Kertokaapa siskot miltä orgasmi tuntuu!?

  • Viestiketjun aloittaja Matkalla Alabamaan
  • Ensimmäinen viesti
Matkalla Alabamaan
Olen kolmekymppinen nainen ja n. 14- vuotiaana saanut ekan orgasmini (kai?).
On ollut muutama ihmissuhde, valtavaa intohimoakin, mutta orgasmini ovat mielestäni aika laimeita... vai millaisia niiden "pitäisi" olla?
Omaani voisin kuvailla että yleensä se on kuin kutkuttava tunne mahan pohjassa, mutta sitten se ikäänkuin häviää jonnekin... yhtäkkiä alkaa supistella, tuntuu että sydän sykkii alapäässä ja se ei minusta tunnu mukavalta. Mut missä kohtaa siinä on se huipennus...?
Yhden kerran olen kai kokenut "varsinaisen" orgasmin, kun olin miesystäväni kanssa sängyssä, vaatteet oli molemmilla päällä ja hinkkasin itseäni häntä vasten. Jossain vaiheessa alkoi tuntua että alan ikäänkuin nousemaan ja nousemaan jonnekin (kuulostaa omituiselta?) siis ei fyysisesti... sitten yhtäkkiä tuli ihan mieletön raukeus ja ilo, se täytti ihankuin joka solun, ihan kuin olisin tullut juovuksiin tai vetänyt jotain ainetta, alko naurattamaan ja tuli ihan mieletön onnellisuuden tunne. Olen tullut siihen johtopäätökseen että tuo jälkimmäinen orgasmi tapahtui lähinnä aivoissa ja oli siksi niin mieletön ja kokonaisvaltainen, voi kun sais vielä kokea sen monta kertaa...
Mut haluaisin kuulla että miten te muut kuvailisitte orgasmejanne?
 
mmmmm...mmm
Olen kaksi kertaa saanut nykyisen (ainoa jonka kanssa olen todella saanut) rakkaani kanssa sellaisen orgasmin että kyyneleet valuivat silmistäni. Olin joskus kuullut sellaisesta mutta vasta itse koettuani tiesin mistä on kyse... aivan mahtavaa! uskon myös että tämä liittyy siihen että rakastan häntä todella paljon, että siinä oli niin mukana myös tunteet.. Yleensä orgasmini ovat sellaisia yllättäviä, nopeita sykähdyksiä emättimen pohjassa.
Klitorisorgasmit taas "varoittavat" muutamaa sekuntia ennen sellaisella jännällä tunnottomuuden/nipistyksen tunteella ja sitten mennään... aah! heti sen jälkeen "se" on niin herkkänä ettei siihen voi koskea lainkaan.
 
Kimmy67
Naisen orgasmi ei voi jäädä naiseltä huomaamatta tai epäselväksi. Kyllä se on sellainen tunteiden purkaus ja kutkutus, joka alkaa hiipimällä ja hyökkää sitten kimppuun ja pitää otteessaan useita sekunteja kunnes vaimenee ja häipyy hiljaksiin pois....Silti vielä sekunteja orgasmin jälkeen koko vartalo saattaa nytkähdellä orgasmista.
Mielestäni "Matkalla Alabamaan" on ollut matkalla orgasmiinsa, kuvailit juuri orgasmia sellaisena kun se alkaa, mutta aivan kuin sinulta jäisi kuitenkin huippu saavuttamatta? Meinaan kerralla huipulle päästyäsi et sitä kokemusta unohda!
 
ilman nimeä
minä voin saada useita orgasmeja yhden rakastelukerran aikana...määrää minun ei kannata edes sanoa, nauratte kuitenkin.
Mutta ne vaihtelevat, ne ovat erilaisia...toiset kestävät jopa usean minuutin, kun toiset hiipuvat välittömästi pois...kaikkein mahtavin orgasmi on silloin kun ejakuloin...se on jotenkin täyteläinen silloin.
Outoa, jos et tiedä milloin saat sen, ei sitä voi olla huomaamatta.
Tuntemukset ovat varmasti kaikilla erilaisia, ei voi sanoa että on olemassa vain yksi tai kaksi tapaa tuntea orgasmi...se on niin kuin mekin, kaikki erilaisia!
 
kolmikymppinen ja epätietoinen
Minä olen epävarma siitä olenko koskaan saanut orgasmia. Olen kuullut usein sanottavan, että kyllä sen tietää kun saa orgasmin. Mutta toisaalta taas sanotaan usein että orgasmeja on erilaisia, voimakkuuskin vaihtelee.

