kertokaa mitä hauskaa tai hassua lapsi on sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
poika 1v6kk söi puuroa iltapalaksi ja kysyin että mitä hän syö niin hän katsoi mua silmiin ja sano kakkaa, oli just oppinu sanomaan kakka. Mä nauroin vedet silmissä kun se tuli kun apteekin hyllyltä :)

poika 3½v
lainasin anopilta keittolevyä ja poika kysyi mikä tuo on. minä siihen (poika oli kiukutellut koko päivän) vitisllä että sellanen että jos ei oo kiltisti äiti laittaa sut tähän istumaan.
meni noin 1vk kun siskoni tuli käymään meillä ja poikani innoissaan sitten tädille selittää
arvaa mitä meidän äiti on ostanu sellasen masiinan mikä laitetaan pyllyyn!

2-vuotias tyttöni on sanaillut vaikka mitä :D "onko sulla äiti kauniit tissit?" kysyi tätä aamulla kun olin ottanut yöliivit pois päältä enkä ollut vielä laittanut päivävaatteita. kerran aamulla neiti meinas et haluaa maitoa suuhun. käpyä sanoi pikkutypykäksi :D

4-vuotias ilmoitti topakasti, että minä tahdon oman huoneen ja nukun siellä sitten IHAN yksin!
Mietti hetken ja sanoi: "Mutta jos äitin tulee mua ikävä keskellä yötä niin se voi tulla mun viereen nukkumaan." :heart:

(6-v on siis juuri saanut oman huoneen, mutta tulee sitkeästi meidän sänkyyn öisin - niin kuin se 4-vuotiaskin.)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Mitkä ihmeen vempaimet on yöliivit, ei kai kukaan nuku rintsikoilla :o

Tuota 75E rinnoilla on hiton vaikea nukkua ilman rintsikoita |O |O |O
Ja öisin käytään kaarituettomia, hyvän mallisia, mutta tukevia rintsikoita joilla on hyvä nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Mitkä ihmeen vempaimet on yöliivit, ei kai kukaan nuku rintsikoilla :o

auttaa selkäkipuun eikä tissit mene mihin sattuu. imettävänä mulla Kuppikoko on H tänään tytär 2.5v ei halunnut syödä iltapalaa. sanoi "olen pahoillani" ja poistui pöydästä. sanoi " sain ajatuksen" ja meni leikkimään nukkekodilla. pikkuvanha uhmaaja..

Meidän hieman alle 3-v tyttö oli pappan kanssa ulkona ja pappa oli joutunut tyttöä kieltämään. Tähän tyttö oli todennut " Olen niin pettynyt tähän elämään"

kysyi isältään "Kun sinä käyt vessanpöntöllä, niin miksi aina kaivelet hanuria?". Pyyhkimisestä kyse. Ja sama tyttö ilmoitti sanovansa joulupukille, että "Rikoo on riskillä ruma!", tietämättä yhtään mitä se tarkoittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Pystyykö joku imettävä nukkua ilman liivejä? Alku-yö menee,mutta sitten on saatava jotain tuketta ettei koko sänky märkä..

Pistin vaan pyyhkeitä yläkropan alle, sänky kyllä oli märkä mutta vaihdoin vain pyyhkeen välillä ja sitte myöhemmin lakanat yms. Aluksi nukuin liivit päällä ja suojukset siinä, mutta tuli niistäki läpi ja oli aamulla ikävän kylmät kun olivat märät.

Yhteistyössä