V
"vieras"
Vieras
Aion lähteä heti kesäkuun alussa mökille lomailemaan kolmen lapseni kanssa ja palaan kotiin vasta kun vanhimmalla alkaa koulu elokuussa. Kesän aikaan miehelläni on neljäviikkoa lomaa, mutta muuten se on kotona ja töissä eripaikkakunnalla (400km väliä). Olen tässä keksinyt hälle puuhaa täksi ajaksi jos töiden jälkeen ei ole mitään eli muutamat seinät pitäisi maalata, yhden eteisen paneelit hioa ja maalata+yläosa seinästä tapetoida+lattiaan vaihtaa uusi muovimatto ja yhteen 2m seinään laittaa maalia tai tapettia tai jotain levyjä(uusi pinta kuitenkin) +ikkunat pestä+muuta pikkupuuhaa ja korjailtavaa. On itsellänikin mökillä paljon puuhaa koska talo vanha omakotitalo, jossa pitäisi tehdä todella paljon kaikkea siivouksista ja korjauksista lähtien, mutta en tiedä mitä ennätän tehdä noiden lasten kanssa.
Olenko siis tyly jos teen miehelleni työlistan kesäksi? Siis niin, että sanon ettei tarvitse tehdä jos ei halua/ennätä/jaksa, mutta tiedän sen tekevän nuo kuitenkin jos näin olen "määrännyt". Ja miehelläni ei ole paljon muuta tekemistä kuin olemista itsekseen muuten(jos ei käy äitinsä luona).
Olenko siis tyly jos teen miehelleni työlistan kesäksi? Siis niin, että sanon ettei tarvitse tehdä jos ei halua/ennätä/jaksa, mutta tiedän sen tekevän nuo kuitenkin jos näin olen "määrännyt". Ja miehelläni ei ole paljon muuta tekemistä kuin olemista itsekseen muuten(jos ei käy äitinsä luona).