Kertokaas odottavat äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastauksia tarvisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vastauksia tarvisin

Vieras
Minulla on tässä 4 päivää jatkunut vihlonta munasarjojen kohdalla, yskiessä sattuu, käet hikoilee + kainalot ja muutenkin jotenkin kylmä kokoajan. Rinnat ovat olleet tosi arat, varsinkin nänneistä, ei ole kärsinyt koskea, nyt rinta kivut kuitenkin kadonneet.
Pillerit jätin pois tässä kuussa, raha asiat olivat niin huonot, neuvolassa sanoivat että aloittaa uusi liuska heti kuin kuukautiset alkavat.
Ja niin yllättäen kun sattuikin niin kortsu hajos tuos 2 viikkoo sitte :/
(kuukautiset ovat 4 päivää myöhässä), kuukautiskierto minulla on 26päivää. ja nyt menossa jo 30päivää siitä kuin edelliset kuukautiset alkoivat.
Ajattelin odottaa kuukautisia vielä parin päivän ajan, jos ne sattuisivat tulemaan.

Voinko olla raskaana, minkälaisia oireita teillä muilla raskaana olevilla ollut alkuraskaudessa?

Voithan sie tietty ola raskaanakin, mutta nuo kaikki saattaa olla myös oireita siitä, että kroppasi "vieroittuu" pillereistä. Nythän sinulle olisi tulossa ihan luomukuukautiset, joten kroppa on enempi tai vähempi herkkänä. Vastauksen saat suht helposti, kun käyt hakee raskaustestin, halvimmat on esim prismassa noin 4e. Onnea nyt tulevaan, kumpaa tulosta sitten toivotkaan.

Voithan sie tietty ola raskaanakin, mutta nuo kaikki saattaa olla myös oireita siitä, että kroppasi "vieroittuu" pillereistä. Nythän sinulle olisi tulossa ihan luomukuukautiset, joten kroppa on enempi tai vähempi herkkänä. Vastauksen saat suht helposti, kun käyt hakee raskaustestin, halvimmat on esim prismassa noin 4e. Onnea nyt tulevaan, kumpaa tulosta sitten toivotkaan.

Niin tietysti, saattaahan tää minun kroppa olla vähän herkkänä, mutta ennenkin olen ollut parisen kuukautta ilman pillereitä, eikä vartaloni ole tällälailla reagoinut.
Plussaa toivoisin, niinkuin miehenikin toivoo:)
Kiitos kuitenkin vastauksesta!

Viimeksi muokattu:
Pienenä vinkkinä myös, jollet ole raskaana, että pillerimerkki kannattaa vaihtaa halvempaan ja hakea siihen kelakorvausta. Itselläni pillerit maksavat kuukaudessa yhden euron ja nelkyt senttiä päälle.

Uusimmat

Yhteistyössä