illan mittaan kun olimme sopineet menevämme elokuviin ja syömään.

Kuuntelin melkein koko ajan yksinpuhelua siitä miten rikas hän on, mitä hän omistaa, ostaa seuraavaksi, tai ketä tuntee. Sain jopa aika yksityiskohtaisen selostuksen verotiedoista, että varmasti tietäisin että liikutaan suurissa summissa. Samalla seurasin kuinka tämän miehen usein kultasormuksin ja -ketjuin varustettu kätensä viuhui ilmassa. No raha ei kyllä näkynyt mitenkään kohteliaisuutena, koska leffan ja kaiken muun sain maksaa itse. Katsottiin ihan laskusta, että varmasti menee oikein, snäksit ja kaikki :p Samalla kehuskeli, kuinka on kiva saada kaupoista ilmaista promomateriaalia kun on rikas ja että miten paljon niillä tavar... (rojuilla siis) säästää.

Kaiken muun lisäksi tämä liekkipaitainen uros pieraisi ollessamme odottamassa leffaan pääsyä. Onneksi pöräytti ihan hiljaiseen ääneen, mutta hirveä käry ja ei älynnyt edes hävetä. Minä sensijaan häpesin silmät päästäni, koska emme todellakaan olleet ainoita leffaan pääsyä odottamassa. Pelkäsin kaiken aikaa, että joku tuttu näkee minut.

Lopulta tämä mies heitti minut kotikaupunkiini, mutta tarkisti vielä lähtiessäni, ettei hänen hienon autonsa matkustajan puolen lattialle ollut jäänyt hiekkaa tai muita "epämiellyttäviä juttuja". Oli kuulemma jonkin sortin neurootikko hygienian ja järjestyksen puolesta, ettei ajosta olisi tullut mitään jos autossa olisi ollut jotain roskia.

Ihmetteli kun lähetin tekstarin perään etten halua enää tavata. Otti ja suuttui, kun "olin antanut ymmärtää".... jep.

9. voi ei mikä mies Vierailija

Ihan samanlainen kokemus, pienin eroavaisuuksin: auto oli vuokrattu, helyt kyllä kilisi kaulassa ja joka puolella ja leuhkittiin todella paljon. Todellisuudessa tällä miehellä ei kuitenkaan ollut mitään omaisuutta. Duunissa oli kyllä ja palkka jonkinlainen mutta johonkin taivaan tuuliin ne tienestit olivat haihtuneet koska ikää oli jo 45 v ja hän asui vuokralla.

Ainoa hyvä puoli oli se, että tämäkin oli avoauto niin se jatkuva piereskely ei niin haissut. Esitti että se auto olisi ollut oma mutta tsekkasin auton papereita kun hän kävi huoltoasemalla asioilla. En maininnut mitään havainnoistani. En tiedä kävikö isolla hädällä, syytä ainakin olisi ollut. Ylipäänsä näitä pierijöitä on liikkeellä yllättävän paljon ja se on kyllä ihan ehdoton turn off vaikka jätkä näyttäisi filmitähdeltä.

Siis aivan uskomatonta.

10. Exciting Vierailija

Omat mainittavimmat kokemukseni ovat nuoruusvuosiltani. Tapasin ravintolassa mukavan tuntuisen tyypin. Juttelimme aikamme ja illan edetessä ajauduimme suutelemaankin. Ja voi kauhistus, tyyppi ei osannut suudella yhtään! Hänen käsityksenä kiihottavasta suudelmasta oli tunkea kieli kokonaan suuhuni ja tehden kielellä samalla edestakaista liikettä. Miten ihmeessä joku voi kuvitella moisen olevan seksikästä?? Liukenin tilanteesta vähin äänin menen vessaan-taktiikalla. Kärsin huonosta omatunnosta käytökseni vuoksi, mutten kerta kaikkiaan pystynyt sanomaan suoraan päin naamaa miksi kiinnostukseni lopahti.

11. Nauroin Vierailija

Ei hitto, tää oli kyllä kaikkein paras! Kaikkein järkyttävintä näissä teidän äijissä on se, että joku onneton on ihan satavarmana mennyt niiden kanssa naimisiin. Ehkä pitäisi luoda kamalista ex-aviomiehistä oma ketju.

12. Puistattaa yhä Vierailija

Järvessä ja altaassa viihtyvänä vesipetona kirjoitin vuosia sitten seuranhakuilmoitukseeni "I enjoy swimming, diving and all kinds of watersports". Treffikumppani oli ymmärtänyt sen ihan eri tavalla. En ollut tullut ajatelleeksikaan erilaisia fetissejä ja asia valkeni minulle hyvin hitaasti. Ei lähdetty kahvilasta jatkoille.

