Kertokaa nyt JOKAINEN mielipiteenne tästä asusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen saman ikäinen ja itse pukisin Värikkään topin, esim sellainen ihana kirkas tummahkon vihreä(seppälästä ja ginasta löytyy ainakin), musta bolero, se musta mekko, ihon väriset sukkikset ja mustat piikkikorkosaappaat. :) Laukku musta ja hopeisia koruja, tai sitten tuollaisen vihreän topin kanssa sopisi murretun oranssit sulkakorvikset.

[QUOTE="Onneton";25516462]Onko puuterinväriset sukkikset talvella liian kesäiset? Olen myös aikamoinen vilukissa, joten ne ihonväriset sukkiksetkin saisi olla ainakin 20den, onko ne jo liian mummot? Mä myös onnistun AINA rikkomaan sukkahousut, niin siksikin mielellään noin 20den..[/QUOTE]

Voisin itse laittaa vaikka 40den sukkikset. Ei niitä kukaan huomaa ja ei tu kylmä! :)

Mä käytän paljon 40den mustia sukkiksia, jotka vähän kuultaa läpi. Arkenakin paljon.
Ihonväriset sukkahousut on mun mielestä talvella bile/juhlakäytössä. Voit aivan hyvin laittaa myös sellaiset. 20den sukkiksista varmasti kyllä huomaa helpommin, että sulla on sukkahousut jalassa, mutta ei kai sen talvella niin väliä ole.

Kiitos muuten teille kaikille vinkeistä!

Eli asu olisi nyt tällä hetkellä:

Musta toppi, jossa päällä musta bolero.
Musta hame
Ihon väriset sukkahousut (20den)
Näyttävät isot korvikset
Joku värillinen juhlalaukku, jonka käyn ostamassa loppuviikosta
mustat korkkarit

??

Hiukset laitan kiinni. Mulla on niin mahdottoman paksu ja luonnonkihara tukka, niin teen jonkun kivan nutturakaumapuksen????

Laita vaan musta toppi. Jos sulla on leveät hartiat, niin yhteinäinen värilinja ei tuo niitä hartijoita niin esille.
Onko bolerossasi pitkät hihat? Jos on niin kääri hihoja ylöspäin niin, että ranteet näkyvät kunnolla. Se sirontaa olemustasi. Ihan lyhythihaista boleroa älä laita, ellei sulla ole todella timmit kädet. 3/4 hihat tai pitkät hihat niin, että käärit just noi ranteet esille.

Nuttura on ok. Tee siitä vaan riittävän rento ja jätä hiuksia vapaaksi.

Lähinnä tuo asu kuulostaa 45 vuotiaan konttoristin pikkujoulupukeutumiselta... Ei kai kukaan 23 vuotias pukeudu noin viihteelle? Pistä mieluummin hameen sijaan farkut, niin olet edes hieman nuorekkaammin pukeutunut.

Ei kyllä "musta kapeahko polvimittainen hame" ole nuorekasta tai tyttömäistä nähnytkään. Ylipaino tuossa vain korostaa tätimäistä vaikutelmaa. Tuossa asussa voisi mennä hautajaisiin tai virastoon työhaastatteluun, mutta ei se baariympäristöön sopivalta kuulosta tippaakaan. Hyvin istuvat farkut ovat toki arkisemmat, mutta paremmin ne baariin sopivat kuin tuo tätilook.

En käytä farkkuja ollenkaan. Olisko sitten joku vähän hulmuavampi polvimittainen hame kivempi? Esim. vähän a-linjainen ? Löytyy myös vähän leveämpi kellomaisempi hame.

Tuli muuten mieleen, että jos olet ylipainoinen niin joku vähän hulmuavampi alaosa voisi keventääkin vaikutelmaa? Vaikka kiinteä olisitkin, niin kovin tyköistuva asukokonaisuus ylhäältä alas voi olla aika tykky. Siis jos ymmärrät mitä ajan takaa:) Laita a-linjainen hame?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
No kyllä sä tuolla saat iskettyä sun lukio aikaisen komistus ihastukses :D Mut aika juhlava asu mun mielestä...et mieti tarkkaan, et olitko lukioaikanas hienostelija...jos et ollut, niin kaikki aattelee et susta on tullut hienohelma näitten vuosien aikana.

Minustakin hulmuavampi olisi parempi, voi sopia hyvin boleron kanssa. Se on vähemmän virallinen, ja siten nuorekkaampi kuin hautajaishame. Itse pitäisin sääntönä, että jos voisit mennä vaatteessa työhaastatteluun tai mummon 80v synttäreille, ei se sovi baariin.

Yhteistyössä