Kertokaa nyt eronneet ihan kaikki!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmauduin, niin arka asia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmauduin, niin arka asia

Vieras
Mulla taas ero pyörii mielessä. Tietysti toivon että kaikki järjestyisi parhainpäin, mutta jos ei järjesty...Musta tuntuu että mieskin pyörittelee asiaa mielessä. Meillä kaksi lasta. Jäisivät mulle asumaan. Tai siis heistä en luovu. Mutta miten teillä on sitten arki lähtenyt pyörimään ilman miestä. Ja, ja...kertokaa ihan kaikki! Vinkit otan vastaan ilomielin! Miten raha-asiat? Missä nyt asutte? Mulla olisi aika varmasti edessä muutto lasten kanssa pääkaupunkiseudulle. Missä siellä olisi hyvä asua? Mistä muualta voi hakea vuokra-asuntoa kuin Satolta, VVO:lta, kaupungilta ja yksityiseltä?

Hae esim avaralta asuntoa, me saatiin sieltä todella nopeasti asunto. oliskohan mennyt viikko tai kaks kun ne soitti.
Muuten en osaa sinua neuvoa, kuin että vooimia ja muista että sinulla on ainakin perheesi tukena ja ystävät on kanssa todella kova tukipilari johon voi ja saakin tarvittaesa kääntyä. :hug:

helsingin kaupungilta on melko turha yrittää hakea asuntoa jos et ole helsinkiläinen ja muuteski vuokra-asunnot on kannon alla....eli kannattaa ruveta jo katselemaan sillä silmällä vaikka et vielä tiedäkkään eroatko vai etkö....mutta muuten toivotan onnea miten ikinä käykin....

Yhteistyössä