Kertokaa mitä mä teen väärin tän laihdutuksen suhteen, ei ole totta enää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
3vko on nyt takana.
n. 6 päivänä viikossa kävelen tai juoksen vajaa 10km.
n. 3krt viikossa käyny salilla ja tehny monen tunnin treenin.
Syön aamiaisen, lounaan ja kevyen päivällisen, monesti pelkän näkkärin ja hedelmän.
Samoin ALLIt käytössä.

Ja tänään punnitus, paino on noussut 1,5 kg!!!!!!!

Huoh.. no niin, huono päivä, yritänpä vastata siis sivistyneesti.

Se on ihan totta, että syöt liian vähän. Sinun pitää syödä terveellisesti ja kunnon ruokaa plus harrastaa sitä liikuntaa. Ihan älyttömän yksinkertaista, miten ihmiset saa siitä niin hankalaa.

hei, sen kroppakuvaketjun perusteella siun ei tarvi missään nimessä laihuttaa!!! ellei sitte kyseessä ole joku selän tai muun vaivan takia tiputettava pari kiloa :attn:

herrajumala, käytätkö sie myös ALLIa???? siis siehän oot ku pajunvitsa!!! miten ne on siulle sitä ees myyny?

pliis, sano että tämä on vaan veätystä jooko?

joo liian vähän syöt. Mä ihmettelin kun mulla on aina paino pysyny samana vaikken välillä syö oikeestaan mitään. Sit muhun iski kauhee kermaviilihimo ja kun aloin sitä syömään aikas reilustikin niin paino putos kauheeta vauhtia :D Piti lopettaa se sit kun ei tosiaankaan oo tarkotus laihtua.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
herrajumala, käytätkö sie myös ALLIa???? siis siehän oot ku pajunvitsa!!! miten ne on siulle sitä ees myyny?

pliis, sano että tämä on vaan veätystä jooko?[/quote

Pistin vaan liian suuret vaatteet ja pipon :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Syöt liian vähän, kroppa ehittäytyy säästöliekeille. Siinä se syy on.

Tuolla liinkuntamäärällä pitää syödä riittävästi.

Miten voi syödä liian vähän, jos yrittää laihduttaa? :ashamed:

Se on se kokonaisuus. Voi leikkiä toki anorektikkoa muutaman viikon tai pitempään ja saada painoa lopulta putoamaan, mutta kuinkas sitten käy kun alkaa taas syödä? Ruokavalion tulee olla järkevä, ei ihminen voi syömättä olla, elimistö kuluttaa muutenkin ja liikuntaa harrastaessa vielä enemmän. Kun laihduttaa oikealla tavalla, voi todellakin syödä syömällä kun se mitä suuhunsa laittaa, on terveellistä. Esim. kasviksia, salaattia syömällä on aika vaikea saada itseään lihomaan mutta paino kyllä putoaa (kunhan salaatti ei ole täynnä niitä rasvaisia juustoja tai kastikkeita) Itse käytän maalaisjärkeä tässä asiassa, joten en omaa energiaa neuvoa kenellekään ruokavaliota, nyrkkisääntönä itselläni että tuoreita raaka-aineita, niistä valmistettuja ruokia ja mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa muutenkin syövänä niitä voi pupeltaa ihan miten paljon vaan. Joskaan en ole koskaan laihduttanut, mutta en myöskään kerryttänyt painoa.

Moni laihduttajan on ihmetellyt kun on lopulta löytänyt sen järkevän ruokailulinjan, että miten paljon sitä voikin syödä ja paino silti putoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Niinpä.

Laitappa kuule oikein listaa siitä MITÄ syöt päivän aikana ja mihin aikaan, niin ihmetellään yhdessä mitä sille vois tehdä! :D

Aamulla söin omenan, kupin kahvia ja näkkärin kurkulla ja juustosiivulla. Sit söin josku yhen aikaan kanawokkia ja vettä. Ja sit tässä ennen kuutta syön vielä omenan ja banaanin. Jos en lenkil juokse kaupan kautta ja hae viinirypäleitä mitkä on mun herkkua :p

nadia hei, jos sie tosiaan oot tässä kuvasssa http://www.aijaa.com/v.php?i=5269228.jpg

joka löytyy tästä ketjusta http://kaksplus.fi/keskustelu/t1572286,175

nii siun ei tarvi laihuttaa pätkääkään. pelkkä kuntoilu auttaa kiinteyttämään jos niin haluat. ja sitäpaitti, ei siulla tuossa kuvassa oo mitään pipoa päässä. vai muistatko sie oikeesti mitä sie oot tänne palstalle postannu? :/

sori, mutta mie olen vähän huolissani kun muistelen siun historiaa ja kirjotteluja :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nadia hei, jos sie tosiaan oot tässä kuvasssa http://www.aijaa.com/v.php?i=5269228.jpg

joka löytyy tästä ketjusta http://kaksplus.fi/keskustelu/t1572286,175

nii siun ei tarvi laihuttaa pätkääkään. pelkkä kuntoilu auttaa kiinteyttämään jos niin haluat. ja sitäpaitti, ei siulla tuossa kuvassa oo mitään pipoa päässä. vai muistatko sie oikeesti mitä sie oot tänne palstalle postannu? :/

sori, mutta mie olen vähän huolissani kun muistelen siun historiaa ja kirjotteluja :(

Siis sain niitä alleja silleen apteekista et laitoin pipon ja isot vaatteet ja näytin tosi suurelta :D Ei niitä siellä oikeesti kiinnosta kuka niit ostaa... Mä oon lihonu tuosta kuvasta ehkä 7 kiloa mitä nyt yritän sit pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Niinpä.

Laitappa kuule oikein listaa siitä MITÄ syöt päivän aikana ja mihin aikaan, niin ihmetellään yhdessä mitä sille vois tehdä! :D

Aamulla söin omenan, kupin kahvia ja näkkärin kurkulla ja juustosiivulla. Sit söin josku yhen aikaan kanawokkia ja vettä. Ja sit tässä ennen kuutta syön vielä omenan ja banaanin. Jos en lenkil juokse kaupan kautta ja hae viinirypäleitä mitkä on mun herkkua :p

ja sie syöt liian vähän.

jos sie peiliin katot niin siussa ei ole mitään vikaa, ei missään. kroppaa on hyvässä kuosissa. hedelmät on terveellisiä mutta sie et voi elää pelkästään niillä. jos vähäkalorista ruokaa haluat syyä niin syö kasviksia kuitenki.

ja ne allit huitsin nevadaan ja HETI! :attn: sie et niistä hyödy etkä niitä tartte, saat vaan maksas kippeeksi niillä

Jaahas nyt katsoin kuvan. Sä teet laihdutuksen kanssa väärin sen, että laihdutat. Sä tarvitset vain pikkuisen lihasta niin näytät todennäköisesti omasta mielestäsikin hyvältä. Mutta se että sulla on pään sisällä paha olla... Se ei mene pois vaikka olisit minkä näköinen.

Yhteistyössä