kertokaa mulle miten pääsen näistä tunteista eroon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oon ihastunu,ja aika lujaa. oon ihastunut miespuoliseen ystävääni ja nään sitä usein.
tunteet on molemminpuolisia.
entiä miksei meidän välille oo koskaan tullu mitään vakavampaa koska jonkinmoisia tunteita on ollu aina,ystäviä ollaan oltu jo vuosia.
nyt kumminkin oon naimisissa,ja kait ihan onnellinenkin. tää asia silti vaivaa mua kokoajan.
mun aviomies on täydellinen ja mullon kamalan huono omatunto kun ajattelen toista.

onko ainoo vaihtoehto laittaa välit poikki kokonaan?

On ainoa vaihtoehto, jos kerran olet onnellisesti naimisissa. Toisaalta -oletko onnellinen, jos kerran ajattelet toista? Onko lapsia? Tollaset sähellykset sotkee aina monen ihmisen elämän, ja jos sitten huomataankin, että ´ei tästä nyt sitten tullukaan mitään vaikka siltä alussa tuntui´, niin entiseen ei ole enää paluuta. Joten kannattaa kyllä miettiä tosi tarkkaan, lähteäkö soheltamaan vakisuhteen ulkopuolelle.

Muoks. En huomannu vastata otsikossa olevaan kysymykseen; kai se on sitten sitä päättäväisyyttä ja mielenhallintaa yritettävä.

on lapsia,kolme.
kyllä mä oon onnelinen vaikka välillä tuntuu jonkun henkisen jutun puuttuvan.
en mä lähde pelleileen,mutta haluisin säilyttää ystävyyden joka on mulle tärkee. pitäs vaan päästä tunteista eroon. mun ja tän ystäväni.

Olen tosi onnellinen mieheni kanssa, mutta ihastuin kanssa vanhaan tuttuuni. FB ensin kirjoiteltiin viattomasti ja välillä ajattelin häntä, mutta sitten tavattiin baarissa ja hän ilmaisi tunteneensa aina vetoa minuun ja sitten ei vain natsannutkaan(mulla). Olikin aika nolo tapaus kännissä. Ja tuli taas mieleen, miksen nuorenakaan sitten kumminkaan aloittanut mitään.

No alahan etsiä siitä unelmamiehestä niitä piirteitä/ominaisuuksia, jotka ärsyttävät. Niitä on kaikissa miehissä! Mutta lakkaat ummistamasta silmiäsi niiltä! Ja tätä tietoisesti jonkin aikaa.

Samalla vietät aikaa miehesi kanssa mahdollisimman paljon ja sellaista teille molemmille laatuaikaa, että todella nautitte toisistanne. Ja muistat monta kertaa päivässä kertoa itsellesi, miten ihana puoliso sinulla on.

Nimim. Kokemusta tästäkin... :D :saint:

Itsekin pohdin samaa asiaa koko ajan. Jo vuosia sitten ihastuin mieheen ja vuosi sitten mies lähetti viestejä joissa kertoi ihastuneensa minuun. Molemmat naimisissa jo parikymmentä vuotta ja lapset kouluikäisiä. Yhtäkkiä mies muutti kokonaan pois ja kauaksi vaimonsa luota eikä ilmoitellut pitkään aikaan mitään minulle.

Näin miehen kuukausi sitten sattumalta ja kumpikaan ei saanut katsettaan irti toisesta. Tunteet eivät ole hävinneet mihinkään vaikka aikaa on kulunut. Miehellä on uusi nainen.

Tiedän että tulen rakastamaan tätä miestä aina! Hän on minun sielunkumppanini. Puhuimme ihan kaikesta ja kun hän oli vieressäni niin tunsin jotain mitä en tiennyt olevan olemassakaan.. Luulin tunnetta aina vain elokuvien höpinäksi.

Nyt sitten itsekin pohdin eroa ja olen jo miettinyt paljonkin tulevaa.En tiedä eroanko, mutta sen tiedän että koskaan en mieheni kanssa tule tuntemaan samanlaista yhteyttä kuin tämän toisen miehen kanssa.

Yhteistyössä