Meillä siis suunnitelmissa matka Thaimaahan ja mukaan ois lähdössä rakkaat poikamme. 6 ja 5 vuotiaat.
Varsinkin pienempi veikka on välillä liiankin menevä ja mä ihan oikeasti pelkään miten lentomatka menee.
Miten olette saaneet pienet pysymään paikoillaan penkeissä?
Osan matkaa varmaan nukkuvat, kun lento lähtee vähän ennen puolta yötä. Toiveissa ois saada heidät pysymään valveilla koneen lähtöön asti...
Mutta miten sitten se valveillaoloaika... Hjelp!
Varsinkin pienempi veikka on välillä liiankin menevä ja mä ihan oikeasti pelkään miten lentomatka menee.
Miten olette saaneet pienet pysymään paikoillaan penkeissä?
Osan matkaa varmaan nukkuvat, kun lento lähtee vähän ennen puolta yötä. Toiveissa ois saada heidät pysymään valveilla koneen lähtöön asti...
Mutta miten sitten se valveillaoloaika... Hjelp!