kertokaa nyt mistä etsiä avaimia.... pliis... neuvoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
oon siis hukannut avaimeni.. en oo käyttäny niitä koko viikonloppuna. kaikki paikat oon ns. katsonut läpi, mut ei löydy ei..

mistä hemmetistä niitä etsin..

te joil on joskus ollu avaimet tai muut tavarat hukassa niin mikä on ollu omituisin paikka mist ne on löytynyt???

siis oon nähnyt ne viimeksi kotona.. erittäin epätodennäköistä et olisivat muualla..

kaikki taskut oon käyny läpi mis ne vois olla. kun en käytä kuin yhtä takkia ja laukut on käyty läpi...

Minne sä tavallisesti laitat hanskat, oisko ne siellä?

Housun taskussa?

Onko sulla ollu joku eri laukku/kassi käytössä?

Oisko tippunu eteisen lipaston tms. takkse?

patterin välit jäi tarkistamatta.. ne vois viel vilaista..
ei oo missään normi paikassa.

viimeks näin ne ehkä lauantai aamun, en oo varma. mut muuta muisti kuvaa ei oo...

Roskis? Lapsi leikki kerran avaimilla pahvilaatikossa, joka oli menossa roskiin. Onneksi roska-auto ei ollut käynyt ja löytyivät seuraavana päivänä jätehuoneesta laatikon sisältä. Hieman hain! Tiesin, että avaimien täytyy olla kotona, koska olin niillä sisälle tullut.

Lisäksi laatikkojen taustat, kengät, jääkaappi, sohvan väli, pyykkikori..

Olisko lapsi voinu piilottaa tavaroihinsa? Meillä 2-vee lapsi oli piilottanut avaimeni vanhoihin lapasiinsa! Ei olis ikinä löytyny jos ei se ite olis niitä sieltä kaivanu muutaman päivän päästä. Myös tv-tason alta olen löytänyt ja takin vuorista (taskun sisällä oli reikä).

Yhteistyössä