Kertoo paljon vanhemman veljeni luonteesta,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
En oikein keksinyt kunnon otsikkoakaan.
Vanhempi veljeni oli ostanut meidän äiteen mökille pienen leikkimökin kahdelle tytölleen.
Kaksosveljeni kokosi ja maalasi sen, tekee muutenkin melkein kaiken mökillä(sitä rempataan)
Me olemme olleet paljon siellä tekemässä töitä, tänään viimeksi kun kasaamme kaksosen apuna grillikatosta mäelle. Olemme myös maksaneet tietysti osan tarvikkeista, eihän äiteellä paljoa ole rahaa, eikä kaksosella.

Vanhempi veljeni oli käskenyt kaksosen sanoa minulle, että poikamme eivät saisi leikkiä leikkimökissä. Koska se on hänen tyttöjensä. Ja tytöillä on joku leikki kesken siellä(käyvät kerran kuussa)

No halojaa :D Siis meidän äidin mökki ja tontti, me olemme maksaneet kuitenkin aika ison osan mökkiin uppoavista tarvikkeista ja olemme tehneet siellä paljon hommia.
Ja tuo kuspää tulee sanelemaan, mitä minun poikani eivät saa tehdä minun äitini mökillä. :o :D

Kerrottakoon, että minä en pidä yhteyksiä tuohon vanhempaan veljeeni, en ole edes koskaan nähnyt hänen lapsiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
nii..no jos mulla olis veljeeni noin huonot välit niin en mäkään varmaan haluis sen lapsia mun ostamaan mökkiin.. :)

No sittenpä se vanhempi velikulta ei voi istua minun maksamassani tuolissa siellä mökillä. :D
Tosin se ei tiedä mikä niistä se on. :D

No oikeesti, en minä mene mukaan tuohon juttuun, pojat leikkivät leikkimökissä ja sitten kun lähdetään niin siivotaan jäljet. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
nii..no jos mulla olis veljeeni noin huonot välit niin en mäkään varmaan haluis sen lapsia mun ostamaan mökkiin.. :)

No sittenpä se vanhempi velikulta ei voi istua minun maksamassani tuolissa siellä mökillä. :D

No oikeesti, en minä mene mukaan tuohon juttuun, pojat leikkivät leikkimökissä ja sitten kun lähdetään niin siivotaan jäljet. :D

Just näin mäkin tekisin. Mitä veli ei tiedä, niin ei voi vahingoittaa. Eli jos kerran siivoatte jäljet, niin mistä se edes tietää, että pojat on siellä olleet?

Sun täytyy laittaa valvontakamera sun ostaman tuolin kohdalle ja iltapuuhina katselet nauhoja, että ketkäs siinä oikein istuukaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras 17:

Just näin mäkin tekisin. Mitä veli ei tiedä, niin ei voi vahingoittaa. Eli jos kerran siivoatte jäljet, niin mistä se edes tietää, että pojat on siellä olleet?

Sillä on demonin vainu. :whistle: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:

En mäkään veljeäni aina rakasta, mutta ei kävis mielessäkään kieltää sen lapsia hyppimästä trampoliiinilla, jonka mummolaan olen ostanut...

sä oot varmaan nähny sen lapset? ny oli kyse siitä ettei jätkä oo nähny veljensä lapsia ikinä... :whistle:

Ompas moista pilkun.ussimista.. :/

Mikset kysy että mitä vaaraa siinä on että lapset jakavat mökin?
Kuten ei teilläkään ole ollut vaaraa oleskella samassa mökissä?

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

En tykkää vetää omaa kaksosveljeäni minun ja vanhemman veljemme juttuun mukaan. En käytä kaksostani 'viestinviejänä', kuten hän käyttää, tulkoon itse kieltämään minun poikiani äitini mökille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:

En mäkään veljeäni aina rakasta, mutta ei kävis mielessäkään kieltää sen lapsia hyppimästä trampoliiinilla, jonka mummolaan olen ostanut...

sä oot varmaan nähny sen lapset? ny oli kyse siitä ettei jätkä oo nähny veljensä lapsia ikinä... :whistle:

Siltikin... Miksi kiusata lapsia, jos aikuiset ränkkäävät? Ja päästäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

En tykkää vetää omaa kaksosveljeäni minun ja vanhemman veljemme juttuun mukaan. En käytä kaksostani 'viestinviejänä', kuten hän käyttää, tulkoon itse kieltämään minun poikiani äitini mökille. =)
Ug, just tota meinasinki.
Asiat kysytään juuri siltä kelle onki asiaa.

