kertooko mies totuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oodi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oodi"

Vieras
Mies ei ole aikoihin tehnyt aloitteita minuun seksin suhteen. Itse haluisin seksiä ja olen kertonut miehelle tämän.Kuitenkin haluaa seksiä kanssani kun kysyn ja teen itse aloitteen. Olen kysynyt onko toinen nainen ja mies kiistää ja nauraa päälle. Viihtyy töissä paljon ja tykkää työstään sen tiedän. Töissä joitain naisia, tosin hiukan miesmäisiä ehkä minuun verrattuna. Ei kuulemma puhu heidän kanssaan mitään koskaan. Tykkää olla lastensa kanssa.
Kuitenkin kun oltiin keväällä työpaikan illanvietossa niin yksi "firman" nainen sanoi miehelleni että mieheni oli jonkun toisen naisen mielen pahoittanut pahasti sanomisillaan. Niin ja mieheni ei ole mikään adonis sitten eikä naiset juokse hänen perässään. Vaan on hiljainen enempi. Ainakin minun seurassani ja kotona ja on aina ollut.

[QUOTE="oodi";25331485] Töissä joitain naisia, tosin hiukan miesmäisiä ehkä minuun verrattuna. Ei kuulemma puhu heidän kanssaan mitään koskaan. Tykkää olla lastensa kanssa.
[/QUOTE]

No minusta tämä ei ihan maalaisjärjellä ajateltuna kuulosta koko totuudelta. Ei se toki tarkoita, että miehelläsi olisi välttämättä mitään suhdetta (tosin mistäs sitä tietää), voihan tuo liioittelu johtua siitäkin, että pelkää jostain syystä että suutut viattomammistakin asioista.

No minusta tämä ei ihan maalaisjärjellä ajateltuna kuulosta koko totuudelta. Ei se toki tarkoita, että miehelläsi olisi välttämättä mitään suhdetta (tosin mistäs sitä tietää), voihan tuo liioittelu johtua siitäkin, että pelkää jostain syystä että suutut viattomammistakin asioista.

No en mä nyt juttelusta suuttuisi. Mutta koska on meidän kanssa ja vaikka olisikin joku niin ei kuitenkaan perhettään jätä sen takia. Menettäisi liikaa. Niin ja monesti sanoo rakastavansa minua vaikka en kysy edes.

[QUOTE="oodi";25331654]No niin jäit kiinni! Meillä on tosiaan 5 lasta ja ainakin ne on yli 10v. ;) Sä oot siis se hoikka ja missin näköinen nainen sieltä töistä?[/QUOTE]

*reps* :D
Kerro toki lisää, kuten mun nimen eka kirjain?

Sillä mitään toista naista ole! Työnarkkis ja sillä siisti!
Ehdottelet joka ikinen ilta ja kuksit sitä sen minkä kerkiät, niin sitten ei ainankaan tee mieli muualla....

[QUOTE="oodi";25331779]kerro sä thihi ensin mun nimen eka kirjain? Tai miehen nimen eka kirjain. Tai jonkun meidän lapsen nimen eka kirjain.[/QUOTE]

Yhden lapsen nimi alkaa M-kirjaimella :D
(mutta ei, tässä tarinassa on tähän asti yksi virhe, eli ei minulla ole suhdetta sinun mieheesi)

[QUOTE="osku";25331889]On sillä toinen nainen ilman muuta.[/QUOTE]

No meidän seksielämää tuo vaan parantaa. Miehellä seisoo paremmin kuin koskaan ja minä nautin ja mies nauttii. ;) Itse asiassa kiihottavaa ajatella että toinenkin haluaa hänet.