Kertokaa mitä mä teen väärin tän laihdutuksen suhteen, ei ole totta enää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Niinpä.

Laitappa kuule oikein listaa siitä MITÄ syöt päivän aikana ja mihin aikaan, niin ihmetellään yhdessä mitä sille vois tehdä! :D

Aamulla söin omenan, kupin kahvia ja näkkärin kurkulla ja juustosiivulla. Sit söin josku yhen aikaan kanawokkia ja vettä. Ja sit tässä ennen kuutta syön vielä omenan ja banaanin. Jos en lenkil juokse kaupan kautta ja hae viinirypäleitä mitkä on mun herkkua :p

Koittaisit nyt vaikka lisätä jotain täysjyvää ja toisen vähän tukevamman aterian.

Aamulla vaikka täysjyvämuroja sokerittoman marjakeiton kanssa tai pari siivua ruisleipää.

Maistuisiko lounaaksi vaikka jokin kevyt keitto ja päivälliseksi joku vaihtoehtoinen wokki tai salaatti ja jokin leike?

Hedelmät on hyviä lisukkeita ja välipaloja, mutta ei niillä koko ateriaa pitäisi korvata.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nadia hei, jos sie tosiaan oot tässä kuvasssa http://www.aijaa.com/v.php?i=5269228.jpg

joka löytyy tästä ketjusta http://kaksplus.fi/keskustelu/t1572286,175

nii siun ei tarvi laihuttaa pätkääkään. pelkkä kuntoilu auttaa kiinteyttämään jos niin haluat. ja sitäpaitti, ei siulla tuossa kuvassa oo mitään pipoa päässä. vai muistatko sie oikeesti mitä sie oot tänne palstalle postannu? :/

sori, mutta mie olen vähän huolissani kun muistelen siun historiaa ja kirjotteluja :(

Siis sain niitä alleja silleen apteekista et laitoin pipon ja isot vaatteet ja näytin tosi suurelta :D Ei niitä siellä oikeesti kiinnosta kuka niit ostaa... Mä oon lihonu tuosta kuvasta ehkä 7 kiloa mitä nyt yritän sit pois :)

okei, mie käsitin väärin :ashamed:

siulla on kuitenki verraten vähän nuita kiloja tullu tuon kuvan ottamisen jälkeen. se on hyvä että sie teet heti asialle jotain. mutta lisää yks lämmin ateria kuitenki päivään vielä. se voi olla vaikka kasviskeitto jos et halua mitään tujua enää illalla syyä.

ja muista, että ne kilot ei lähe niin nopiasti ku tulee. siun kroppa on luultavasti säästöliekillä nytten ja se pitää kiinni omastaan. on kuule erittäin tuttu tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Aiheen vierestä vähän, mutta. Monen tunnin salitreeneissä ei ole mitään järkeä. Älä tee niin.

MiksI? Ajattelen aina ettei mene raha hukkaan kun riehuu kunnolla =)

Mutta heität kuitenkin rahaa hukkaan ostamalla Allia? Olen havaitsevinani pientä logiikkaongelmaa. :D

Monen tunnin salitreenit eivät ole millään lailla kropalle hyväksi. Se ei ole tarpeen. Mä voin selittää sulle vaikka monta sivua tieteellistä jargonia siitä miksi näin on, mutta tuskin kuitenkaan kiinnostaa... Uskot nyt vaan kun mä sanon. 1,5 tuntia kerralla tehokasta treeniä on ehdottomasti riittävästi. Se että osaako suurin osa ihmisistä treenata tehokkaasti, onkin sitten toinen juttu.

Jos olet aloittanut nyt liikunnan yhtäkkiä, se kerää aluksi nestettä elimistöön ja paino nousee. Mutta eiköhän se ala siitä laskemaankin, kun jatkat liikuntaa ja syöt vähemmän kuin kulutat.

Liikut liikaa, syöt liian vähän. Elimistö säästöliekillä, aineenvaihdunta hidastuu. Ala syömään kunnon aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja muutama leipä vielä illalla. Ja juoksua tai kuntosalia enintään viitenä päivänä viikossa ja kaksi lepopäivää. Näin saat myös vähän lihasmassaa mikä on oikeasti hyvännäköistä. Anorektinen laihuus on vain ja ainoastaan rumaa!

Ja ne allit pois, lääkkeillä ei kannata leikkiä ja kun sinä et niitä tarvitse.

3vko on nyt takana.
n. 6 päivänä viikossa kävelen tai juoksen vajaa 10km.
n. 3krt viikossa käyny salilla ja tehny monen tunnin treenin.
Syön aamiaisen, lounaan ja kevyen päivällisen, monesti pelkän näkkärin ja hedelmän.
Samoin ALLIt käytössä.

Ja tänään punnitus, paino on noussut 1,5 kg!!!!!!!

Sun pitää syödä kunnolla. Pidemmän päälle et pysty elää millään näkkäri/hedelmäkuurilla. Eli ihan normaalia kotiruokaa sopivina annoksia plus tuo liikunta mitä nyt harrastat. Ruokavalio pitää suunnitella sellaiseksi,että voit kuvitella syöväsi sen mukaan vielä 10 vuoden päästä, muuten et saavuta pysyvästi mitään.

Paljon hedelmiä ja kasviksia, mutta myös muutakin ruokaa niin, että ei tarvitse nälässä elää. Säännöllinen liikunta. karkit ym sokerijutut jätät niin että kerran viikossa pidät herkkupäivän jolloin sallit itelles jonkun herkun. Ja et odota tuloksia liian äkkiä! JOs laihtuu äkkiä niin lihooki äkkiä takas. Mitä hitaammin sen parempi.

Painon nousussa huomioi kuukautiskierron kohta, mulla ainakin ennen menkkoja paino nousee jopa 3kg nesteen kerääntymisen takia, mutta häviää sitten menkkojen alettua.

Hohoijaa...Musta kuulosti oikein hyvältä että olet saannut painoa verrattuna tuohon valokuvan luurankoon. Miksi pitää olla se nolla-kokoinen?? Kun se 7 kg ei varmaan tee susta "kuin" normaali painoisen, enemmän naiselta näyttävän naisen. Mä en vaan voi käsittää tuota poikakropan ihannointia...

Anteeks että olen tyly, mutta mun mielestä sun ensimmäisenä pitäs sijoittaa siihet että saat itsetunnon kuntoon, se ei tule pelkästä ulkomuodosta. Argh, nainen, kun katsot peiliin, katso vaan silmiisi ja mieti mikä ihminen sun kropan sisällä asuu, älä mittaa niitä ulkokuoren mittoja. Hyvä itsetunto näkyy päällekin päin positiivisena ja terve kroppa syntyy kun tasapainottaa ravinnon, liikunnan ja levon!

Yhteistyössä