Kertokaas naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies26v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies26v

Vieras
Oon tämmönen 26v opiskelijamies, sinkku. Aika paljon tulee oltua viihteellä ja aika usein tullut bailattua tietyssä porukassa. Siellä on aika usein ollut paljon porukkaa, mutta yhden naisen kanssa oli aina silmäpelii sun muuta. Koskaan ei ennen oikeen juteltu keskenämme, koska porukkaa oli sen verran. Lisäksi muutakin juttuseuraa riittää.

No pari viikkoo sitten lähettiin jatkoille baariin ja aika pian oltiin siinä tilanteessa että mä olin tän naisen kanssa kahden kesken. En oikeen ees muista, mutta nopeesti se eteni semmoseen imutteluun ja kähmimiseen, että ajattelin että kohta pitäis varmaan jatkaa hommia mun tai sen luona. No nainen lähti käymään vessassa ja katos sen siliän tien. Myöhemmin löysin sen tanssimassa yhden miehen kanssa ja mulle sitten muuta kautta selvisi että se on sen mies...

Nooh nyt tällä viikolla mun naispuolinen kaveri kutsu mut bileisiin, sen tän kyseenomaisen naisen ja sen miehen kotiin. No menin, koska aikamoinen polte oli tota naista kohtaan. Ja uteliasuudesta myös (+ että bileet on aina bileet).

Siellä oli aika vähän porukkaa, joten meininki oli intiimi. Tää nainen oli pukeutunut aika niukasti (ei kuitenkaan yli) ja koko ajan se loi silmäilyjä muhun ja esim. kumartui antamaan drinkkejä hyvin anteliaasti (rinnat melkein hyppäs silmille...)

Nainen on siis naimisissa ja heillä on yksi lapsikin. Nainen on 32v ja lapsi jo 9v (oli hoidossa ku oli bileet). Lapsi käsittääkseni naisen aikaisemmasta suhteesta, nää ollut yhdessä vaan 4-5 vuotta. Nainen on fiksu, todella hyvännäköinen ja seksikäs + hyvässä ammatissa. Mutta ilmeisesti... nooh... miehiä ollut jonkun verran (ei sinällään haittaa)... Jos antaa tommosia merkkejä niin mitäs teen? Nainen EI OLE Facebookissa...

Mitä teet? Sekö oli se kysymys.

Sanoisin, että jos on lapsi yhdelle, nyt asuu yhden kanssa ja tyrkyttää itseään sulle, ni en puuttuisi ainakaan jos itse olet vakavampaa suhdetta hakemassa. Tuo nainen ei selkeästikään ole mitään sitoutuvaa sorttia ja vaikka teistä pari tulisikin, ni en mä ainakaan voisi lakata ajattelemasta että keneen se seuraavaksi iskee silmänsä ja kenen kanssa alkaa kähmiä bileissä.... J

os sen sijaan pelkkää panoa haluat, ni sitten on asia erikseen. Varattuun en itse menisi sekaantumaan siinäkään tapauksessa mutta sun päätöksesihän se on.

Unohda se. Toisten omiin ei pruukata koskea. Vaikka se nainen oliskin ollut se aktiivinen osapuoli, niin ethän anna hänelle mahdollisuuttaa rikkoa perheensä, sillä eniten siitäkärsui se lapsi, vaikka onkin jo "noin" vanha.

os sen sijaan pelkkää panoa haluat, ni sitten on asia erikseen. Varattuun en itse menisi sekaantumaan siinäkään tapauksessa mutta sun päätöksesihän se on.

No kyllä mä ainakin tätä haluan, mutta kaipa sitä pitäs vähän odotella. Sanotaan nyt silleen, että se yksi baari-ilta oli kuin huikee alkupala ja sitten tää keikistely noilla kutsuilla olis ollu sama kuin olis lukenut taivaallista ruokalistaa...

No en tiiä. Puhelinnumeron oon jo hommannutkin, mutta ajattelin soittaa työaikaan. Ajattelin vaan kysyä, että mikähän on homman nimi...

No isket kimppuun kuin sika limppuun, ihan selviä merkkejä antaa että polte olisi seksin puolellekin. Miksi sinä et kävisi sit' höyläämässä, seuraavalla kerralla juota se niin känniin että pääset pukille, vaikka vessassa käyt nykimässä sitä.

No kyllä toi homma on niin vahvasti sulle jo aivoihin ja munaskuihin pesiytynyt, että mä tiedät, että sä katot kyllä korttis loppuun. Voi silti olla, että nainen on vaan kiusannut sua. Tai tullut katumapäälle, mut toisaalta... Uskon, että homma on naisesta kiinni, mutta sä et kykene sanomaan ei. Minä en kykenis.

No siis mä antaisin sellaisen vastauksen, että jos hän on kiinnostunut ja sinä niin anna mennä vaan. Itse samassa tilanteesssa, tosin 2lasta ja ei olla naimisissa. Heillä voi olla toimimaton ja huono suhde kuten meillä. En jättäisi tilannetta käyttämättä. Huonoja suhteita on paljon!! Eikä se tarkoita, että hän käyttäytyisi samalla tavalla myöhemmin. Ihmiset kasvaa, myös erossa. Joskus tarvii ponnahduslaudan että pääsee suhteesta.

Anna mennä vaan. Ei ainakaan ittelle seksikkäitä naisia liiemmin ollu tarjolla, joten olis kyllä kaduttanut jos niitä paikkoja ois väliin jättänyt. Just tossa iässä on miehen iskettävä kiinni jos tarjolla on. Sitten on eri jos oot muutenkin kova naistenmies, mutta sain sen kuvan ettet olis. Joten kii vaan...

Yhteistyössä