Hae Anna.fi-sivustolta

Kesä 2007

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Vierailija, 20.09.2006.

1. Vierailija Vierailija

Minne aiotte matkustaa Kreikassa ensi kesänä, mistä syystä? Mikä hotelli, matkanjärjestäjä yms. perusteluineen.

2. - - - Vierailija

Mistäs sen nyt tietää, ei sitä aina Kreikkaan edes matkusteta, tosin tänä kesänä jo kolmas kerta tulossa. Ainahan ei löydä mieleistään paikkaan ja silloin täytyy "säveltää" itse jotain.
    Eikä valmismatkakatalogit ole vielä edes ilmestyneet.

3. hl Vierailija

Minä ainakin matkustan "aina" Kreikkaan :). Tänä vuonna 10. kerta. Ensi vuonna menen luultavasti Pargaan, mutta se nyt varmistuu vasta kun uudet esitteet ilmestyvät.

4. marica Vierailija

hl, oletko ollut tänä vuonna Kreikassa jo 10 kertaa?

5. matkamies Vierailija

Olisi tarkoitus lähteä keväällä Rethymnoniin, tuntuu juttujen ja kuvien perusteella mukavalta paikalta. Vanhan kaupungin nurkilla ei vaan ole tarjolla hotelleja. Aurinomatkoja on tullut käytettyä jo hyvien lapsialennusten vuoksikin. En oikein siedä tuota Finnmatkojen joka askeleen hinnoittelusysteemiä.

6. hl Vierailija

marica, tänä vuonna on siis (vasta) kymmenes (10.) kerta kyseissä maassa kaiken kaikkiaan. Sori kiireessä kirjoitettu väärin tulkittava lause :).

7. marica Vierailija

Tuota vähän arvelinkin...

8. Minä matkustan luultavimmin Rodokselle parin vuoden tauon jälkeen,on jo ikävä sinne.Matkan järjestäjäna joko FM tai AM ja hotellina ehkä Cactus syystä että se on hyvällä paikalla ja siinä on uima-allas,koska tyttäreni ei halua uida meressä.

9. Elounda Vierailija

Me matkustamme Itä-Kreetalle heinäkuussa 2007.

10. ellada_ Vierailija

agia marinaan oon menossa, matka varattu jo. finnmatkojen kautta. kolmas kerta.

11. hellenic Vierailija

Lycka till! Rysä odottaa!

12. Kalastaja Vierailija

Toivottavasti rysässä on saalista myös (silakkaa).

13. lukija Vierailija

Kyllä rysissä jotain "saaliita" yleensä on, riippuu...

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri