Kertokaas ideoita yksinäisille kolmikymppisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäin

Vieras
Siis täytän alkuvuodesta 30. Olen yksinhuoltaja, tukiverkkoina isovanhemmat, ei juurikaan ystäviä. Muutamia sellaisia "ystäviä" joille kelpaan kun itse tarvivat jotain.

Mietin miten tuota päivää juhlistaisin, kun äitini sanoi ottavansa lapset silloin.

Mitä tekee ihminen joka on oikeastaan täysin yksin? Eron mukana meni kaveritkin, päätyivät pettävän juopon ex-miehen puolelle, eikä kyllä edes harmita...

Mietin jos varaan hotellihuoneen viikonlopuksi naapurikaupungista jonne suunnittelen muuttoakin tässä kevään tullen. Mutta mitä siellä tekisin. Olisin vain huoneessa ja tuijottaisin telkkaria?

Kylpylät ei innosta tällä kropalla... Ei oikein tuo ryyppäämispuolikaan jaksa kiinnostaa, kevyet hiprakat lähinnä otan jos jotain otan. Baareissa en ole käynyt herran aikoihin.

Eli, ideoita?

Onko sitä pakko tehdä mitään erityistä jos ei ole kiinnostusta?

Mä täytin 30 vähän aikaa sitten ja ihan olin kotona yksin lapsen kanssa. Ei mullakaan ole ketään muuta. Ei minkäänlaisia kavereitakaan.

Sitä kai on parempi vain sanoa että lapset ovat kotona ja unohdan koko päivän, kun en tähänkään asti ole juuri juhlinut. Ymmärrän että yöaikaan täällä on hiljaista mutta odotin edes paria vastausta.

Mielestäni se, että lapsia on ja muuten viihtyy kotona ei ole syy jäädä aina kotiin, varsinkaan kun aiheesta halutaan lapset ottaa mummolaan. Melkein pakko keksiä jotain :D

Käy leffassa, tratterissa, ulkona syömässä jotain hyvää! Ja jos menet hotelliin niin nuku hyvin ja pitkään aamulla. Niin ainakin minä tekisin jos olisi mahdollisuus siihen.

Pelkäänkin sitä että tylsistyn, kun tottunut olemaan aina lasten ehdoilla joka paikassa ja tekemistä on riittänyt väsymykseen asti. Tiedän, toivoton tilanne... Vanhin on jo 12, keskimmäinen 9 ja nuorin 5 vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja minäin;30408514:
Pelkäänkin sitä että tylsistyn, kun tottunut olemaan aina lasten ehdoilla joka paikassa ...

Ehkä nyt olisikin hyvä hetki ottaa käännekohta elämään, ja alkaa etsiä sinua itseäsi? Et voi elää lastesi kautta, se ei ole hyväksi sinulle eikä lapsille. Lähde sinne pienelle reissulle, ja käytä se aika miettiäksesi mitä SINÄ haluat. Ehkä paljon kertoo sekin, että sinun pitää kysyä anonyymilta keskustelupalstalta mitä tekisit synttäreinäsi? Sinun pitää ottaa se itse selville. Tutustu itseesi ja rakasta sinua :).

Yhteistyössä