Luulin ennen että saan aina itsetyydytyksessä orgasmin, mutta kun miehen kanssa kiihottuminen (joka ei kuitenkaan ole johtanut orgasmiin) tuntuu voimakkaammalta kuin tuo itsetyydytys, niin olen sitten muuttunut epävarmaksi.

Mieheni on kysynyt, että miten sitten osaan lopettaa itsetyydytyksen jos en saa orgasmia, ja sitä miettiessä olen taas tullut lopputulokseen että kai minä sitten saan orgasmin... Sellainen pieni kutkuttava tunne tulee alapäähän joka jotenkin "laukeaa", ja siihen lopetan itsetyydytyksen. Mitenkään kovin suureltä elämykseltä se ei kuitenkaan tunnu. Eli en sitten tiedä, ehkä se minullakin on vain orgasmin alkua. Joskus suuseksiä harrastaessa on tuntunut todella paljon, mutta en ole koskaan lauennut. Olen vain alkanut täristä todella paljon, mutta se tuntuu lopulta vain kidutukselta. Minulle on sanottu että siinä vaiheessa olen ylikiihottunut, jolloin orgasmin saaminen on mahdotonta.

Olisi niin helppoa olla mies, naisena ei edes tiedä saako orgasmia vai ei...
 
sivupersoona
Varmasti orgasmeja on erilaisia.
Jos orgasmin tunne on heikko, niin tuleeko se tyydytetyksi tulemisen tunne kuitenkin?
Vaimoni myös kuuluu vähäeleisiin naisiin, mutta käsittääkseni hän on kuitenkin tyytyväinen orgasmiinsa. Sormen kanssa tehtynä sen saan hänelle tehtyä. Ilmeisesti penis ei osu oikeaan kohtaan tai mikä lie syynä.
 
Matkalla Alabamaan
Voisin sanoa Maaria Leinosen runoa lainaten, että matkanteko on yhtä tärkeää ellei tärkeämpää kuin perille pääsy... myöskin näissä sänkyasioissa, ainakin minulle itselleni.
Se läheisyys ja yhteys toisen kanssa tyydyttää minut kyllä ilman tajunnan räjäyttäviä orgasmejakin...
 
Hyvältä tuntuu
Miltä orgasmi tuntuu? Ensin pieni "kutina" vatsanpohjassa, joka etenee vaginan kovaan supisteluun+ejakulaatioon, sitä ikäänkuin puristuu peniksen ympärille ja tuntuu siltä, että kaikki muu katoaa. On vain se ihana tunne siellä sisällä ja tuntuu siltä, että kaikki tuntoaistimukset ovat vain yhdessä paikassa.
 
poysti
mulla on aika jännä tilanne.
en oo kovinkaan usein saanu orgasmia miehen kanssa. muutaman hassun kerran. itsetyydytyksessä parempi onnistumisprosentti ja sen jälkeen raukea olo. makoilee vaan hurjien supistusten jäljiltä.
nyt on tässä ollut uus mies kuvioissa jonkun aikaa. en luota useestikaan miehiin kovin paljon, mikä haittaa seksihommia. mutta tähän miekkoseen on kasvanut aikamoinen luottamus. sen kanssa on uusia juttuja tullu kokeiltua ja aivan uusissa sfääreissä liikuttu. kerran pienet supistelut sain ja lepäsin.
nyt alko sitten mietityttää että mikäs tämmönen on että ei noissa touhuissa pääse sinne taivaisiin. piti sitten äijä pienen esitelmän naisten orgasmeista (vissiin aika perehtyny asiaan kavereittensa kanssa). opin ihan uusia juttuja ja hermostuin että miks ei tyttökaverit oo mitään puhunu. ei kai ne tiiä miten erilaisia ne voipi olla.
kuitenkin. sitten hommissa mies sanos pari kertaa että tulin. hääh? en tuntenu kyllä mitään. sitte kerran ejakuloin aika raivokkaasti. ikinä ennen tapahtunu. mutta en tuntenu mitään. sit ihmeteltiin. kaipa tuo selviää mutta mulle ihan outo juttu.

miks mä en tuntenu mitään?
 
