Kertokaahan kaikki hiustenpidennyksistä mitä maksaa? kannattaako ottaa? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tinka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tinka"

Vieras
Koittanut googlettaakkin mutta kertokaahan te omia kokemuksia? Hintaa?
Millaset niistä tulee ja miten se pidennys tehdään?

Aloitin viime syksynä kasvattamaan tosi lyhyistä hiuksista pitkiä ja vuoden tässä rehkinyt ja hiukset vasta säälittävästi olkapäille ( Toisin mulla oli kerrosta ym että osa hiuksista edelleenkin viälyhyempää että eivät oo viä tasapitkiä että jos napsais samanpituseks niin lyhenis ihan kivasti)

Eilen ihan vitsillä heitin miehelle että kustantasko se mulle pidennykset,ja ukkokin vähän innostu asiasta ( ehkä siihen asti kun kuulee hinnan)

Nyt haluan kuulla kaiken pidennyksistä
-paljonko maksaa
-miten laitto
-kestääkö
-näyttääkö hyvältä
-miten pois

ym ym ym

Minun teinilläni on clipsipidennykset. DreamHairilta tilatut. Oikeaa hiusta ja hyväthän nuo on olleet. Siitä hyvät minusta,että voi laittaa päähän milloin haluaa ja sitten ottaa pois,kun ei halua pitää. Ja yöksi aina pois. Näin kesällä on paremmat teinin käytössä kuin ne pysyvät pidennykset. :)

Nuo maksoivat muistaakseni reilun 100e. Mutta ne pysyväthän ovat paljon paljon kalliimmat. Muistelen,että ystävälleni ne maksoivat reilusti yli 300e aikoinaan kun otti ne.

Kysele myös pidennysten hoitamisen hintaa, niissäkin taitaa olla eroja.

Kaverillani värjättiin omat hiukset pidennysten värisiksi, en tiedä tehdäänkö kaikilla niin.

Kyllä ne useamman satasen maksaa, riippuu montako paljonko sitä hiusta laitetaan ja onko oikeaa hiusta.
Mä sain lahjaksi kampaajasiskoltani pidennyksen vuosi sitten. Oikeaa hiusta ja teippikiinnityksellä. Helppo, nopea ja vaivaton laittaa päähän. Sit kun omat hiukset kasvaa voi lisähiuksen käydä kampaajalla nostamassa.

Kesäksi laitan pidennykset kaappiin oottaan syksyä, koska ne on niin pirun KUUMAT päässä ja päänahan peseminen on vaikeampaa..

Soittele kampaamoihin ja kysele hintoja, kannattee ehdottomasti ottaa oikeaa hiusta!

kiitokset vastauksista.
Mun oma hius on paksua ja tuntuu jo nyt että ahdistaa koko hiusten kasvatus näin kesän kynnyksellä
eli ehkä mä nyt kuitenkin odotan syksyyn ennen kun meen niitä pidennyksiäkin ottamaan.

Mitäs mieltä kun niitä on kaikkee teippi,klipsi pidennyksiä mikä parhain?? (teippipidennyksestä onkin jo yllä olevalta hyvää kokemusta)

Itsellä on ollut pidennyksiä jo vuosia. Ompelulla kiinnitettyjä, ja liimalla laitettuja, ja nyt viimeisimpänä klipsipidennykset.

Ensimmäiset tilasin ruotsista, maksoivat (2005) 150e, ja olivat aitoa hiusta. Mulla on edelleen nämä hiukset tallessa, joten laadukkaat oli. Kiinnitettiin ompelemalla, joka oli hidas ja tuskallinen prosessi. Eli omasta hiuksesta tehdään tiukkoja ranskanlettejä vaakatasoon, johon tämä hiusnauha sitten ommellaan kiinni ihan neulalla ja langalla. Hiukselle kaikista hellävaraisin keino laittaa kiinni, mutta oma hius on niin liukasta että löystyvät helposti.

Liimalla laittaminen taas on näppärää ja huomattavasti nopeampaa mitä ompelu. Pysyvät todella hyvin, ja löystyvät oikeastaan sitä mukaa mitä oma hius kasvaa. Toki liima saattaa halkeilla omia aikojaan ja löystyä niin, mutta kuitenkin ihan kohtalaisen hyvä keino. Tekee vaan omalle hiukselle vahinkoa aika paljon, ja voi olla erittäin veemäinen ottaa pidennykset pois (liimat täytyy poistaa keratiinipoistajalla, itsellä tähän meni 6tuntia yhteensä koko pään pidennysten pois ottamisessa). Nämä hiukset oli samat, mitä tilasin aikoinaan ruotsista.

