Kertokaas mulle nyt (kolutuksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Että eikös ole näin että jos minä olen käynyt jo ammattikoulun niin mulla on oikeus hakea ammattikorkeaan vaikka eri alalle? Vai tarviiko mun eka käydä amis?

Muistelen että kun ite amista kävin niin opo sillo sano että enää korkeeseen ei tartte lukiopohjaa vaan riittää että on amis alla vaikka haluis tehdä alanvaihdon... Joten kait minä nyt sitte pääsen tai SAAN hakea AMKhon ??

Toivon mukaan sieltä myös paikka irtoaa... Meinaan että tämä on jo 3s kerta ku haen ja mulla ei nyt ole huono keskiarvo mut on alkanu tuntuu et jospa mä en olekaan "luvallinen" hakemaan ko. paikkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Että eikös ole näin että jos minä olen käynyt jo ammattikoulun niin mulla on oikeus hakea ammattikorkeaan vaikka eri alalle? Vai tarviiko mun eka käydä amis?

Muistelen että kun ite amista kävin niin opo sillo sano että enää korkeeseen ei tartte lukiopohjaa vaan riittää että on amis alla vaikka haluis tehdä alanvaihdon... Joten kait minä nyt sitte pääsen tai SAAN hakea AMKhon ??

Toivon mukaan sieltä myös paikka irtoaa... Meinaan että tämä on jo 3s kerta ku haen ja mulla ei nyt ole huono keskiarvo mut on alkanu tuntuu et jospa mä en olekaan "luvallinen" hakemaan ko. paikkaa...

Mieheni kävi ammattikoulussa sähköasentajaksi ja sieltä teknilliseen ammattikorkeakouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja JES... Toivottavasti tällä kertaa onni lykästää :D

Toivottavasti olet kirjoittanut hakemuksen paremmalla suomenkielellä...

Nää on just älyttömän naurettavia, luuleeko joku että jossain kaksplussan palstalla jotakin vois vähempää kiinostaa miten kirjoitetaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja JES... Toivottavasti tällä kertaa onni lykästää :D

Toivottavasti olet kirjoittanut hakemuksen paremmalla suomenkielellä...

No onneks mulla on sentää vähä avoimempi ja laajakatseisempi mieli ku sun tyylisillä nirppanokilla, hahahahaha.. Ei tää oo tosi :D

Yhteistyössä