kertokaa mitä mä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heppuli

Vieras
taustaa ensin..eli meil poika 3v8kk o nyt jotai liki vuoden kakannu tahallaa housuu(potal/pöntöl käyny jotai alle 10krt koko aikana!eilen kakkas taas 2 krt housuu viimisel kerral yritin 1,5h saada pesulle ei onnistunu ni sanoin ole hyvä ja ole kakat housussa hyvää yötä(nukku koko yön kakat housus)ja aamulla ku heräs ni taas koitin et mennää pesulle...ei taistelin 1,5h ja ne kakat edelleenki housus!oon yrittäny kaikkeni ja nyt riitti ja ilmotin pojalle et mä en enää välitä et saat tehdä ihan mitä lystäät....itken tääl ny ja en pysty kattoo edes tota poikaa päi ku heti tulee itku...lähinnä kai oon vihanen/katkera itelleni ku en saa opetettuu potalle =( kaikkeni oon tehny lahjonu,kiristäny,kehunu,tarra systeemi koitettu ja mikää ei auta?!!neuvolasta ei hyötyä ku sanoo et pitää istuttaa vaa sitkeesti potalla ja luvata tarra aina ku kakkaa,mut toi ei VÄLITÄ!mä en enää jaksa oon ihan rikki ja varmaa jätän lapset tai tapan itteni kohta!anopin mielestä ihan normaalia et kakkaa housuu jaa oikee sanoo pojal et älä vaa me vessaa ku kakkaa housuu,lapsen isää ei kans kiinnosta(ei tietenkää ku ei tarvi niit paskahousuja pest joka päivä)!!

opeta pöntölle suoraan, ei munkaan poika käy potalla. palkitse vaikka karkilla JOKA KERTA kun pönttöön tulee jotain vaikka vain tippa pissaa.
ja hei, sähän olet äiti joka määrää, ei lapsi.. eli jos on kakkat housussa, ne pestään halus lapsi tai ei.

Ensinnäkin, lapsesi on kolmevuotias. Viet sen sinne suihkuun vaikka väkisin. Ei tuon ikäiseltä kysellä, että tuleeko pesulle vai ei. Tiukasti, mutta varmasti ja itse hermostumatta (tiedän,että vaikeeta, mutta valmistaudu koitokseen) poika suihkuun vaan. Ja toisaalta, kun on jo kuitenkin ikää, niin voisitte sopia, että josko itse laittasi kakkaiset vaatteet pesukoneeseen? Auttaisko isojen poikien jutut? eli korostatte sitä, että on jo iso poika ja vain vauvat kakkaa housuun? Onko vastikään tullut pikkusisaruksia, joille on mustasukkainen ja siksi itsepintaisesti välttää pottaa? Onko kakan kanssa vaivaa, ummetusta? Onko lapsi muuten normaalisti kehittynyt?

on yritetty pöntölle ja potalle...ei auta!eilen täst keskusteltii ja kysyin et mitä tahtois oikee kovasti ni tahtoo mönkijän ja sen lupasin jos pöntölle/potalle oppii kakkaa ja lopputulos ei ku housuihi!pikkuveli o nyt reilun vuoden...ei ole mustis ja huomioo saa takuulla yhtä paljon molemmat!on koitettu mainostaa et oot jo iso poika ja kakat kuuluu pönnttöö,mut ei!pissalla siis käy potalla/pöntöllä,mut kakkaa housuu...jossai välis oli et kakkas aina lattialle...parempi saakeli seki ku housut,ei auta vaik pistän itte viemää kakkaset housut pyykkii sehän o vaa hienoa =) se o aivan sama mitä lupaa ku ei se kiinnosta =( oon aivan loppu!

Meillä palkittiin tyttö 3v ja rapiat joka kerta tarralla kun edes kävi siellä pytyllä istumassa, nyt tekee hienosti kaiken suoraan pyttyyn jo ilmansupistajaakin. Missään vaiheessa ei tykänny pottailla.

Auttasko, jos pojan veis vaikka pappalle hoitoon ja siellä harjottelisivat miesten kesken? Tai lapsen isä ottaisi asian hoitaakseen poikien juttuja tyyliin? Jos kakka asian jättäisikin ihan kokonaan huomiotta joksikin aikaa ja ottaisi vaikka vasta syksymmällä uudelleen puheeksi, josko lapsi olisi kypsempi ajatukselle?

pappat huonokuntosia molemmat eli ei onnistu,isä tekee pitkää päivää joten sekää ei oikee onnistu!on koitettu ol huomioimatta,mut vaippaa en ala laittaa takasi ku pois vaipoista ollu jo reilu 1,5v ja alussa teki kakan pottaa hienosti ja vaik ei huomiois ni ei välitä!

Yhteistyössä