Kesäahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentaa

Vieras
Tiiän että tää on ihan tyhmää valitusta, mutta...

Oon siis lasten kaa kotona koko kesän. Yksinhuoltajana ja opiskelijana rahaa ei ole paljon ja masentaa. 2kk eikä mitään suunnitelmia. Joo voitais käydä lähialueen kohteissa, mutta tylsää yksin. Kaikki muut reissaa ja tekee kaikkea ja me käydään vaan lähirannassa uimassa. Haluisin tehdä reissun vaikka Särkänniemeen tai Muumimaailmaan, muttta mulla ei ole autoa, joten kaikki reissut pitää tehdä bussilla. Hain tuettua lomaa ja perheleirille, mutta kunpaakaan ei päästy :(

Tuurissa on ilmainen tivoli heinäkuussa alle 13v. Junat ovat tarjoushinnoilla koko kesän, vaikka sinne muumimaailmaan tai särkänniemeen. Eikö sinulla ole ystäviä joiden kanssa mennä, maksatte menoveten viakka puoliksi.

Ei millään pahalla mutta tässä nyt taas voisi mainita elämänhallinnasta. Tehdään niitä lapsia vasta sitten kun ne on varaa elättää ja mielellään sellaiseen suhteeseen ettei YH:na tarvitse yksin kaikesta vastata.

Lainatkaa jostain teltta, ottakaa eväät ja jonnekin patikkareissulle.

Mitäs, jos laittaisit jonnekin kimppakyytipalstalle ilmoituksen? Kerrot saman kuin tännekin ja ehdotat huvittaisko ketään lähteä päiväretkille niin, että maksat bensasta osuutesi? Ja jos et ole kauhean tiukkana, millaista seuraa haet, saatat tutustua itsekin siinä sivussa mielenkiintoisiin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja elämänhallinta;28593421:
Ei millään pahalla mutta tässä nyt taas voisi mainita elämänhallinnasta. Tehdään niitä lapsia vasta sitten kun ne on varaa elättää ja mielellään sellaiseen suhteeseen ettei YH:na tarvitse yksin kaikesta vastata.

Anteeksi vaan, mutta mistä mä saatoin tietää miten elämä menee. Kun lapset olen tehnyt niin molemmilla oli töitä ja oltiin naimisissa. Toista alaa nyt opiskelen, koska en voi omaa alaa tehdä yksinhuoltajana.

[QUOTE="vieras";28593447]Missäpäin asustelet, olen kanssa koko kesän lomalla lasten kanssa ja eipä seura tekisi pahaa ja autokin löytyy.[/QUOTE]

Etelä Suomessa asustellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja elämänhallinta;28593421:

voi että ottaa ap:n puolesta koteloon nämä tyypit. Jos ei oo muuta sanomista ko tätä iän aikasta vi**tilua niin anna olla. Kun ne lapset nyt on niin eikö olisi mukavampaa jos yhdessä keksittäis jotain kivaa, jota ap vois lapsien kanssa tehdä.

Ja ap.lle kun et yksin halua lasten kanssa mennä niin olisko sinulla jotain ystävää joka lähtisi teidän kanssa taikka lasten isovanhempia? Eikä lapset osaa ajatella mentiinkö nyt lähelle vai kauas. Linja-auto retki vaikka naapurikaupungin uimahalliin on jo erilainen kokemus. Mukavaa kesää teille :)

Yhteistyössä