kertokaahan nyt viisammat (kn asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulentyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tulentyttö

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 328
0
36
Mulla siis kp 25/28-32 (ovis oli kp17)

Eli eilen päivällä kn oli ylhäällä ja kova/kiinni (pieni toivon kipinä nousi, että olen raskautunut), mutta eilen illlalla se oli alhaalla, ehkä pehmeä ja auki (koko yön näinunia et menkat alkaa ja tietysti mieli oli maassa), no piti sit hölmö mennä tänää aamulla viel kokeilee ja nyt se oli taas ylhäällä ja kova/kiinni, mitä ihmettä tää meinaa???????? :headwall: :headwall:

kertokaa joku fiksu, miksi tää mielikuvitus saa pään ihan sekasin, tylsää......

kiitos jos joku palauttaa mut taas maan pinnalle :D

mä en luottais tohon kn tarkkailuun ko tuntuu et eri lähteis sanotaan et no raskautues se on kova ja kiinni ja miltei tavoitettamattomissa ja toisis sit sanotaan et pehmeä ja kiinni.. Ja mul o tuntunu olevan kn auki koko kierron ajan paitti ny eilen se oli selvästi auki et oisko se sit ollu et aiemmin se olikin "kiinni" vaiks olikin vähäsen auki.. et kai se elelee ihan omaa elämäänsä :D

mut herkällä testillähän mahdollinen raskaus vois näkyä jo jos sul olis ollu ovis tuolloin kp17.. Tosin jos se ovis oiski ollu ny eilen ko se oli alhaal ja pehmee ja auki.. nostelen vaiks jos ei muuta jos joku ossais järkevämpää sanoo.. :p

mä en luota kn enää yhtään :D mulla se on kova ja pieni.. täti tuli silti.. ja se ei oo koskaan ollu tollanen ku se nyt on.. se elää ihan omaa elämää.. en osaa sitä tulkita yhtään..

Sama täällä, ei luottoa yhtään tuohon prinssin nakkiin :wave: Mulla 28/27 ja se on hieman korkeemmalla ja lörpsykkä... saa kyllä olla mun puolesta, en kyllä vielä kirvestä heitä kaivoon, vaik tuon pitäis enteillä menkkoja... :kieh:

ja viimeks aattelin et no pitäähän tää kn paikkaansa ko joskus 2v sitten se oli kova joskus ja kiinni (tosin sillo en tienny et se on kn ja mietin oisko joku syöpä alapääs :D) ni aattelin et no jos se suurimman osan ajasta pitäs ollakin kova ja kii ni sithä täsmää ko viime kierrosta se sit oli semmone et se men auki ja vähä alemmas ja sit menkat alkoki jossai vaihees.. mut sit tajusin et no enhä mä juuri muulloin ollu kokeillukaa ko en ollu koko kohdunnapukkaakaan oikeesti löytäny aiemmin :D hyvä minä :laugh: joten sit ny ko oon kokeillu ni ollu aina enempi tai vähempi auki vaiks aina sanotaan et sillain on vain synnyttäneillä.. ehk mul o nii ihme värkki et se o aina enempi tai vähempi auki :p

Yhteistyössä