Kertokaa nyt JOKAINEN mielipiteenne tästä asusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onneton"

Vieras
Olen ollut viihteellä viimeksi vuonna nahkakypärä. Nyt viikonloppuna nähdään kotipaikkakunnalla vanhojen lukiokavereiden kesken. Ihan rentoa meininkiä. Käydään syömässä jossain ja illalla baariin.
En omista kovin paljoa bilevaatteita, koska en käy juurikaan baareissa.

Ajattelin pukea:

Mustan topi, jonka päälle tulee musta bolero. Musta kapeahko polvimittainen hame ja mustat 40den sukkahousut. Jalkaan korkkarit. Korviin aika näyttävät korvikset ja ranteesee ehkä värikäs rannekoru.
Onko liian mustaa? Arkista?

No kokomusta asukokonaisuus on varmasti perustyylikäs ja varma. Siihen ei niin kiinnitä huomiotakaan, niin voit hyvin laittaa. Jos sulla olis joku värikäs vaatekappale jonakin osana asua, niin helpommin jokainen vaatekappale erittuisi joukosta.

Mutta tykkääkö Topi siitä että puet hänet? :D heh hehe,oli ihan pakko..

Ihan hyvältä kuulostaa, mutta voisko esim sukkahousut olla eriväriset? Esim pinkit? tai vaikka korkkarit?

Ajattelin ensin värillisiä korkokenkiä ja niihin sopivaa laukkua, mutta värikkäitä korkkareita ei tähän aikaan oikeen mistään löydä. Laukun ajattelin hakea jonkun pirtsakan värisenä.. Esim. punainen, pinkki tms.

Jos et usein käy missään ja luonne ei ole erityisen räväkkä, niin ehkä tuollaiset vaatteet ovat vähän liikaa. 40en sukkikset korkkareiden kanssa ja värikäs laukku ja näyttävät asusteet sopivat paremmin vaikka nelikymppiselle naistaiteilijalle.

Mieluummin niin, että puet nuo vaatteet ja asusteeksi mustat hillittykorkoiset kengät, joku vaikka murrettuvärinen, ei järkyttävän kiiltävä laukku ja sitten joko rannekoru tai korvikset. Ei molempia, ettei tule joulukuusivaikutelma.

Laittaisin värikkään topin. Jos löytyy joku laukkuun/asusteisiin sointuva. Tai sitten värikäs toppi ja asusteet mutta musta laukku.
Itse ainakin olen sovitellut niin fiksumman näköiseksi. Esimerkiksi tumman oranssi tai tumma taivaan sininen tuubitoppi.

[QUOTE="Anne";25510276]Laittaisin värikkään topin. Jos löytyy joku laukkuun/asusteisiin sointuva. Tai sitten värikäs toppi ja asusteet mutta musta laukku.
Itse ainakin olen sovitellut niin fiksumman näköiseksi. Esimerkiksi tumman oranssi tai tumma taivaan sininen tuubitoppi.[/QUOTE]

Jos syy käyttää mustaa toppia on makkaroissa, niin toppeja löytyy myös sellaisina sivusta rypytettyinä joka peittää vähän ylimääräisiä muhkuroita.

Mun makuun liian mustaa. Mustat sukkahousut ainakin liikaa. Vaikka tiedän että talvi ja kylmä, niin mun mielestä jokaisen kintut on paremmat ilman mustia sukkiksia.

No vielä ehkä tarttis nähdä minkälaisia nuo vaatteet on, mut jos kaikki ovat jotain ihan perusvaatteita, ilman mitään "jujua", niin aika tylsähkö asu.

MUTTA toisaalta - ei siellä kapakassa oo oikeesti niin justiinsa. Pääasia on, että itse viihdyt vaatteissasi - se näkyy ulospäin :)

En usko, että kuuma tulee. 40den sukkiksethan ovat aika ohut. Niistä kuultaa selkeästi läpi.
Olen ylipainoinen joo, mutta kiinteä. Mulla ei siis maha pursua mistää tms. Voisin koittaa etsiskellä värikästä toppia. Mulla vaan on aika leveät hartiat, niin mietin, että jos on värikäs toppi niin toi bolero korostaa niitä harteita.

Olen 23v.

No ihan tyylikäs ja perus. Ei kovin huomiota herättävä. Viimeviikonloppuna kävin kahdessa eri baarissa (kaupungin suosituimmat yökerhot) ja naislla oli ties minkälaisia VILLAPAITOJA+farkut+ihan normaali talvisaappaat.

[QUOTE="Onneton";25516237]En usko, että kuuma tulee. 40den sukkiksethan ovat aika ohut. Niistä kuultaa selkeästi läpi.
Olen ylipainoinen joo, mutta kiinteä. Mulla ei siis maha pursua mistää tms. Voisin koittaa etsiskellä värikästä toppia. Mulla vaan on aika leveät hartiat, niin mietin, että jos on värikäs toppi niin toi bolero korostaa niitä harteita.

Olen 23v.[/QUOTE]

Läpikuultavat mustat sukkahousut näyttää huorahtavilta, laita mieluummin puuterin väriset.

Onko puuterinväriset sukkikset talvella liian kesäiset? Olen myös aikamoinen vilukissa, joten ne ihonväriset sukkiksetkin saisi olla ainakin 20den, onko ne jo liian mummot? Mä myös onnistun AINA rikkomaan sukkahousut, niin siksikin mielellään noin 20den..

Yhteistyössä