Kertokaas... joululahja-asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Kun tuolle miehelle on vaikea keksiä joululahjaa. Vaatetta tartteis, tai siis on suunnitellut ostavansa joulun jälkeen... jos rtilanne sallii.
Oisko ideaa ostaa hälle joululahjaksi vaikka lahjakortti Dressmaniin, tai muuhun vaatekauppaan, josta sais nimenomaan miesten vaatteta, ettei sit käy niin että mies laittaa sen kortin sit taas itsensä edelle ja ostaakin vaatetta esim. lapsille.

Ja ylipäätään, voikohan esim. Dressmaniin ostaa lahjakortin, ja riittäisikö max. 100?? Kai sillä jo jotain vaatetta luulis saavan?

dressman on menny pukuvoittoiseksi. mun mies joka löysi sieltä enne paljon vaatetta ei löydä nykyisin sieltä mitään . enempi tuolta wagner merkkisestä liikkeestä löytyy ja suht saman hintaisia. en kyl tiä miten laaja ketju tuo wagner on myy siis pelkästään miesten vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Hyvä idea, mutta löytääkö miehesi varmasti mieleistään Dressmanilta? Oisko joku Sokos (monipuolisempi valikoima) parempi tms.?

Sokokselta saa myös niitä lastenvaatteita... Eli saattaa sit taas ns. ohittaa itsensä ja ostaakin lapsille, siks mie ostaisin ns. miesten vaateliikkeestä sen kortin ja tuo Dressman tuli ainoana mieleen.

Ja kyllä mie luulen että löytää tuolta ko liikkeestä - ainakin mie oon joskus käynyt sieltä hälle jotain ostamassakin, ja on ne kelvanneet.

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
dressman on menny pukuvoittoiseksi. mun mies joka löysi sieltä enne paljon vaatetta ei löydä nykyisin sieltä mitään . enempi tuolta wagner merkkisestä liikkeestä löytyy ja suht saman hintaisia. en kyl tiä miten laaja ketju tuo wagner on myy siis pelkästään miesten vaatteita

Miten isoja kokoja tuolta wagnerista löytyy? Dressmannia on suosittu, kun sieltä löytyy myös farkkuja vyötäröllä 38-> Mut löytyykö tuolta?

Minä kirjoittaisin itse lahjakortin, että Tässä paketissa on leikisti kauluspaita, kravatti ja uudet siistimmät housut, mennään yhdessä sovittamaan ja valitsemaan hyvät, joulupukki maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kirjoittaisin itse lahjakortin, että Tässä paketissa on leikisti kauluspaita, kravatti ja uudet siistimmät housut, mennään yhdessä sovittamaan ja valitsemaan hyvät, joulupukki maksaa.

Toi ois muuten kiva idea, mutta se vaatis niin paljon taas kaikkia muita järjestelyjä, lapsenvahtia ainakin (vaikea saada ), tai sit ostosreissua niin, että on pienimmät mukana... ja se ei oikein tottapuhuen oo kovin houkutteleva ajatus.

Yhteistyössä