Kertokaa mulle mikä on PEITTÄVÄ ja PYSYVÄ meikkivoide couperosaiholle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rumatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rumatar

Vieras
Mun ihoni on aivan kauhea. Punainen, silmänympärykset mustat.. kasvoissa tummia arpia ihonalaisista finneistä :( En siis oikeasti voi mennä edes lähikauppaan ilman meikkivoidetta.

Mutta mulla on ihotyyppi kuiva/sekaiho, t-alue rasvoittuu vaikka teen mitä. Ja sitä kautta myös meikkivoide katoaa tältä alueelta viimeistään tunnin, parin päästä pois.

Olen testannut varmaan kaikki marketeista saatavat meikkivoiteet, ei mitään apua. Grimasin make up-nappi kyllä peittää parhaiten, mutta ei pysy sekään. Meikinalusvoiteet ei toimi mulla, testattu Lumenen ja Grimasin ainakin.

Mä alan olla epätoivoinen :(

Mulla on Revlonin ColourStay joka on aivan huippu. Jostain syystä sitä ei juuri enää myydä kauhean monessa paikassa Suomessa. Mä oon ostanut sitä varastoon ulkomailta, viimeksi Jenkeistä. Sillä saa tehtyä ohuemman tai paksumman pohjan tarvittaessa. Mun siskolla on pahempi couperosa kun mulla ja sekin käyttää tätä. Ei kyllä punota yhtään kun tätä laittaa. Ei varise tai kiristä tai mitään muutakaan.

Kyseinen tuote valittiiin Suomessa vuoden meikiksi joskus 12 vuotta sitten...

Mulla TÄYSIN SAMANLAINEN iho lärvissä ku ap:lla. Niin raivostuttavaa!!!!!!!!! Tosiaan nenänpielistä ja leuasta meikki lähtee alta aikayksikön ja silmänaluset on aina mustat/rusehtavat. Ihan helevetin nätin näköstä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rumatar:
No tottakai käytän puuteria, niitäkin testannut miljoona erilaista. :(
Tuota Revlonia oon testannut, ei apua.

kokeile sitä joe blascoa. siis mä suosittelen ehdottomasti sitä! onhan se kallista ku perkele mutta se peittää,pysyy eikä sen kaa tarvi plärää.

Alkuperäinen kirjoittaja una:
blasco. peittää vaikka tatuoinnin tai mustan silmän.

Näin sitä mullekkin luvattiin..vaan ei peittänyt..raivoissani soitin kuluttaja-asiamiehelle ja sain rahani takas. Raivo siitä syystä että mulla todella kamalat iho ongelmat ja rahaa palanu muutenkin niin paljon noihin mömmöihin :(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
blasco. peittää vaikka tatuoinnin tai mustan silmän.

Näin sitä mullekkin luvattiin..vaan ei peittänyt..raivoissani soitin kuluttaja-asiamiehelle ja sain rahani takas. Raivo siitä syystä että mulla todella kamalat iho ongelmat ja rahaa palanu muutenkin niin paljon noihin mömmöihin :(

no mulla peitti. sekä tatuoinnin saan kanssa sillä piiloon. sulla ei varmaan ollut oikea meikkivoide sillä niitä on monia erilaisia.

Mulla ei ole yhtäkään hyvää kokemusta noista mineraalimeikeistä, jostain syystä yksikään niistä ei levity mun kasvoille tasaisesti, vaan ne jää aina könteiksi tai viiruiksi tai sitten jää länttejä joihin sitä jää kiinni ja toisiin kohtiin taas ei. Niihin en uskalla enää rahojani haaskata.
Haluaisin meikkivoiteen, joka peittää ja pysyy, en montaa eri tököttiä (meikinalusvoide+peitevoide+meikkivoide), onko sellaista edes?
Joe Blascoakin olen koittanut katsoa, mutta siihenkin pitää ostaa erikseen peitevoide punaisuuteen ja eri peitevoide tummien silmänympärysten peittämiseen ja vissiin vielä joku kolmas noiden aknearpien hävittämiseen :(

Yhteistyössä