13. netitär Vierailija

Lievästi omituinen tapaus oli ainakin tämä mies, joka tuli ensitapaamistreffeille pukeutuneena sellaisiin ihonmyötäisiin, mustiin pyöräilyshortseihin (vaikkei tullut pyörällä) ja johonkin urheilutoppiin. Tämä vielä olisi ok, jos olisi kesä ja mies olisi tosiaan pyöräillyt sinne treffipaikkaan, mutta oli toukokuu ja kaikilla muilla pitkähihaista päällä. Ilmeisesti hän yritti tehdä vaikutuksen treenatuilla lihaksillaan, mutta mä häpesin kävellä tyypin kanssa kahvioon, kun parikin ihmistä vilkaisi hämmästyneenä hänen vaatetustaan.

14. sirpa Vierailija

Tapailin kadettia ja jo toisilla treffeillä vietimme aikaa hänen kavereidensa
    kanssa yökerhossa. Koko illan hän keskittyi vain ja ainoastaan
    jutteluun heidän kanssaan ja sain istua piinaavasti ns. omissa oloissani.
    Tyyppi vietti kaikki yönsä ja päivänsä kamujensa kanssa kasarmilla,
    mutta silti juttua riitti. Lopulta ymmärsin poistua paikalta, mutta
    tyyppi kehtasi vielä juosta perään ja ihmetellä käyttäytymistäni.
    Se siis upseereista ja herrasmiehistä. Taisi jäädä kadettitanssijaisetkin
    väliin tuon sekoilun takia.

15. Aasialaistaustainen ystävättäreni pyysi eräs kesäinen lauantai-aamu aamupalalle ja sitten hän halusi lähteä ulkoilualueelle kanssani. No, lähdimme sinne.

Homman juju paljastui, kun hän ujosti otti minua kädestä kiinni ja vaikutti onnelliselta. Istumaankin hän tuli aivan viereeni. En minä tuosta pahastunut, mutta en ihastunutkaan. Sitten hän kertoi tunteistaan jotka olivat vuosien saatossa heränneet.

Enpä alkanut suhteeseen, vaan pysyin luotettavana ystävänä.

Näin "kamalat" treffit, joiden en edes aluksi tiennyt olevan treffit. :)

16. miekkonen Vierailija

Nuoren ja naiivin miehen kertomus...

Tutustuin netin kautta naapurikunnassa asuvaan neitoseen. Tsättäiltiin pitkät tovit ja puhuttiin puhelimessakin monta tuntia. Hän tuntui mukavalta naiselta, joten ehdotin treffejä. Lähdin sitten junalla matkustamaan.

Han sanoi tulevansa autolla vastaan, jotta voi esitellä kotikaupunkiaan. Kyllä loksahti tällä miehellä leuka, kun näin mitä kokoluokkaa hän oli. Minä kun olin saanut keskustelun pohjalta mielikuvan urheilullisesta ja itsestään huolta pitävästä naisesta. Reidet olivat paksut kuin douglasinkuuset! Kyllä piti siinä nieleskellä, että lähdenkö heti karkuun vai mitä. No, kun kerran oli tullut matkustettua niin mentiin ohjelmassa eteenpäin.

Lopulta totesin, ettei tästä mitään tule ja sanoin, että minun olisi parempi lähteä. Tästäkös neito suutahti ja sanoi, ettei minun kannata tulla kyseiseen kaupunkiin enää ikinä. Hän tuntee kuulemma "kaikenlaisia tyyppejä" sielläpäin.

Otin pari taka-askelta ja poistuin siitä lähimpään turvalliseen suuntaan ja vilkuilin taakseni, ettei
    vaan yritä ajaa autolla päältä.

Tarinan opetus: täytyy pyytää se kuva jatkossa...

17. vieras Vierailija

Lisää näitä! Aivan parhautta :D

18. kuvasta Vierailija

Niin, koska siihenhän voi luottaa ettei kuva ole jostain kymmenen vuoden takaa tai esitä naapurin Maijaa...

19. Canis lupus communis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Omituisin tapaus oli eräs ulkomaalainen kirjeenvaihtokaveri, joka alkoi lähetellä minulle aivan kummallisia kirjeitä. Mies oli Pakistanista, ja valokuvassa oikein komea nuori mies. Aluksi kaikki oli normaalia, mutta sitten alkoi tulla kirjeitä, jotka oli kirjoitettu milloin minkäkinlaisella käsialalla ja eri tyyleillä. Joka kirjeessä hän oli vaihtanut työpaikkaa. Hän lähetti minulle myös koko ajan valokuviaan, eri kulmista otettuja ja eri vaatteissa jne. Sama mies kyllä oli joka kuvassa, mutta jotain outoa niissä oli. Sitten tuli paketti, jossa oli kaikenlaista kaunista tavaraa, mm. pakistanilaisen naisen asu, koristenukke, huiveja, simpukkariipuksia ja jotain siemeniä. Mutta myös kummallista mönjää muoviin pakattuna. Se mönjä oli jotenkin arveluttavan näköistä. Jostakin kirjasta luin, että siellä tehdään jostain huumekasvista juuri sellaista ruskeata hieman toffeen oloista tököttiä ja sitä sitten imeskellään. No sitten mies ilmoitti muuttavansa Suomeen. Siinä vaiheessa lakkasin kirjoittamasta hänelle. Pelkäsin tosissani hänen jonain päivänä ilmestyvän oveni taakse.

