Kesä lasten 2v. & 5v. kans kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kerroin miehelleni että minulla olisi tavallaan viimeinen mahdollisuus olla lasten kanssa kotona kesä. Ottaisin töistä palkatonta ja saisin kelalta kotihoidon tukea kesän ajan. Olisihan minulla myös kolmen viikon kesäloma, josta saisin kesäloma rahat. Meidän nuormimmainen kun täyttää syksyllä 3v. Mut eipä mies ollut kovin innostunut. Vähänkös ottaa päähän.....
Ja kyllä me yksi kesä rahallisesti pärjättäis, mut mies kun ei haluaisi pihistellä kuulemma kesällä...

Joo oishan se kiva tosiaan olla kotona, viime kesän olin hoitovapaalla, mut nyt jotenkin tuntuu että mies ei osaa ajatella muuta kuin sitä että rahaa on vaan riittävästi. Hän ei ajattele ollenkaan että on se rankkaa lapsillekkin olla hoidossa, etenkin kun meidän lapset pitää hoitoaamuina herätää n. klo 5.40. Mut miehillä kun taitaa olla putkiaivot....

Mä oon jäämässä kesäksi hoitovapaalle, tyttö täyttää ens kuussa 2v. Neljä kuukautta kotona, ei sitten tuon 9v tytönkään tarvii olla yksin kesälomaansa! Nyt oon yrittäny joka kuu jemmata pikkasen että ei menis miehen koko palkka pelkkiin laskuihin sitten.. Tiukkaahan se tulee taas olemaan mutta varmasti sen arvoista :heart:
Ja meillä ainakin mies ihan tyytyväinen siihen että saadaan olla kotona :heart:

Yhteistyössä