Kahdesti laukeava
Ei varmaankaan ole olemassa mitään määritystä siitä, että millainen naisen orgasmi on. Se voi olla vaikka se pieni lämmin tunne mahanpohjassa tai maailman kaatava tunneryöpsy.

Nuorena ja pelkäsin orgasmia. En uskaltanut koskaan päästää itseäni täysin hallinnasta ja orgasmin valtaan. Kutsun niitä "kutinaorgasmeiksi". Sitten vanhenin ja viisastuin ja sain ensimmäiset mahtavat orgasmit. Joku sanoi, että oikean orgasmin kyllä muistaa, mutta minun kohdallani se ei pidä paikkaansa, koska kadotan muistini helposti hyvästä seksistä.

Minusta laimeimmillaan orgasmi tuntuu aallolta, joka menee varpaista päähän humahtaen. Täydellinen hyvänolon tunne ja raukeus. Voimakkainta en edes muista. Yhden kerran olen ejakuloinut niin, että lakana kastui ihan märäksi. Terkkuja exälle!... :)
 
Andere
Mitä itse olen kokenut niin kyllä naisen orgasmi on vahva kaunis tapahtuma. Sen saavuttamiseen voi kokemukseni mukaan parilta mennä vuosiakin mutta sitten kun oikea tapa löytyy niin nainen voi saada hyvinkin nopeasti. Jotkut jossain keskusteluissa puhuivat siitä, että kun mies onnistuu tökkäämään oikeaan kohtaan sopivasti niin silloin lähtee.
Pimpsa voi orgasmin tullessa olla ikäänkuin avautunut sisäpuolella, siitä etuosasta saa kiinni kuin kahvasta jos sormet on sisällä. Naisen orgasmin jälkeen oma tuntuu aina jotenkin paremmalta, siihen voi keskittyä eri tavalla ja vain odottaa sitä hyvää mikä on kohtapuoliin tulossa
 
Anette
Mulla sama tilanne, paitsi äsken ihan puolsien tuntia sitten itsetyydytyksessä tuli semmoinen
''sykkiminen'' Eli alkoi sykkiä kuin sydän (alapää siis)

Ja vieläkin siellä sellainen outo tunne..
ja ''virtsaa'' tuli äsken housuun ja kun istuin ilman alusvaatteita, niin sängyllekkin.
 
ddfdfdfdg
Joskus hyvin nuorena, kun en oikein kunnolla edes tiennyt mistä on kyse, kuvailin sitä itselleni "ihanaksi kivuksi" (olin kuitenkin sen verran vanha, n.12, että tajusin hyvin pian sen olevan orgasmi). Tavallaan tuo kuvaus on aika hyvä mielestäni. Kipu on toki todella harhaanjohtava sana, mutta paino onkin sanalla ihana. Sitä fyysistä tuntemusta kun on hirveän vaikea muutenkaan kuvailla. Se on kuitenkin ihan selkeä fyysinen tuntemus/aistimus, jota mielestäni mikään "aalto" tai muu vastaava ei kovin hyvin kuvaa. Se on minulla ainakin sellainen voimakas aistimus, vähän juuri sellaisen paineenomaisen kivun kaltainen, mutta ei kuitenkaan missään mielessä negatiivinen tunne. Ja on niitä erilaisiakin, minulla esim. vaikuttaa se tuntuuko orgasmi enemmän klitoriksen kohdalla vai myös emättimessä, jälkimmäinen on jollain tapaa parempi ja tyydyttävämpi, vaikka ensimmäiseenkin olen hyvin tyytyväinen.

