Kertokaapa siskot miltä orgasmi tuntuu!?

  • Viestiketjun aloittaja Matkalla Alabamaan
  • Ensimmäinen viesti
Kaija
Itse nautin kun saan nuoren isoa naida päältä. Innostun kun saan ratsastaa niin kauan kun laukean kunnolla vaikka virstat karkailevit. Onneksi on rattopoikia mitä saa ratsastaa kunnolla kun haluttaa.
Olen kuuskyppinen ja saan vielä "nuorta" poikaa. En häpeile riipputissejäni jos toinen haluu katsella kun heiluu nenänedessä. Nuoresta saa kunnolla orgasmin kun päältä tyydyttää itsensä kunnolla, ei haittaa vaikka vähän roiskuukin kun saa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Ulla
Itse nautin kun saan nuoren isoa naida päältä. Innostun kun saan ratsastaa niin kauan kun laukean kunnolla vaikka virstat karkailevit. Onneksi on rattopoikia mitä saa ratsastaa kunnolla kun haluttaa.
Onko muitakin naisia kun käyttää rattopoikia joskus. Meitä on kolme mammaa ja ollaan saman miehen kanssa, joskus erikseen ja välillä naidaan sitä porukalla kun on hyvä seisokki. Sitä ei häiritse vaikka tyydytetään itseämme vuorollaan. On siinä katsomista kun isommatkin mammat nai laihaa poikaa, onneksi on isokullinen. Kyllä naisillekkin kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ellu
Mulla sama tilanne, paitsi äsken ihan puolsien tuntia sitten itsetyydytyksessä tuli semmoinen
''sykkiminen'' Eli alkoi sykkiä kuin sydän (alapää siis)

Ja vieläkin siellä sellainen outo tunne..
ja ''virtsaa'' tuli äsken housuun ja kun istuin ilman alusvaatteita, niin sängyllekkin.

Miehen päälle on kiva laskea alasti kun vielä katselee.
 
Viimeksi muokattu:
Maikku85
Olen 26.vuotias naimisissa oleva nainen.
En ole kokaan saanut orkkua miehen kanssa.
Itse jos teen itselle niin silloin saan.
Olisi kiva saada joskus miehenkin kanssa.
Miltä sen pitäisi tuntua?
Mistäköhän kiikastaa?
 
Opettelua
Olen 26.vuotias naimisissa oleva nainen.
En ole kokaan saanut orkkua miehen kanssa.
Itse jos teen itselle niin silloin saan.
Olisi kiva saada joskus miehenkin kanssa.
Miltä sen pitäisi tuntua?
Mistäköhän kiikastaa?
Etenettekö liian nopeasti itse aktiin? Lämmittääkö miehesi sinua koskettelemalla, suutelemalla, nuolemalla tai muuten ennen varsinaista rakastelua? Jatkatteko toistenne hyväilyä käsin samalla kun rakastelette. Tämä on tärkeää koska moni nainen tarvitsee ulkoista klitoriksen kiihottamista esimerkiksi sormin tai dildolla yhtä aikaa kun itse akti on päällä. Laukeaako miehesi nopeasti niin, ettet ehdi mukaan? Kokeilkaa seuraavan kerran kun sekstaatte. Lämmitelkää toisianne hulluuteen asti. Pyydä, että miehesi rakastelee sinua takaapäin niin, että voit samalla tyydyttää itseäsi sormin (aivan samoin kun teet yksin). Tämä asento voidaan tehdä myös niin, että miehesi istuu ja sinä istut hänen sylissään kasvot häneen päin. Taivuta vartaloasi hieman ulospäin (penis osuu tässä asennossa g-pisteeseesi) ja pyydä miestäsi tyydyttämään sinua käsin tai tee se itse. Kolmas mahdollinen keino koittaa saavuttaa orgasmi. Miehesi makaa selällään jalat suorina ja sinä hänen päällään jalat auki kuitenkin niin, että jalkasi ovat miehesi jalkojen vieressä. Paina häpysi mahdollisimman lähelle miestä ja anna lantiosi keinua niin, että tunnet kuin tiukasti istuisit miehen peniksen yläpinnalla eli silloin sinun g-pisteesi tekee töitä. Liuuta itseäsi ja määrää tahti, aisti ja nauti. Vaihdelkaa asentoa sekä tempoa, koska kroppaa puutuu helposti jyystämiseen. Muista, että kaikki mikä liittyy rakasteluun on sallittua ja suotavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemuksesta äimänä
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksesta äimänä;10787429:
Täytyi oikein googlettaa naisen orgasmista viikolla kokemani jutun jälkeen.

Kävin auttamassa Pohjois-Suomessa kolleegaa selvittämässä asiakkaalla ollutta ohjelmistovikaa, johon kolleega ei ollut löytänyt ratkaisua. Ratkaisu löytyi yhdessä ja puolessa päivässä. Sen jälkeen hän ehdotti lounasta Holiday Inn-hotellissa, jossa oli kaupungin paras ruoka. Siellä myös asuin. Lounaan jälkeen hän pyysi 'lainata' hotellihuoneeni vessaa. Ei tainut varttiakaan kulua, kun heitimme päiväpeiton syrjään.

