O
"oodi"
Vieras
Mies ei ole aikoihin tehnyt aloitteita minuun seksin suhteen. Itse haluisin seksiä ja olen kertonut miehelle tämän.Kuitenkin haluaa seksiä kanssani kun kysyn ja teen itse aloitteen. Olen kysynyt onko toinen nainen ja mies kiistää ja nauraa päälle. Viihtyy töissä paljon ja tykkää työstään sen tiedän. Töissä joitain naisia, tosin hiukan miesmäisiä ehkä minuun verrattuna. Ei kuulemma puhu heidän kanssaan mitään koskaan. Tykkää olla lastensa kanssa.
Kuitenkin kun oltiin keväällä työpaikan illanvietossa niin yksi "firman" nainen sanoi miehelleni että mieheni oli jonkun toisen naisen mielen pahoittanut pahasti sanomisillaan. Niin ja mieheni ei ole mikään adonis sitten eikä naiset juokse hänen perässään. Vaan on hiljainen enempi. Ainakin minun seurassani ja kotona ja on aina ollut.
Kuitenkin kun oltiin keväällä työpaikan illanvietossa niin yksi "firman" nainen sanoi miehelleni että mieheni oli jonkun toisen naisen mielen pahoittanut pahasti sanomisillaan. Niin ja mieheni ei ole mikään adonis sitten eikä naiset juokse hänen perässään. Vaan on hiljainen enempi. Ainakin minun seurassani ja kotona ja on aina ollut.