Itse en laske orgasmiksi sellaista pientä "värinää", jonka jälkeen kiihotus laukeaa ja raukeus tulee. (Tähän ei liity sitä "kipua".) Toisaalta ehkä olisi hyvä alkaa laskea sekin orgasmiksi, siinä tapauksessa voisin sanoa lauenneeni miehen seurassa :) Hassua meinaan on, että vaikka voin yksin laueta tosi helposti, ja joskus jopa unissani (ilman koskettelua), toisen ihmisen seurassa en laukea ollenkaan. Noita väristyksiä kyllä sentään on tullut, kunhan olen ollut kiihottunut.
 
jänkäjoonas1943
Ei varmaankaan ole olemassa mitään määritystä siitä, että millainen naisen orgasmi on. Se voi olla vaikka se pieni lämmin tunne mahanpohjassa tai maailman kaatava tunneryöpsy.

Nuorena ja pelkäsin orgasmia. En uskaltanut koskaan päästää itseäni täysin hallinnasta ja orgasmin valtaan. Kutsun niitä "kutinaorgasmeiksi". Sitten vanhenin ja viisastuin ja sain ensimmäiset mahtavat orgasmit. Joku sanoi, että oikean orgasmin kyllä muistaa, mutta minun kohdallani se ei pidä paikkaansa, koska kadotan muistini helposti hyvästä seksistä.

Minusta laimeimmillaan orgasmi tuntuu aallolta, joka menee varpaista päähän humahtaen. Täydellinen hyvänolon tunne ja raukeus. Voimakkainta en edes muista. Yhden kerran olen ejakuloinut niin, että lakana kastui ihan märäksi. Terkkuja exälle!... :)
Dodiih!!!Tuleehan noita ejakulaatioita näköjään naisillekin.Onko joillakin naisilla ns.kahdet vehkeet?Minulla on nimittäin sellainen käsitys,että siemensyöksy on ejakulaatio ja kusisuihku ON kusisuihku vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:
Skenen rauhaset
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10771209:
Dodiih!!!Tuleehan noita ejakulaatioita näköjään naisillekin.Onko joillakin naisilla ns.kahdet vehkeet?Minulla on nimittäin sellainen käsitys,että siemensyöksy on ejakulaatio ja kusisuihku ON kusisuihku vai mitä?
Miehellä siemensyöksy on ejakulaatio ja naisen ejakulaatio tulee Skenen rauhaseritteestä. Jos nainen orgasmin saadessaan virtsaa alleen on hänellä virtsainkontinenssi ja löystyneet lantionpohjan lihakset tai jokin muu inkontinenssityyppi.
 
Kokemuksesta äimänä
Täytyi oikein googlettaa naisen orgasmista viikolla kokemani jutun jälkeen.

Kävin auttamassa Pohjois-Suomessa kolleegaa selvittämässä asiakkaalla ollutta ohjelmistovikaa, johon kolleega ei ollut löytänyt ratkaisua. Ratkaisu löytyi yhdessä ja puolessa päivässä. Sen jälkeen hän ehdotti lounasta Holiday Inn-hotellissa, jossa oli kaupungin paras ruoka. Siellä myös asuin. Lounaan jälkeen hän pyysi 'lainata' hotellihuoneeni vessaa. Ei tainut varttiakaan kulua, kun heitimme päiväpeiton syrjään.

Kerroin puuhien jälkeen kuinka ihanaa se oli ollut ja kuinka pelkäsin kokemani ihanuuden vaikutuksia seuraavaan vaimon kanssa rakasteluun. Tämä oli ensimmäinen hairahdukseni 20-vuotisessa liitossamme. Hän lohduti minua, että on itse ollut 18 vuotta naimisissa ja seurustellut miehensä kanssa 16-vuotiaasta lähtien. Hänen mielestään pettäminen koskee vain perhettä ja sen onnellisuutta sekä koossa pysymystä - ei niinkään puolison pettämistä.

Hän kertoi myös, että tämä oli toinen kerta, kun antoi vieraalle. Ja nämä kerrat ovat olleet ainoita kertoja, kun hän on kokenut orgasmin. Hän paljasti, että jo ensimmäisenä aamuna, kun tulin, hän alkoi miettimään, että haluaa kiittää minua niin kuin vain nainen voi miestä kiittää, jos ratkaisen vian.

