Kesä ja motoristit tiellä.

  • Viestiketjun aloittaja Motoristi.
  • Ensimmäinen viesti
Motoristi.
Kesä tulossa ja mullakin on se JAWA 1000 kuutiota vain odottamassa kesää. Olen jo vanha mies mutta sitä ei heti huomaa kun kurvailen pyöräni kanssa. Poliisi kerran pysäytti ja käski ottaa potan pois päästä. ISOISÄ siltä tuli heti mulle. No en varmasti ole ei ole mun suvussani kyttää minä sanoin heti sille.Eikun sinähän olet jo vanha ukko ja ajelit pyörälläsi kuin poikaset. Minä muistan sen varmasti vielä kuolin vuoteellani. Ajelen kuin poikaset siltä kytältä tuli, se pelasti mun päiväni.
Viime kesänä otin liftareita kyytiin ja poikia eniten kun minä pidän runkata heidän siitintä. Ja pojat saavat kokeilla munkin leluani ja tarkoitan mun JAWAANI en sitä toista kun en ole homo siinä mielessä. Ja tytöt eivät saa mun vertani lämpöiseksi, Mutta sitten tulee veera tai siiri ne ovat sisaria
keskenään ja kumpikin viinaan meneviä yli 50 kesää vanhoja likkoja. Mullakin kalu kovana kun ne tulevat mun silmieni eteeni. Ja toinen kyytiini ja kurvailen kartsalla sekä vaihto sen jälkeen, Sitten me menemme heidän asunnolle kun on sopivasti lähellä keskustaa ja mitä siellä tapahtuu. Ei kuulu juuri sinulle vain sen kerron että ne juovat pois kaiken minkä minä olen heille kantanut. Ja vastalah-
jaksi ne tulevat kumpikin sänkyyn pitämään minua kädestä kiinni että en pelkää pimiää.
 

Yhteistyössä