Onneksi ei ollut nettiä niihin aikoihin. Siellä olisin tietysti roikkunut ja tutustunut vielä hullumpiin tapauksiin.[/QUOTE]

Nuo pakit ja Afrikkalaiset tekevät tuota työkseen facebookissa...tietoa on lähipiiristä....nuo voivat olla oikeasti vaarallisia tapauksia ja eräskin oli laittanut kuvakseen Intialaisen mallipojan.....pysykää erossa...

20. PosteRestante Vierailija

Eräs ystäväni oli antanut muka pilaillakseen minulle, puhelinnumeroni vanhalle työkaverilleen, joka asui toisellapuolen Suomea. Hän soittelikin muutamia kertoja ja vaikutti aivan mukavalta tyypiltä. Aina soittaessaan kertoi olevansa mökillä ja yksin, useimmiten hän oli myös maistissaan ja siksi niin puheliaskin. Kysyin ystävältäni mikä tämä tyyppi on, no ystäväni kertoi, että kysymyksessä on vasta eronnut "hiukan" viinaan menevä ihan muutoin fiksu kaveri. Hauska kaveri niin kauan kuin hän alkoi suorastaan vaati, että tulisin hänen luokseen. En edes ajatellut tapaamista, koska pidin häntä vielä vain hauskana juttukumppanina "iltojeni iloksi". Aina jutelimme paljon ihmissuhteista, muusta elämän menosta ja yhteiskuntaan liittyvistä yms asioista, mutta koskaan hän ei kysynyt varsinaista ammattiani, tosin olin kertonut olevani kunnanvirkamies. Oli kulunut pari kuukautta kun hän sitten kerran soitti jo aamulla, olin lähdössä töihin ja sanoinkin hänelle, etten oikein ehdi jutella... hän hiukan närkästyi, etteikö hän ole mitenkään tärkeä, vastasin: että minulle on tärkeää mennä nyt töihin enkä saa myöhästyä sieltä, koska minulla on tapaaminen asiakkaan kanssa. Hän kysyi millainen asiakas? Kerroin, että olen sosiaalityöntekijä, jolloin hän sanoi, ettei hänellä oikeasti olekkaan enää mitään asiaa. Kuulin sitten myöhemmin, että hän oli oikeasti täysin alkoholisoitunut reppana, jolta vaimo oli lähtenyt juuri tuon juomisen takia ja lasten elatusmaksujärjestelyjen takia hän oli kuulema saanut tarpeekseen sosiaalityöntekijöistä. :D

21. Liorakerri Vierailija

Mies oli sanonut olevansa henkivartija. Myöhemmin sanoi olevansa judaistinen rabbi. Näytti treffeillä jonkun venäläisen naisen viestejä. Naisen piti synnyttää hälle poika. Loppuajan haukkui entistä vaimoa. Kun lopetin tapailun, pisti linnakundi kaverin soittelemaan minulle.

22. Jepjep Vierailija

Mies kutsui minut kotiinsa, ei halunnut nähdä julkisilla esim kahvilla koska se on kuulemma kiusallista eikä pysty antaa hyvää kuvaa itestään. Noh kun pääsin tämän luokse, alkoi heti käpälöimään ja koskettelemaan ensimmäisen 2min jälkeen kun astuin ovesta sisään. Sanoin selvästi että en halua että hän koskee minuun, mutta sana ei vaan kuulunut. Kun päästiin juttelemaan rennosti, mies pölötti ja pälpätti taukoamatta enkä pystynyt edes keskeyttään kun ei millään lopettanut, sit taas välillä oli koskemassa minuun ja halusi kovasti antaa jalkahierontaa.. kertoi kovasti omia poliittisia ja muita näkemyksiään asioista ja kovasti haukkui naisten asemaa tässä maailmassa (siis että asiat oli paremmin ennen kuin naiset pääs valtaan ja päättämään asioista) kyllähän se nyt alkoi vähän pännimään itteeni mut silti pysyin kylmän rauhallisena ja nyökkäilin. Sanoin tälle että kello alkaa olla jo sen verran että voisin lähteä kotiin ja siinä herra sanoi haluavansa nuolla rintojani ja nuolla minua, en tiedä oliko kuinka tosissaan, olin järkyttynyt miten ihminen voi käyttäytyä noin. Annoin hänen suudella minua ovella ja lähdin menemään.. en ihmettele miksi tämä ei ole löytänyt naista itselleen. Ei nettitreffejä mulle enää, kiitos.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri