V Vieraaas Vieras 22.01.2014 #1 Mini Rodini karhu body, koko 80/86 - 53 € - Poikavauvojen vaatteet 80-86 cm - Vauvanvaatteet - Lastentarvikkeet - Huuto.net - (avoin)
Mini Rodini karhu body, koko 80/86 - 53 € - Poikavauvojen vaatteet 80-86 cm - Vauvanvaatteet - Lastentarvikkeet - Huuto.net - (avoin)
V "V ieras" Vieras 22.01.2014 #2 Mun mielestä ei muuta erikoista kuin jäätävä hinta! Mutta antaa hullujen huutaa
T "tinkeli" Vieras 22.01.2014 #4 Joku kollektiivinen hysteria merkkivaatetietoisten huutislaisten kesken?
K käääääk Vieras 22.01.2014 #6 Että mua ärsyttää kun "laatu"vaatteissa ei osata tehdä kuviokohdistusta! Se on ompelun alkeita! Tuossakin bodyssä on olkapään kohdan karhulla kolme jalkaa, tai mikä lie sojotin se haaruksista tulee.
Että mua ärsyttää kun "laatu"vaatteissa ei osata tehdä kuviokohdistusta! Se on ompelun alkeita! Tuossakin bodyssä on olkapään kohdan karhulla kolme jalkaa, tai mikä lie sojotin se haaruksista tulee.
A "A p" Vieras 22.01.2014 #8 Ja valmiiksi likainen. Yritin katsoa myydäänkö siinä samassa kultaharkkoa.
T "tinkeli" Vieras 22.01.2014 #9 [QUOTE="A p";29482996]Siis onko noi uutena noin kalliita?[/QUOTE] Eikös joku toisessa ketjussa linkannut, että uutena saisi alle kympillä...
[QUOTE="A p";29482996]Siis onko noi uutena noin kalliita?[/QUOTE] Eikös joku toisessa ketjussa linkannut, että uutena saisi alle kympillä...
H Hoikkaraita Vieras 20.02.2014 #10 mä en kyl pystys jättää yhtään Mintskuu välistä. Harmi että meidän juniori jo tota kokoo isompi. Mut voishan se vauvanukelle käydä esim.
mä en kyl pystys jättää yhtään Mintskuu välistä. Harmi että meidän juniori jo tota kokoo isompi. Mut voishan se vauvanukelle käydä esim.