Kesä on kivaa ja toisaalta taas ei ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Niin nythän alkoi tosiaan kesä, aurinko paistaa ja lämmintä on! Sormet syyhyää kaikkiin kesätouhuihin. Viikonloppuna mökillä tuli hankittua ekat kerrokset rusketusta.. mutta , mutta, mikäs hemmetti siinä on, että mä aloitan nykyään aina nämä kesät oksentamalla, viime yönä tuli rykäistyä mahan sisällöt pihalle pariin otteeseen oikeen kunnolla ja kuumettakin on hiukan. Pelkään yli kaiken sitä samaa touhua kuin vime kesänä kun sain kampylobakteerin ja sitä seuranneen niveltulehduksen. Pitääkö mun joka kesä aloittaa samoin?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oletko varma, ettet hankkinut lämpöhalvausta tai auringonpistosta?
Olin vähiten auringossa koko porukasta, koska olen herkin palamaan. Ensin kyllä ajattelinkin että voisko käydä sellainen tuuri mulla että saan auringonpistoksen, mutta oireet ei vaikuttaneet sit loppujen lopuksi siltä, lämpöä mulla on vain hiukan ja se nousi vasta oksentelun jälkeen, ripuloin illalla oksentelun lisäksi, mahaa kouristi ihan hirveästi. Enkä mä hehkunut silleen punaisena kuin auringonpistoksessa potilas hohkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No joo, tota on liikkeellä...

(Edellisyönä vessassa pariinkin otteeseen piipahtaneena)
Siis nämä bakteeri- tai virusmahataudit on karseita, niissä ihan oikeasti tulee mieleen että tähänkö nyt kuolen.. oksensin niin rajusti viime yönä että meinasin tukehtua siihen oksennukseen.. Muistelen jostain syystä kaiholla raskausajan oksentelua nyt.. se oli niin helppoa, ei sattunut mahaan eikä kouristanut, oksensi vaan..

Hui, toivottavasti paranet pian eikä ainakaan viime kesäinen uusisi :o

Mie en kestä kesää juuri ollenkaan. Aivan kertakaikkisen kamala hyönteiskammo ja eilen illalla löysin punkin vattastani :x Inhoan, inhoan, inhoan.

Yhteistyössä