H
heppuli
Vieras
taustaa ensin..eli meil poika 3v8kk o nyt jotai liki vuoden kakannu tahallaa housuu(potal/pöntöl käyny jotai alle 10krt koko aikana!eilen kakkas taas 2 krt housuu viimisel kerral yritin 1,5h saada pesulle ei onnistunu ni sanoin ole hyvä ja ole kakat housussa hyvää yötä(nukku koko yön kakat housus)ja aamulla ku heräs ni taas koitin et mennää pesulle...ei taistelin 1,5h ja ne kakat edelleenki housus!oon yrittäny kaikkeni ja nyt riitti ja ilmotin pojalle et mä en enää välitä et saat tehdä ihan mitä lystäät....itken tääl ny ja en pysty kattoo edes tota poikaa päi ku heti tulee itku...lähinnä kai oon vihanen/katkera itelleni ku en saa opetettuu potalle =( kaikkeni oon tehny lahjonu,kiristäny,kehunu,tarra systeemi koitettu ja mikää ei auta?!!neuvolasta ei hyötyä ku sanoo et pitää istuttaa vaa sitkeesti potalla ja luvata tarra aina ku kakkaa,mut toi ei VÄLITÄ!mä en enää jaksa oon ihan rikki ja varmaa jätän lapset tai tapan itteni kohta!anopin mielestä ihan normaalia et kakkaa housuu jaa oikee sanoo pojal et älä vaa me vessaa ku kakkaa housuu,lapsen isää ei kans kiinnosta(ei tietenkää ku ei tarvi niit paskahousuja pest joka päivä)!!