Kerroin puuhien jälkeen kuinka ihanaa se oli ollut ja kuinka pelkäsin kokemani ihanuuden vaikutuksia seuraavaan vaimon kanssa rakasteluun. Tämä oli ensimmäinen hairahdukseni 20-vuotisessa liitossamme. Hän lohduti minua, että on itse ollut 18 vuotta naimisissa ja seurustellut miehensä kanssa 16-vuotiaasta lähtien. Hänen mielestään pettäminen koskee vain perhettä ja sen onnellisuutta sekä koossa pysymystä - ei niinkään puolison pettämistä.

Hän kertoi myös, että tämä oli toinen kerta, kun antoi vieraalle. Ja nämä kerrat ovat olleet ainoita kertoja, kun hän on kokenut orgasmin. Hän paljasti, että jo ensimmäisenä aamuna, kun tulin, hän alkoi miettimään, että haluaa kiittää minua niin kuin vain nainen voi miestä kiittää, jos ratkaisen vian.

Hän otaksui, että tuo odottaminen ja kuvittelu varmaankin auttoi orgasmin saamiseen. Edellisen kerran hän oli kokenut orkut kylpyhuoneen laattoittajan kanssa, joka oli tehnyt upeaa työtä.

Kotilennolla aloin muistelamaan, että olin lukenut iltapäivälehdestä, että nainen saa helpommin orgasmin, jos mies on rakastelua ennen osoittanut joitain taitoja tai ominaisuuksia, joita nainen toivoisi periytyvän jälkeläisilleen. Siksi ajattelinkin, että johtuiko hänen kokemansa orgasmi itse asiassa tuosta kiittämisestä eli siitä, että koki alitajunnassaan, että kumppanilla olisi jotain erityistä annettavaa suvunjatkumisessa.

Tämän päivän (21.3.2012) Iltasanomissa naisen orgasmista mm. näin:
– Lisäksi he ajattelevat seksiä jonkun muuan kuin oman kumppanin kanssa useammin kuin ei-hedelmällisellä kuukautiskierron vaiheella. Sen sijaan parisuhteessa tapahtuvan seksin määrä ei lisäänny. Naiset itse asiassa saavat tutkitusti kaksi kertaa enemmän orgasmeja syrjähypyissä, kertoo dosentti R.
 
Nainen 19
Olen ollu mieheni kanssa jo puolisen vuotta, kunnes nyt tapahtui yhdynnässä jotain mitä en voi ymmärtää enkä unohtaa. Minulla alkoi kihelmöidä jalkapohjia, ja jalkoja, pian mahaa, niskaa, kaulaa, ja otsaa sekä poskia. Tunne oli sanoinkuvaamaton!! Nyt tämä kihelmöinti on tullut jo kaksi kertaa, ja näillä molemmilla kerroilla rakastelu on ollut normaalista poikkeavaa, tunteet enemmän mukana, ja molemmat täysillä mukana.
Ensimmäisen kerran jälkeen aloin itkeä, ilosta! Eilen itku oli myös hyvin lähellä. Painelin kädellä kihelmöiviä kohtia, se loppui, mutta kosketuksen loputtua alkoi pian uudestaan. Lopullisen orgasmin tultua kihelmöinti on voimakkaimmillaan, ja nyt yön yli nukuttuani vielä poskissa on osittaista kihelmöintiä.
Onko jollakin ollut vastaavaa!?
Voiko se olla vakavaa?
 
mmmm...... ah.....
kun olin 12 vuotias ja kokeilin ekaa kertaa suihkulla tyydyttämistä. ei siinä muutakuin suihku täysille ja pilluun. sain heti 20 sekunnin jälkeen mahtavat orkut jalat aloivat täristä ja halusin lisää.
myohemmin samana päivänä kokeilin porkkanalla, jonka kuorin ensin, tosin siitä en tykännyt, koska
porkkanan jälkeinen kutina oli karmeaa. sitten myöhemmin kokeilin hieromista, joka toimi myös oikein hyvin, tosin se oli hidasta puuhaa.
mutta aina kun saan orgasmin haluan heti lopettaa, sillä se tunne on niin ihana, miksi?!
 
nam
Sain eilen ensimmäisen orkun..
en ollut ikinä uskonut siihen että voin saada koska en ollut koskaan saanut..olin jo siis alkanut elämään asian kanssa enkä tuntenut katkeruutta..Ostin ystäväni suosituksesta huippukiva.fi ilmaistuotteen, intiimitanssian 4.95..kokeilin sitä eilen tosi skeptisenä kun aikaisemmatkaan eivät olleet toimineet ja PAM! 2 minuuttia ja ensimmäinen orkku koettu!
Aivan mahtavaa!suosittelen kyseistä laitetta...
 
