Kesä ja naapurin muija

  • Viestiketjun aloittaja Glo
  • Ensimmäinen viesti
Glo
Taas meinaa tulla hulluksi!
Kun lämpimät ilmat alkoivat niin eiköhän naapurin muija pyöri pienissä bikineissään kaiken aikaa pihalla puutarhahommissa tai aurinkoa ottamassa. Arvatkaa miltä tuntuu katsoa kun nainen nyppii rikkaruohoja mehevä perse pystyssä, kumartuu poimimaan jotain nurmikolta tissit puolipaljaana tai makaa jalat levällään aurinkotuolissa?
Panettaa, mä haluan vierasta ja varattua heti!
 
bikinipiika
Älä katso, jos on niin vaikeaa. Toisaalta kuulostaa kyllä siltä, että nainen kaiketi esittelee itseään ihan tarkoituksella, joten mitenpä olisi, jos menisit ihan suoraan ehdottelemaan.

Toisaalta voi olla, että nainen ei tajua itsekään olevansa tirkistelyn kohde. Omasta naapuristostani olen huomannut, että riittää vähemmänkin provosoiva pukeutuminen. Tuubitoppi ja shortsit, niin herkemmillä nekin tuntuvat aiheuttavan kuolaamista. Tosin se on kyllä jo aika säälittävää.
 
a lady
No joo, kyllä olen muutamaan kertaan ikkunasta katsellessani vetänyt runkut... sen verran himottavan näköisesti on pintaa tarjolla :)

Voi herranjestas sentaan!! Kauhea ajatus ettei edes omalla pihallaan sa ottaa rennosti, kun jossain ikkunantakana on aija runkulla, hahahhaha!

Toisaalta jos kyseessa olisi komea ja kiva mies, niin sittenhan ajatus on vain tooodella kiihottava! Voisi vahan "vahingossa" vilauttaa enemmankin ;)))))))
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Voi herranjestas sentaan!! Kauhea ajatus ettei edes omalla pihallaan sa ottaa rennosti, kun jossain ikkunantakana on aija runkulla, hahahhaha!

Toisaalta jos kyseessa olisi komea ja kiva mies, niin sittenhan ajatus on vain tooodella kiihottava! Voisi vahan "vahingossa" vilauttaa enemmankin ;)))))))
Niiin.... mitäs kauheata siinä nyt naisen kannalta on jos naapurin kiva ja komea mies kiihottuu. Vaikkapa sinusta?
Eipä tuo määritelmäsi (mitenkään kehumatta) kovin kaukana totuuudesta minun kohdallani ole :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunny!
Itseasiassa monet naiset nauttivat, kun saavat näyttää paljasta pintaa. Jos on niin hyvännäköistä kroppaa, mitä ilkeää esitellä, eikös se ole naapurinkin miehen mielestä ihan runkun väärti.
Ei siinä tarvi taivastella sen enempää, eikä herrasiunaata kailottaa.
 
Glo
Onneksi aurinko paistaa nyt aika lämpimästi, joten naapurin muija makaa taas ulkoterassilla aurinkoa ottamassa:)
Jalat tänne meille päin, reidet harallaan. Päällä valkoiset bikinit, jotka näyttävät kivalta jo ruskettuneella iholla. Katselen ikkunasta ja ajattelen miten menisin hänen taakseen, polvistuisin reisien väliin ja tarttuisin pakaroista kiinni. Hiroisin ja puristelisin niitä, hetken kuluttua vetäisin pöksyt pois paljastaen valkoisen perseen, painaisin kasvoni reisille ja alkaisin nuolla siirtyen ylöspäin. Levittäisin lämpimiä pakaroita ja paljastaisin persevaon kieleni siirtyessä sinne ihan ryppureiälle asti. Nainen nostaisi hetken kuluttua perseensä ylös ja ja tarjoaisi nuoltavaksi turpean vittunsa... Kieleni lipoo häpyhuulia, uppoaa kostuvaan vittuun.... nainen alkaa huokailla ja riisun shortsini. Asetun hänen taakseen, ohjaan kovana seisovan kyrpäni oikeaan paikkaan ja upotan sen naapurin halukaaseen ja kiimaiseen pilluun...
 
ruby
Onneksi aurinko paistaa nyt aika lämpimästi, joten naapurin muija makaa taas ulkoterassilla aurinkoa ottamassa:)
Jalat tänne meille päin, reidet harallaan. Päällä valkoiset bikinit, jotka näyttävät kivalta jo ruskettuneella iholla. Katselen ikkunasta ja ajattelen miten menisin hänen taakseen, polvistuisin reisien väliin ja tarttuisin pakaroista kiinni. Hiroisin ja puristelisin niitä, hetken kuluttua vetäisin pöksyt pois paljastaen valkoisen perseen, painaisin kasvoni reisille ja alkaisin nuolla siirtyen ylöspäin. Levittäisin lämpimiä pakaroita ja paljastaisin persevaon kieleni siirtyessä sinne ihan ryppureiälle asti. Nainen nostaisi hetken kuluttua perseensä ylös ja ja tarjoaisi nuoltavaksi turpean vittunsa... Kieleni lipoo häpyhuulia, uppoaa kostuvaan vittuun.... nainen alkaa huokailla ja riisun shortsini. Asetun hänen taakseen, ohjaan kovana seisovan kyrpäni oikeaan paikkaan ja upotan sen naapurin halukaaseen ja kiimaiseen pilluun...