Nykyiset klipsipidennykset tilasin britanniasta, ja ovat aitoa hiusta nekin. Maksoivat muutaman kympin. Hyvä laatu, sopii suomalaiselle hiukselle mainiosti, ja ovat kuin omat hiukset päähän laitettua. Klipsipidennykset on siitä kivoja, että ne saa näppärästi muutamassa minuutissa päähän, ja poiskin. Yöksi täytyy ottaa pois, tottakai. Halpa ja nopea keino muuttaa ulkonäköä hetkessä, eikä oma hius vaurioidu mitenkään.

Pidennyksien hoitoon kannattaa perhetyä kunnolla, silkkitipat ovat erittäin hyviä aidolle hiukselle, ja omalle hiukselle myös. Tuotteet ovat eri hintaluokissa, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Hiuksia kannattaa hoitaa huolella, koska hyvällä hoidolla ne kestää sulla vuosia hyvännäköisinä, ja haukkuvat taatusti hintansa. Jos haluat vain hetkellistä piristystä, voit ostaa kanekalon-kuitua joka on halvempaa, mutta jos pidempää iloa haluat niin osta kerralla aitoa hiusta, vaikka se kalliimpaa onkin.

Hiustenpidennykset menevät solmuun ja takkuavat, kun hius on käsiteltyä. Parempi ostaa virgin remy-hiusta, sitä saa ainakin Tallinnasta. Sitä ei siis ole käsitelty mitenkään.

Jos ostat halvat pidennykset, ne on usein Kiinalaiset tai Intialaisen päästä ja se hiuslaatu pitää valkaista, jolloin siitä tulee takkuista ja karheaa. Lisäkse se itse hius on ihan erilainen kuin skandinaavinen hius.

mä suosittelen myös ainakin alkuun noista klipsipidennyksiä (aitoa hiusta) :) mulla oli sellaiset myös, ja ne on kyllä todella kätevät varmasinkin kun kesä tulee.. saa helposti laitettua päähän, ja nopeasti pois jos alkaa hiusten pituus ja kuumuus ahdistaa :D

Itselläni oli sellaiset melko perinteiset skandinaaviset hiukset, eli melko ohuet, muttei mikään hiirenhäntä kuitenkaan. Käytin kaksi vuotta teippipidennyksiä, jotka jättivät jälkeensä päänahan täyteen kaljuja länttejä. Oma hius ei ollut kestänyt teipin painoa, vaan teippi oli katkonut hiuksia juurista.

Lueskelin vähän, ettei kaljut läntit välttämättä ala kasvaa hiusta, mutta onneksi alkoivat. Olen ollut nyt kolmisen kuukautta ilman pidennyksiä, ja laikuissa on taas tukkaa. Lyhyttähän se vielä on, joten nyt tukkani on oikeasti ihan järkyttävä hiirenhäntä, kun laikkuihin kasvava tukka on parisenttistä vasta.

Enpä enää pidennyksiä ota, mutta pari laadukasta peruukkia ostin. Niillä on saanut huijattua porukkaa. :>

(Tämä nyt oli tällainen kauhutarina, suurimmalla osalla pidennykset eivät vahingoita hiusta.)

Klipsit, ehdottomasti. Ne saa pois kun haluaa, pystyt paljon paremmin huoltamaan niitä omaa tukkaa/päänahkaa, ne eivät vaurioita omia hiuksia paljon mitenkään oikein käytettynä. Oma hius ja päänahka saa levätä öisin kun klipsit otetaan pois.

Teipeissä, liimoissa yms oma hius kuluu aina, ja on hankala pestä ja hoitaa esim. omaa päänahkaa. Huollot tulee todella kalliiksi.

Ja ostat sitten ehdottomasti laadukkaat, aidosta remyhiuksesta tehdyt pidennykset, dreamhair.fi myy hyviä klippipidennyksiä. Hinta siinä 100 euron kieppeillä, ei paha. EI mitään keinotekoisia kuituhiuksia.

Uusimmat

Yhteistyössä