Hän otaksui, että tuo odottaminen ja kuvittelu varmaankin auttoi orgasmin saamiseen. Edellisen kerran hän oli kokenut orkut kylpyhuoneen laattoittajan kanssa, joka oli tehnyt upeaa työtä.

Kotilennolla aloin muistelamaan, että olin lukenut iltapäivälehdestä, että nainen saa helpommin orgasmin, jos mies on rakastelua ennen osoittanut joitain taitoja tai ominaisuuksia, joita nainen toivoisi periytyvän jälkeläisilleen. Siksi ajattelinkin, että johtuiko hänen kokemansa orgasmi itse asiassa tuosta kiittämisestä eli siitä, että koki alitajunnassaan, että kumppanilla olisi jotain erityistä annettavaa suvunjatkumisessa.
 
Pienykkä
Saan orgasmin aina yhdynnässä, aina ilman klitoris kosketusta(siis ei varta vasten tarvitse koskea) , saan myös peppuseksistä, en tosin niin helposti. Ensimmäinen orgasmi saattaa tulla jo kun mies työntyy sisälle, alkaa lihasten supistelulla, jotka nopeutuvat (mies kokee tämän puserteluna), samalla, oma pulssi nousee nopeasti, tuntuu, että veri patoutuu kaikki alas, joskus voi mennä hetkeksi näkö, eli näkyy joidenkin sekuntien ajan vain mustaa, järkyttävän hyvä olo, kaikki lihakset jännittyy huipulla, kestää 30sekunnista -pariin minuuttiin. Sitten on sellaisia orgasmeja , joita alkaa tulla, kun on saanut ensiksi 2-5 edellistä isoa orgasmia, eli jää jotenkin orgasmi päälle, tuntuu kun tulisi pikku orgasmeja peräkkäin kymmeniä, voi jopa sattua, mutta tuntuu silti hyvältä. vaikea selittää. En saa nuolemalla, vain panemalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pienykkä;10787588:
Saan orgasmin aina yhdynnässä, aina ilman klitoris kosketusta(siis ei varta vasten tarvitse koskea) , saan myös peppuseksistä, en tosin niin helposti. Ensimmäinen orgasmi saattaa tulla jo kun mies työntyy sisälle, alkaa lihasten supistelulla, jotka nopeutuvat (mies kokee tämän puserteluna), samalla, oma pulssi nousee nopeasti, tuntuu, että veri patoutuu kaikki alas, joskus voi mennä hetkeksi näkö, eli näkyy joidenkin sekuntien ajan vain mustaa, järkyttävän hyvä olo, kaikki lihakset jännittyy huipulla, kestää 30sekunnista -pariin minuuttiin. Sitten on sellaisia orgasmeja , joita alkaa tulla, kun on saanut ensiksi 2-5 edellistä isoa orgasmia, eli jää jotenkin orgasmi päälle, tuntuu kun tulisi pikku orgasmeja peräkkäin kymmeniä, voi jopa sattua, mutta tuntuu silti hyvältä. vaikea selittää. En saa nuolemalla, vain panemalla.
Vihjaat siis käyttäjänimelläsi, että pillusi on pieni? Naisen orgasmin maksimikesto on 2 minuuttia (Kari Heusala: Naisen seksuaalisuus). Se, että orgasmeja tulee noin monta, kertoo kyllä kokeneelle naiselle, että mies pystyy panemaan koko yön. Minulla myöskään ei ole iso pillu, sisäänmenoaukkoa on ikään kuin piilossa, ja harrastan supistelua säännöllisesti, jotta sisältökin pysyy tiukkana.

Minulla orgasmi tuntuu erilaiselta joka kerta, riippuu miten se on saatu. Tulee klitoriksesta ja vaginasta ns. G-pisteestä (Bartolinin rauhanen ks. Kari Heusala: Naisen seksuaalisuus) yhtä aikaa.

Sinulle halusisin sanoa Pienykkä, että kun klitoris on niin suuri, että se ulottuu reikään asti ja sen tuntumaan niin se kyllä mahdollistaa mainiosti tuon kuvaamasi orgasmitiheyden.
 