Hyi h"""""i sina sitten kuvailet toimintaasi ja naisen kroppaa niin kauniin sanoin... kai se paljastaaa seksuaalisen turhautumisesi! Jotenkin muutenkin hairitsevaa kun tuollalailla salassa kyylaat viatonta naista. En ole varma mita siita ajattelisin...
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Miksi ihmeessä "Hyi h"""""i"?.
Ihan oikeasti naapurin muija On haluttavan hyvännäköinen :)
Ja omat fiilikseni ja haaveni ovat mielestäni ihan kunnioittavia ja arvostavia vaikka niitä kyyläämisenä tietysti voi pitää..
- Juu, seksuaalista turhautumista ja puutetta on ilmassa omassa suhteessa, ollut jo pitkään. Helpottaa hieman nämä fantasiat, jotka kyllä tekisi mieli toteuttaa...
 
ruby
Miksi ihmeessä "Hyi h"""""i"?.
Ihan oikeasti naapurin muija On haluttavan hyvännäköinen :)
Ja omat fiilikseni ja haaveni ovat mielestäni ihan kunnioittavia ja arvostavia vaikka niitä kyyläämisenä tietysti voi pitää..
- Juu, seksuaalista turhautumista ja puutetta on ilmassa omassa suhteessa, ollut jo pitkään. Helpottaa hieman nämä fantasiat, jotka kyllä tekisi mieli toteuttaa...

Tarkoitin, etta kaytat todella rumaa alatyylin kielta kuvaillessasi miten nussisit naista, "vittu" "perse", se kertoo jotenkin aggressiivisuudesta, mika yhdistettyna naista salaa kyylaavaan mieheen on kaukana seksikkaasta :(

Ihailu, haaveilu ja naisen kehon hekumointi on ok ja eriasioita kun tuollainen alentava puhe, kaytat kirosanaa kuvaillessasi naisen alapaata!
 
Viimeksi muokattu:
Mj_
Tarkoitin, etta kaytat todella rumaa alatyylin kielta kuvaillessasi miten nussisit naista, "vittu" "perse", se kertoo jotenkin aggressiivisuudesta, mika yhdistettyna naista salaa kyylaavaan mieheen on kaukana seksikkaasta :(

Ihailu, haaveilu ja naisen kehon hekumointi on ok ja eriasioita kun tuollainen alentava puhe, kaytat kirosanaa kuvaillessasi naisen alapaata!
- Höh, naisena en ymmärrä ollenkaan kommenttiasi. Tuo kuvaushan oli kaikkea muuta kuin agressiivista, rumaa ja alentavaa. Minulla ainakin on perse ja useimmiten jopa kiimainen vittu :)
 
Viimeksi muokattu:
bikinipiika
No ehkä toi vittu ei sanana ole kauneimmasta päästä, mut kukin tyylillään ;D

Muutenkin sanoisin kyl, että aikuinen nainen tietää tasan tarkkaan keikistellessään puolialastomana kotipihallaan mitä tekee ja että voi hyvinkin olla tirkistelyn kohteena. Jos siis ei ole parimetriset muurit ympärillä tai jotain muuta vastaavaa. Tuskin se salainen runkkaus haittaa sitä naapurin naista millään tapaa.
 
JM
Olen myös sitä mieltä, että täysin harmitonta on, jos tämä meidän tirkistelijä naapurinsa naista katselee. Niin kauan, kun fantasia pysyy pelkkänä fantasiana niin minä en ainakaan näe asiassa mitään pahaa.

Tykkäisin itsekin, jos joku mies joutuisi kiimaisena takiani päästämään paineitaan omalla kädellään. Olisin salaa imarreltu, vaikka sillon kuin en tälläistä toimintaa odottaisi, se tuntuisi loukkaavalta. Jos kuitenkin tietäisin naapureiden voivan nähdä ja ehkä kiihottavanikin jotain miekkosta, niin se olisi vain hauskaa :)
 
Glo
Heh, ihan ilman salaa tirkistelemistäkin naapurin muija bikineissään on tyrkyllä katseltavaksi omalta pihaltamme. Siinähän touhutaan samaan aikaan pihoillammme mitä nyt touhutaan, välillä jutellaan ja otetaan kaljat. Voihan olla, että naapuri on kyllä havainnut katseeni suunnan, eipähän tuo ole kuitenkaan siitä pahastunut jos onkin huomannut.
Vai että kielenkäyttöni on agressiivista ja naista alentavaa? Luulin kirjoittaneeni ihan päinvastaista ja naista ihastelevaa tekstiä. Se vaan on näin, että sanat "penis", "peppu", "pimppi" tai "vagina" ei oikein mun mielestä kuvaa sitä kiimaista menoa mikä mielessä pyörii. Sori.
 
