Kertokaa oireita ennen plussaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! :)

Nyt kiinnostaisi kovasti kuulla millaisia oireita teillä muilla on ollut ennen plussaa / aivan alkuraskaudessa
/ oviksen jälkeen?
Tällä taas kuumeillaan onko tärpännyt, kovasti olen yrittänyt kuunnella kehoa josko jotain muutosta tapahtuisi.
Tässä nyt hieman omia tuntemuksia, kertokaa toki voisiko kyseessä olla raskus?

- Ovis ollut noin 25.11 - 27.11

- Noin viikko oviksesta, oli parina päivänä nippailuja / vihlaisun tunteita alavatsassa sekä parina päivänä pyyhkiessä paperiin jäi pariin otteeseen vaalenpunaisen sävyistä / kerran verensekaista vuotoa. (onko kyseessä ollut kiinnittyminen? o_O)

- Parin päivän ajan ollut välillä kummallinen olo, jollain tavalla heikottaa, tänä aamuna todella huono olo hetken.

- Yleensä jaksan valvoa helposti pitkään ilman ongelmia, mutta nyt parina päivänä olen väsynyt ihmeen aikaisin.

- Tänään ollut toisella puolella alavatsaa kipuilua, ei ihan samaa kuin menkoissa mutta vastaavaa.


Menkkojen pitäisi alkaa noin 2-3 päivän päästä joten jännitetään sinne asti..
Testihän sitten totuuden kertoo, mutta mitä mieltä te olette?
 
vierailija
Hei, kuin sun kävi?

Kiva että löysin tän kun nyt on alkanut ihmetyttämään että mikä hormoniseko mun kehossa on....
Mulla siis sama, tuli kiinnittymisvuoto ihan loogisina kierronpäivinä mitä seurasi erilaiset mielestäni selvät raskausoireet, kuten väsy, etominen ja vainukoiran hajuaisti, typertynyt onnellinen olo jne kunnes ihan kierron lopussa oireet yhtäkkiä laantuivat, lukuunottamatta menkkamaisia kipuja jotka ovat siis jatkuneet yli viikon.
Tänään piti vuodon alkaa (alkaa aina kellontarkasti yöllä) mutta nyt vessassa käydessä jää vain haalean vaaleanpunaista pientä tuhrua. Oon ihan ymmälläni jos menkat alkavatkin koska oireet on niin selvät eivätkä yhtään sellaiset kuin "kuvitteluoireet" joita mulla on ollut aiemmissa kierroissa kun toivoin raskautta, nyt tää raskausolo vaan tipahti jostain tosi vahvana..
 

Yhteistyössä