Kertokaa miksi ne ku*ipäisimmät ja v*ttumaisimmat ihmiset ovat niin suosittuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On mulla munaakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

On mulla munaakin

Vieras
Kyllä sitä selän takana haukutaan ja inhotaan, mutta päin kasvoja ollaan niin lääpällään. Siis esitetään, että pidetään, mutta oikeasti ei sitten pidetä tästä tyypistä.
En voi ymmärtää, enkä ole lähtenyt mukaan kusipäitten palvontaan.

Eräskin tyyppi, joka piinasi minua koko peruskouluajan, sillä on tosi paljon kavereita fb:ssa, vaikka se on irl tosi v*ttumainen vieläkin.
En voi ymmärtää, onko ihmiset niin lampaita?!?!?!?
Selän takana haukutaan ja kasvokkain ollaan niin mielinkielin, kieli ruskeana.

Ei niillä oikeesti niitä kamuja oo... Ne joilla ei niitä tosiystäviä ole, pyytää ihan naamatututkin kavereikseen... Inhoan kanssa tuollaisia ilkeitä ihmisiä, kun mikään ei koskaan ole hyvin ja aina on joku ketä pitää haukkua. :(

"Ulkopuolisen" haukkuminen luo ihmisissä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Siksi ihmiset tuntee yhteenkuuluvuutta sellaisen ihmisen kanssa, joka haukkuu muita, vaikka siitä loogisesti seuraa, että itsekin tulee haukutuksi.

Mä oon jotenki tajunnut väärin vissiin, kun luulin, että facebook-kaveruudella ja oikean elämän kaveruudella (ystävyydestä puhumattakaan) ei oo välttämättä suoraa verrattavuutta. Voin olla väärässäkin (enkä ole koko fb:ssa)...

näillä kusipäillä on huono itsetunto ja he yrittävät pönkittää sitä keräämällä satoja puolituttuja fb-kavereiksi. tuolla kaverimäärällä ei ole oikeasti merkitystä.

pinnallista elämää tuollainen.

se miten paljon on facebookissa kavereita ei oikeesti kerro todellisuudesta mitään :) mun kaverllakin yli 200 kaveria ja niistä 5 ehkä on niitä oikeita. ja kommentoi. muut on kaveria ehkä kännissä. tai jos on rahaa. mutta tätä hän ei myönnä. etse olen sen nähnyt. itselläni 111 kaveria suurin osa työkavereita ja sukulaisia.

Niin kuin täällä on jo sanottukin, facebook-ystävämäärä tuskin on mikään mitta yhtään mistään.

Mutta olen samaa mieltä siitä, että ulospäin suuntautuneet, dominoivat ja kaksinaamaiset ihmiset saavat yleensä paljon ja helposti tuttavia. Syitä on kaksi: 1) he ovat tietyssä mielessä hauskaa seuraa; heillä on paljon juttuja toisista ja heidän seurassaan pärjää vaikka olisi hiljaakin, ja 2) moni kuvittelee, että heidän kaverinaan ei joudu heidän riepottelunsa kohteeksi.

Kun ei oikeasti tarvitsisi enää olla missään tekemisissä sen kiusaajan kanssa?

No ilmeisesti ainakin naamakirjassa ovat tekemisissä kyseisen veepään kans, joten ovat ajatelleet että pääsee helpommalla, kun hyväksyvät kaveriksi..

Henk.koht en ilmeisesti ymmärrä koko naamakirjan ideaa, sillä ainakaan mulla ei ole mitään tarvetta kerätä satoja ihmisiä "kaveriksi" (yleensä jotain ei edes puolituttuja, eli ihmisiä jotka on joskus "tuntenut" ala-asteen luokan toisella puolella) ja jakaa sitten tietojani heille...

Yhteistyössä