=)

Ei sitä muuten saa selväksi.

Kehottasin varmaan veljeä ostamaan lukon siihen leikkimökkiin...niin ja selittämään lapsille miksi eivät saisi leikkiä :headwall: :headwall:
Suku on pahin....ja liuta muita kliseitä....Mutta yritä kestää ja oottele rauhassa että velu tulee itte kertoon =) mikä mieltä rassaa

Aika hankalaa olla lasten kanssa jossain jossa on joku lasten juttu ja ne ei sinne saisi mennä. Kyse vielä lasten mummulakesämökistä. Suoraa kiusantekoahan tuollainen on.

Tuollaiset mökit pitäisi pystyttää omalle tontille, eikä tuollaiselle "yhteiselle" maaperälle. Tai jos mennään pystyttään tuollaiseen paikkaan jossa kaikki oleilee, jotain ihan omaa mihin muut ei saa koskea, toki siihen pitää pyytää suostumus muilta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No eihän tuollainen ole, kuin pisara meressä. Täysin toisarvoinen juttu, kun välinne on noin huonot, että lapset eivät edes sukulaislapsia tapaa.

Ei meidän välimme ole huonot, niitä kun ei ole olemassakaan. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja :
No eihän tuollainen ole, kuin pisara meressä. Täysin toisarvoinen juttu, kun välinne on noin huonot, että lapset eivät edes sukulaislapsia tapaa.

Ei meidän välimme ole huonot, niitä kun ei ole olemassakaan. :saint:

Surullista ainakin lasten kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onko teillä samat vanhemmat? ihan vaan tuli mieleen tollanen kysymys. Mutta ikävä tilanne kuitenkin :/

On meillä, vaikka en voisi uskoakaan sitä. Meidän välirikkoon on montakin syytä, mutta suurin syy on kyllä hänen käytöksensä ja uskomuksensa ja tekonsa. Ja hän opettaa sitä samaa omille lapsilleen. :o :/

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onko teillä samat vanhemmat? ihan vaan tuli mieleen tollanen kysymys. Mutta ikävä tilanne kuitenkin :/

On meillä, vaikka en voisi uskoakaan sitä. Meidän välirikkoon on montakin syytä, mutta suurin syy on kyllä hänen käytöksensä ja uskomuksensa ja tekonsa. Ja hän opettaa sitä samaa omille lapsilleen. :o :/

Uskomuksensa? Onko hän uskovainen ja siksi meni välit?

Kyselen siksi, että en voi käsittää miten omaan veriveljeen/siskoon voi mennä edes välit....aikuisena. Surullista varmaan äidillesi, minulle ainakin olisi jos noin käy omille lapsilleni =(

Vinkkejä kuinka tuon voisi ehkäistä?

Mulla on tasan yhtä huonot tai olemattomat välit sisarukseeni kuin "jätkälläkin". Ihan kamala tilanne, mutta oikeesti on kyllä niin, etten itse voi sille yhtään mitään. Ei se aina ole niin, että "riitaan tarvitaan 2". On olemassa ihan käsittämättömiä ihmisiä. Mun muut sisarukset tai vanhemmat eivät auta korjaamaan tilannetta vaan kutsuvat meidät esim. joulupöytään aina eri aikaan jne.
Mun lapset eivät ole koskaan saaneet korttiakaan sisarukseltani saati että itse olisimme saaneet tekstiviesti- tms.onnittelua edes lasten tultua. Itse olemme luovuttaneet sisarukseni suhteen muilta osin, mutta huomioimme kovasti monella tavoin kun he lapsen saivat. Materiaalisesti ja onnitteluin, sillä halusimme kovasti osoittaa myös itsellemme ettemme pidä syntyneen lapsen ongelmana sitä, että vanhempansa käyttäytyvät ihan käsittämättömästi.
Jätkälle tsemppiä ja onneksi sinulla on kaksosveljesi tuon vanhemman veljen lisäksi.

Yhteistyössä