Pienykkä
Mistä johtuu sitten takaapäin rakastellessa, peppureikään, että orgasmi on yhtä syvä ja räjähtävä , vai yltääkö klitoris sinnekin? Ja kyllä...mies on myös taitava, en väheksy :))
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Pienykkä;10787588:
Saan orgasmin aina yhdynnässä,. Ensimmäinen orgasmi saattaa tulla jo kun mies työntyy sisälle, alkaa lihasten supistelulla, jotka nopeutuvat (mies kokee tämän puserteluna), samalla, oma pulssi nousee nopeasti, tuntuu, että veri patoutuu kaikki alas, joskus voi mennä hetkeksi näkö, eli näkyy joidenkin sekuntien ajan vain mustaa, järkyttävän hyvä olo, kaikki lihakset jännittyy huipulla, kestää 30sekunnista -pariin minuuttiin. Sitten on sellaisia orgasmeja , joita alkaa tulla, kun on saanut ensiksi 2-5 edellistä isoa orgasmia, eli jää jotenkin orgasmi päälle, tuntuu kun tulisi pikku orgasmeja peräkkäin kymmeniä, voi jopa sattua, mutta tuntuu silti hyvältä. vaikea selittää. En saa nuolemalla, vain panemalla.
Kuullostat samanlaiselta kuin vaimoni nuorena. Näin miehenä voin sanoa, että pillun rytminen puristelu on aivan taivaallista, varsinkin jos sen rytmi kiihtyy naisen orkun lähestyessä ja päättyy totaaliseen lihaskamppiin ja ravistukseen. Mitään sen parempaa nautintoa en tunne tässä maailmassa. Siinä meinasi mennä mieheltäkin taju, eikä kyyneleet olleet kaukana. Orkkuja on naisella erilaisia, mutta parhaat tuntuvat miehestä aivan tajunnan räjäyttäviltä.
 
Naomi-san
Orgasmeja on erilaisia ja minulla se riippuu niin tilanteesta, kiihottuneisuudesta kuin vireystasostakin. Ja varmaan vielä muutamasta muustakin asiasta. Kaikissa orgasmeissani on emättimen supistelua, mutta muut reaktiot vaihtelevat voimakkaasta rentoutumisen tunteesta lähes krampinomaiseen jännittymiseen, itkemiseen, nauramiseen ja huutamiseen. Joskus orgasmi kestää joitakin sekunteja, joskus jopa minuutteja.

Hetki ennen orgasmia tuntuu joka kerta lähes samanlaiselta, tosin sen voimakkuus vaihtelee. Minun orgasmini alkaa lämpimällä kihelmöinnillä lantion ja nivusten alueella. Joskus tunteen alusta menee pari sekuntia itse orgasmiin, joskus tunne voi kestää jopa minuutteja ennen laukeamista. Lämpö ja kihelmöinti kasvaa kokoajan ja aivan loppu, juuri ennen orgasmia tuntuu minusta lähinnä täyttymiseltä. Itselleni tulee mieleen, kun pulloa täytetään vedellä, niin se aavistuksenomainen ääni, joka kuuluu juuri ennen kuin pullo on piripintaan täynnä. Kuulostaa ehkä hassulta kuvaukselta, mutta se tulee ensimmäisenä mieleen.

Parhaat orgasmini ovat pitkiä orgasmeja, jotka räjähtävät alkuun voimakkaalla jännittymisellä. Mieheni sanoo näyn olevan hänelle äärettömän kiihottava, kun selkäni taipuu kaarelle, vedän voimakkaasti henkeä ja lähes huudan orgasmini ulos ;)
 
Tosi hyvin kuvattu
Orgasmeja on erilaisia ja minulla se riippuu niin tilanteesta, kiihottuneisuudesta kuin vireystasostakin. Ja varmaan vielä muutamasta muustakin asiasta. Kaikissa orgasmeissani on emättimen supistelua, mutta muut reaktiot vaihtelevat voimakkaasta rentoutumisen tunteesta lähes krampinomaiseen jännittymiseen, itkemiseen, nauramiseen ja huutamiseen. Joskus orgasmi kestää joitakin sekunteja, joskus jopa minuutteja.