kirsti
saan orgasmin aina ja se tuntuu todella makealle siinä huudetaan suoraa huutoa alla ja hyvin
usein vartalon yli kulkee 4-5orgasmi sarjaa ja pitää minuutin taivaassa siinä näkyy miltei tähtiä koko ajan
 
vierailija
Itselläsi on päässäsi kusta, et ymmärrä naisista mitään

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10771209:
Dodiih!!!Tuleehan noita ejakulaatioita näköjään naisillekin.Onko joillakin naisilla ns.kahdet vehkeet?Minulla on nimittäin sellainen käsitys,että siemensyöksy on ejakulaatio ja kusisuihku ON kusisuihku vai mitä?
 
sama täällä
Onpa lohdullista lukea, että muillakin on orgasmeja, jotka ei tunnu miltään. Tai ihmettelevät, onko tämä edes sitä. Minun on samanlainen kuin aloittajan, ja saan sen vain voimakkaalla masturboinnilla, miehen kanssa en ikinä.

Kimmy67 arveli, että silloin on vasta matkalla ja huippu jää saavuttamatta. Kuitenkaan sen jälkeen ei tunnu enää sitäkään vähää ja tyydytys on kai saatu, koska kiihotuskin on useimmiten kadonnut eli en haluakaan jatkaa.

Oikeastaan en koko touhustakaan välitä, kun ei tunnu miltään niin miksi se olisi haluttua. Vähän niinkuin viinan juonti; minulla tulee humalassa vain huono olo, se ei koskaan ole ollut hauskaa eikä muutenkaan mukavaa, ei siis mitään syytä juoda humalaan. Ainoat syyt seksiin on kumppanin miellyttäminen, läheisyydestä saatu tyydytys ja kuvitelma, että niin kauan kuin hän haluaa seksiä kanssani, olen rakas. Vaikka eihän sekään aina paikkaansa pidä.
 
Orgasmeja saanut
Olen kolmekymppinen nainen ja n. 14- vuotiaana saanut ekan orgasmini (kai?).
On ollut muutama ihmissuhde, valtavaa intohimoakin, mutta orgasmini ovat mielestäni aika laimeita... vai millaisia niiden "pitäisi" olla?
Omaani voisin kuvailla että yleensä se on kuin kutkuttava tunne mahan pohjassa, mutta sitten se ikäänkuin häviää jonnekin... yhtäkkiä alkaa supistella, tuntuu että sydän sykkii alapäässä ja se ei minusta tunnu mukavalta. Mut missä kohtaa siinä on se huipennus...?
Yhden kerran olen kai kokenut "varsinaisen" orgasmin, kun olin miesystäväni kanssa sängyssä, vaatteet oli molemmilla päällä ja hinkkasin itseäni häntä vasten. Jossain vaiheessa alkoi tuntua että alan ikäänkuin nousemaan ja nousemaan jonnekin (kuulostaa omituiselta?) siis ei fyysisesti... sitten yhtäkkiä tuli ihan mieletön raukeus ja ilo, se täytti ihankuin joka solun, ihan kuin olisin tullut juovuksiin tai vetänyt jotain ainetta, alko naurattamaan ja tuli ihan mieletön onnellisuuden tunne. Olen tullut siihen johtopäätökseen että tuo jälkimmäinen orgasmi tapahtui lähinnä aivoissa ja oli siksi niin mieletön ja kokonaisvaltainen, voi kun sais vielä kokea sen monta kertaa...
Mut haluaisin kuulla että miten te muut kuvailisi
tte orgasmejanne?
Ekan kerran kun sain orgasmin, se oli niin ihanaa ettei sitä voi sanoin kuvailla.. Huusin ja hytkyin siinä vaan varmaan minuutin ajan. Mä en unohda sitä tunnetta koskaan. Ihan mahtavaa. Seksin jälkeen olin niin iloinen ja pirteä kun vaan voi ihminen olla! Nauroin ja mua hymyilytti koko ajan. Olin niin onnellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Stephanie
Vaginaorgasmi: Orgasmi tulee helpotavana tunteena, lämpimänä, halvaannuttavana purkauksena, joka kestää n. 20 sek. Siihen ei tarvita klitoriksen kiihottamista. Se on lämmin tunne syvässä yhdynnässö, jossa miehen penis koskettelee kohdun seinämää välillä g-pistettä hieroen. Terskan tulee olla sopivan paksu g-pisteen stimulointiin. Auta ohjaamalla miestä pakaroista lähetyssaarnaajassa. Taitava mies, joka rakastaa sinua ja tuntee paikkasi saa sinut laukeamaan muutamalla hitaalla työnnöllä. Rajulla rynkyttämisellä tätä ei saavuta.
 
vierailija
Oon 20v. Sain ekan jo vuosia sitten. Orkun aikana ei kykene ajattelemaan muuta kuin seksiä tai seksuaalisuutta, täyttää pään. Hymyilyttää, rauhoittaa. Supistelee kauheesti, keho nytkähtelee. On toosi lämmin. Kestää varmaan 5 sekkaa? Tää on nyt tää mun kokemus.
 

Yhteistyössä