a lady
Heh, ihan ilman salaa tirkistelemistäkin naapurin muija bikineissään on tyrkyllä katseltavaksi omalta pihaltamme. Siinähän touhutaan samaan aikaan pihoillammme mitä nyt touhutaan, välillä jutellaan ja otetaan kaljat. Voihan olla, että naapuri on kyllä havainnut katseeni suunnan, eipähän tuo ole kuitenkaan siitä pahastunut jos onkin huomannut.
Vai että kielenkäyttöni on agressiivista ja naista alentavaa? Luulin kirjoittaneeni ihan päinvastaista ja naista ihastelevaa tekstiä. Se vaan on näin, että sanat "penis", "peppu", "pimppi" tai "vagina" ei oikein mun mielestä kuvaa sitä kiimaista menoa mikä mielessä pyörii. Sori.

Ok, hyvaksyn talla selityksellasi sen ettei kyseessa ollut naista alentava aggressio :) Hyva niin!

Mutta miten olisi tussu, tai pillu? Eikos tussu esim ole aika kiimainen sana? ;) Persekin viela oikein kiimaisena menee, mutta ei kirosanat!
 
Viimeksi muokattu:
muija
Olen myös sitä mieltä, että täysin harmitonta on, jos tämä meidän tirkistelijä naapurinsa naista katselee. Niin kauan, kun fantasia pysyy pelkkänä fantasiana niin minä en ainakaan näe asiassa mitään pahaa.

Tykkäisin itsekin, jos joku mies joutuisi kiimaisena takiani päästämään paineitaan omalla kädellään. Olisin salaa imarreltu, vaikka sillon kuin en tälläistä toimintaa odottaisi, se tuntuisi loukkaavalta. Jos kuitenkin tietäisin naapureiden voivan nähdä ja ehkä kiihottavanikin jotain miekkosta, niin se olisi vain hauskaa :)
Olen kesäleski ja huomasin naapurin pojan katselevan ja hierovan itseäänsä, pyysin kaljalle ja sai katsella kunnolla. Aamulla ei tarvinnut pojan runkata kun oli nähnyt jokapaikan tirkistelemättä kunnolla, oli onnellinen ensikokemuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
joskus
Olen kesäleski ja huomasin naapurin pojan katselevan ja hierovan itseäänsä, pyysin kaljalle ja sai katsella kunnolla. Aamulla ei tarvinnut pojan runkata kun oli nähnyt jokapaikan tirkistelemättä kunnolla, oli onnellinen ensikokemuksesta.

Sulla kävi tuuri jos nuorta naaputin poikaa sait. Itse aikanaan annoin pojalle kesällä kaksi kuukautta, ja tuntu hyvälle saada nuorta. Sen jälkeen olenkin katsellut nuoria kundeja, ja kesäisin kun avaa paitaa niin haluavat katsella rintojani. Hyviä kokemuksia nuorista vaikka on yli viiskyt, Nuorissa tulevaisuus ainakin sängyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
No joo, kyllä olen muutamaan kertaan ikkunasta katsellessani vetänyt runkut... sen verran himottavan näköisesti on pintaa tarjolla :)

Olen naisena katsllut kun naapurin poika runkkaa. Olen vienyt olutta kun muut ovat poissa, kerroin näkemästäni ja poika oli nolona. Kyllä se rupes seisoo kun otti puseroa pois, kyllä kannatti nuorta naapurin poikaa kokeilla muutenkin kun kesällä. Piristävä suhde vielä kypsissä kymmenissä.
 
Viimeksi muokattu:
sinkutar
Taitaa olla aika yleisiä nää naapuri fantasiat... :)

Tästä ketjusta päätellen niin pitäisikö vain laittaa bikinit päälle, mennä keikaroimaan pihalle ottamaan aurinkoa hyvin näkyvästi ja jääkaappiin varata olutta?

Mutta asiasta kymmenenteen minusta on surullista, että ap:n suhde on päässyt noin huonoon jamaan.
 
Glo
Taitaa olla aika yleisiä nää naapuri fantasiat... :)

Tästä ketjusta päätellen niin pitäisikö vain laittaa bikinit päälle, mennä keikaroimaan pihalle ottamaan aurinkoa hyvin näkyvästi ja jääkaappiin varata olutta?

Mutta asiasta kymmenenteen minusta on surullista, että ap:n suhde on päässyt noin huonoon jamaan.
-asiaan yksi; pitäisi :)
- siihen kymmenenteen asiaan; luulenpa, että joka toisessa parisuhteessa suhde on päässyt niin "huonoon jamaan", että jompikumpi osapuoli fantasioi ja harrastaa itsetyydytystä. Voi olla, että melkein jokaisessa parisuhteessa asiat ovat noin surkeasti... Huh!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä