Kertokaahan neuvoja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SaJa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SaJa

Uusi jäsen
16.01.2008
3
0
1
Olen ollut nyt kolmisen kuukautta suhteessa uuden mieheni kanssa. Hänellä on kolme lasta niin kuin minulla myöskin.
Miehen lapsilla ei ole hyvät kokemukset naisista joten minun lähtökohtani ei ole mitenkään helppo...toki hänen nuorimmaisensa kanssa menee hyvin ja ei hänen keskimmäisensäkkään kanssa mitään suurempaa ole mutta hänen vanhin poika on "sulkeutunut" ja viettää aikaa enemmän omissa oloissaan, toki sen ymmärtää ja en itseäni tyrkytä...
Emme asu yhdessä mutta vietän jonkin verran aikaa lasteni kanssa heidän luonaan. Nyt tämä vanhin poika pelkää todella menettävänsä isänsä vaikka näin ei tule käymään, heillä on yhteinen harrastus ja he todellakin jatkavat sitä! kaikki me olemme kokeneet kovia ja kenenkään sydäntä ei ole tarkoitus rikkoa. Kaikkia kuunnellaan mutta kenenkään yksittäiseen haluun ei voida suostua. Toisaalta tuli itsellekkin pelko jotta menetän tämän miehen nyt ja sitä en oikeasti halua...pitäisikö minun puhua tämän pojan kanssa? vai mitä tehdä? kertokaa!!!

Olette olleet yhdessä vasta kolmisen kuukautta (?), eli olet vielä pojallekin melko tuore tuttavuus. Luulisin että aika auttaa. Puhu isän kanssa ensin, onko hän huomannut samaa kuin sinä ja juttele pojan kanssa vasta sitten? Tai jutelkaa vaikka kaikki kolme yhdessä, avoimesti.

Olette olleet yhdessä vasta kolmisen kuukautta (?), eli olet vielä pojallekin melko tuore tuttavuus. Luulisin että aika auttaa. Puhu isän kanssa ensin, onko hän huomannut samaa kuin sinä ja juttele pojan kanssa vasta sitten? Tai jutelkaa vaikka kaikki kolme yhdessä, avoimesti.

Niin, aika auttaa, tuota minäkin kyllä olen mieltä mutta kun tilanne tuntuu kaikkein eniten kai haittaavan miestä... Ei tiedä miten toimia ja samalla etääntyy minusta. Ei pidä yhteyttä minuun vaan yhteydenottaja olen lähestulkoon aina vain minä ja ei sano mitään kaunista ja kivaa.... Okei, mieskin tarvitsee aikaa mutta oikeuttaako se häntä kohtelemaan minua näin? Tästäkin olen koettanut miehelle puhua mutta sillä seurauksella että hän suuttuu... Pitäisikö minun vain jäädä taka-alalle odottelemaan miten käy?

Taka alalla odottaminen olisi varmaan ihan hyvä idea. Oletko aivan varma miehen tunteista sua kohtaan?Ei mun mielestä kannata jatkaa suhdetta jos rakastuminen on yksi puolista.Jos kohtelee sua huonosti kolmenkuukauden seurustelun jälkeen niin mitähän se sitten on parinvuoden päästä.

Kolmekuukautta on tosi lyhyt aika myös lapselle totuttautua vanhemman uuteen suhteeseen ja jos poika alkaa olla teini niin ei varmaan totu herkästi ylipäätään uuteen tilanteeseen kun omakin homonitoiminta käy kierroksilla( vai minkä ikäinen poika on kyseessä).

Mun mielestä sun kannattaisi ensin varmistua tuleeko suhteesta mitään ja sitten alkaisi pohtia näitä lapsi juttuja, kyllä se prinssi suakin jossain odottaa jos ei ole tämä mies niin myöhemmin sit joku toinen :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä