Kertokaa kokemuksia vyöhyketerapiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma25v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma25v

Vieras
Haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia, jos olette vauvanne kanssa käyneet vyöhyketerapiassa. Meillä 1kk ikäinen vauva, masuvaivat olleet tosi pahoja noin viikon verran. Itkee iltaisin ja öisin yleensä 20-01. Koliikin määritelmä ei kai ihan täyty, koska rauhoittuu kuitenkin välillä, eikä huuda aivan kurkku suorana koko ajan.

Käytiin eilen eka kerta ja viime yö oli pahempi kuin koskaan! Olen kyllä kuullut että eka käynnin jälkeen oireet voivat pahentua.. Seuraava käynti olis meillä ens viikolla.

Miten teillä joilla oireet pahentuneet, onko lopulta tullut helpotusta?

Hei! Meillä oltiin vyöhyketerspiassa vauvan 1 kk kanssa. Vaikean kakkaamisen takia. Meillä vauva ei juurikaan itkeskele, mutta selvästi oli vaikea kakata. Auttaa joutuu monta kertaa. Kävin siellä vyöhyketerapiassa periaatteella: ei Se ainakaan pahenna. Ekan käynnin jälkeen vauva nukku hyvät pitkät päikkärit.,seuraava yö oli pahempaa kuin koskaan. Tunnin välein söi. Sitten alko paranemaan osittain. Yöt parani. Päiväunet piteni. Sai kakttia himpun verran paremmin ja kakan äheltäminen naama punasena väheni.

No vauvoista en tiedä, itse olen ollut joskus nuorena ja oli rentouttavaa. Ikäänkuin perusteellinen jalkahieronta. Mihinkään lääketieteelliseen vaikutukseen en toki usko, ihan huuhaata.

Yhteistyössä