Hetki ennen orgasmia tuntuu joka kerta lähes samanlaiselta, tosin sen voimakkuus vaihtelee. Minun orgasmini alkaa lämpimällä kihelmöinnillä lantion ja nivusten alueella. Joskus tunteen alusta menee pari sekuntia itse orgasmiin, joskus tunne voi kestää jopa minuutteja ennen laukeamista. Lämpö ja kihelmöinti kasvaa kokoajan ja aivan loppu, juuri ennen orgasmia tuntuu minusta lähinnä täyttymiseltä. Itselleni tulee mieleen, kun pulloa täytetään vedellä, niin se aavistuksenomainen ääni, joka kuuluu juuri ennen kuin pullo on piripintaan täynnä. Kuulostaa ehkä hassulta kuvaukselta, mutta se tulee ensimmäisenä mieleen.

Parhaat orgasmini ovat pitkiä orgasmeja, jotka räjähtävät alkuun voimakkaalla jännittymisellä. Mieheni sanoo näyn olevan hänelle äärettömän kiihottava, kun selkäni taipuu kaarelle, vedän voimakkaasti henkeä ja lähes huudan orgasmini ulos ;)
Sama täällä. Hyvin kuvailtu, koska orgasmi todella tuntuu tuolta.
 
Viimeksi muokattu:
savonpoika
Alkuperäinen kirjoittaja Pienykkä;10787588:
Saan orgasmin aina yhdynnässä, aina ilman klitoris kosketusta(siis ei varta vasten tarvitse koskea) , saan myös peppuseksistä, en tosin niin helposti. Ensimmäinen orgasmi saattaa tulla jo kun mies työntyy sisälle, alkaa lihasten supistelulla, jotka nopeutuvat (mies kokee tämän puserteluna), samalla, oma pulssi nousee nopeasti, tuntuu, että veri patoutuu kaikki alas, joskus voi mennä hetkeksi näkö, eli näkyy joidenkin sekuntien ajan vain mustaa, järkyttävän hyvä olo, kaikki lihakset jännittyy huipulla, kestää 30sekunnista -pariin minuuttiin. Sitten on sellaisia orgasmeja , joita alkaa tulla, kun on saanut ensiksi 2-5 edellistä isoa orgasmia, eli jää jotenkin orgasmi päälle, tuntuu kun tulisi pikku orgasmeja peräkkäin kymmeniä, voi jopa sattua, mutta tuntuu silti hyvältä. vaikea selittää. En saa nuolemalla, vain panemalla.
Onpa hienoa lukea että on niitä suoraviivaisiakin naisia. Itse pidän siitä että saan höylätä pitkään ja hartaasti, mutta nykyinen vaimoni tarvii ensin kunnon lämmityksen suulla tai sormilla ja sitten vasta sisään. Sitten on orkun saatuaan niin arka että täytyy mulkku pystyssä odottaa jos sisään haluaa laskea. Yhden kaltaisesi olen kokenut ja teki nannaa antaa ja ottaa. Hän vielä ejakuloi useasti yhdynnän aikana, joskus kolmekin kertaa. Kyllä tuli pyykkiä;)
 
Alli
Mulla sama tilanne, paitsi äsken ihan puolsien tuntia sitten itsetyydytyksessä tuli semmoinen
''sykkiminen'' Eli alkoi sykkiä kuin sydän (alapää siis)

Ja vieläkin siellä sellainen outo tunne..
ja ''virtsaa'' tuli äsken housuun ja kun istuin ilman alusvaatteita, niin sängyllekkin.

Itse nautin kun saan nuoren isoa naida päältä. Innostun kun saan ratsastaa niin kauan kun laukean kunnolla vaikka virstat karkailevit. Onneksi on rattopoikia mitä saa ratsastaa kunnolla kun haluttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ellu
Mulla sama tilanne, paitsi äsken ihan puolsien tuntia sitten itsetyydytyksessä tuli semmoinen
''sykkiminen'' Eli alkoi sykkiä kuin sydän (alapää siis)

Ja vieläkin siellä sellainen outo tunne..
ja ''virtsaa'' tuli äsken housuun ja kun istuin ilman alusvaatteita, niin sängyllekkin.

Miehen päälle on kiva laskea alasti kun vielä katselee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä