Kertokaapa viisaammat, odottaisitteko synttäreille saapuvaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
...kuinka monta lasta? Kun kutsuja on laitettu 8. 4 on ilmoittanut tulevansa, yhden äidin kanssa on puhuttu ennen kutsujen laittamista livenä, että synttärit on kyseisenä päivänä ja äiti siinä lahjatoiveitakin kysellyt. Mutta kutsun saamisen jälkeen ei hänestäkään ole mitään kuulunut. Kolmesta ei ole kuulunut mitään. Kutsussa maininta vp ja puhelinnumero. Olenko vanhanaikainen, kun itse ilmoitan aina myös siinä tapauksessa ettei laspi pääse synttäreille, jos kutsussa on vp toiveena? Vai ovatko tulossa kun kerran kutsu käynyt, eivätkä ole muuta ilmoittaneet?

Mä varmaan kyselisin vastausta 2 pvää ennen synttäreitä, jos ei oo kuulunu mitään. Mikään ei oo ärsyttävämpää, kun tuunata kaiken maailman safkoja muutamalle vieraalle tai sitten liian vähän ja kaikki ei saakkaan syötävää.

Musta tuntuu että se on vaan nykyisin niin ettei kukaan välitä :(
Ihan sama mitä järjestät niin ei kukaan ilmoita mitään - lastenkutsuille sentään joku fiksu ilmoittaa tulevansa tai ettei tuu.

Meillä oli viime kuussa lastenkutsut ja puolet ilmoitti, kaikki kutsutut tulivat näissä ei iloittaneissa oli vielä joukossa yksi tosi allerginen (ilman omia eväitä) josta olisi ollut kiva tietää etukäteen

Niin että myös ne jotka eivät ole ilmoittaneet saattavat vielä ilmaantua? No tervetulleita ovat tietysti. Mulla ei ole vanhempien yhteystietoja kun ovat lapsen päiväkotikavereita, eli en voi kysellä. Hankalaa, kun ihmisten käytöstavat niin vaihtelevat. Mä luulen kanssa, että ihmiset ei vaan välitä nykyisin.

Eli neljä tulossa varmasti, sekä ilmeisesti tuo viideskin, jonka kanssa olit jutellut etukäteen, on tulossa. Veikkaisin, että loppujen lopuksi paikalla on seitsemän vierasta. Varaisin tarjoilut kaikille kahdeksalle.

[QUOTE="aapee";23868757]Niin että myös ne jotka eivät ole ilmoittaneet saattavat vielä ilmaantua? No tervetulleita ovat tietysti. Mulla ei ole vanhempien yhteystietoja kun ovat lapsen päiväkotikavereita, eli en voi kysellä. Hankalaa, kun ihmisten käytöstavat niin vaihtelevat. Mä luulen kanssa, että ihmiset ei vaan välitä nykyisin.[/QUOTE]

Eli onko siis mahdotonta tietää tuleeko paikalle 4,5 vai 8?

Yhteistyössä