Meillä on Brio Kombi-vaunut vm. 2005. Käytössä on olleet yli vuoden, eikä ole mitään pahaa sanottavaa! Vikoja ei ole ainakaan vielä tullut vastaan.
Kova kantokoppa oli meillä käytössä noin 8 kuukautta ja sitten siirryimme ratasosan käyttöön, johon saa Kombissa tehtyä "jatkoperän", eli siitä saa ison nukkumiskaukalon, sitä käytettiin kauan ja se on tosi hyvä ominaisuus vaunuissa!
Olin yllättynyt talvella miten hyvät ne on työntää lumisohjossa! Meillä on niissä sileät ja leveät ilmakumirenkaat (muistaakseni race-renkaat) ja kaverini ABCDesign-vaunuihin verrattuna kulkevat aivan itsestään lumessakin!
Toinen mistä oon tykännyt paljon, on KlikIt-systeemi, että ratasosan saa pikanapeille irti. Monissa vaunuissa on paljon hankalampi systeemi! Pakkaan ne autoon aina sillä tavalla että laitan ratasosan erikseen ja rungon erikseen, on kevyempi nostaa.
Kasaan menee todella sujuvasti. Meillä ei ole käännettävää työntöaisaa, enkä ole sitä kaivannut.
Eniten on tykännyt kankaista, ne on olleet uskomattoman hyvät! Kaikki puklut ja sotkut on lähteneet pyyhkäisemällä, eikä tahroja ole jäänyt. Kostealla kun pyyhkäisee, kankaat näyttää ihan uudenkarheilta. Ei nyppyjä eikä haalistumia.
Mies tykkää eniten teleskooppityöntöaisasta, koska saa niin paljon etäisyyttä runkoon että mahtuu työntämään normaalisti ilman että jalat kolisee tavarakoriin. (mulla ja miehellä pituuseroa 35cm

)
Nyt mulla ei tule muuta mieleen! Ainoa miinus (jos keksimällä keksii) on pyörien täyttäminen ilmalla, meillä on sähkökäyttöinen ilmapumppu mutta mä en vaan osaa sillä täyttää! Onneksi mies tekee sen.
Tässä meidän kokemukset. Muistelen myös että Brio Kombi oli Suuren Vaunutestin testivoittaja viime vuonna.